Здравейте, след като изчетох повечето теми тук и не намерих решение за моя проблем, се реших да пиша.Автомобила е Fiat Marea BiPower 1,6i.Основния проблем е, че не пали - свети CODE!Малко преди да се случи проблема колата започна да държи високи обороти на празен ход около 2500 /може би някакъв сервизен режим/ и след като я изгасих не искаше да запали повече. Имам 3 сини ключа и един червен. Винаги съм ползвал един и същ син ключ до сега. Имам спомен, че като я взех преди 3г палеше с всичките ключове, с червения светеше CODE, но пак палеше. Имам карта с кода за заобикаляне на имобилайзера, пробвах по описания начин тук, но пак не пали. Проверен е и "бутона" под шофьорската седалка - там всичко е ОК. Всички предпазители без изключение са проверени. Всички кабели са прозвънени.Не съм експерт, но мисля, че проблема не е във Fiat Code, а в ECU-то... или може би някъде на друго място?ECU-то съответно също не е стандартно и си нямам идея дали ще може да се тества на VISA-та.Приемам всякакви идеи и предложения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свети CODE и не пали!
Collapse
X
-
кола ECU
понеже тове по екзотичен модел прати ECU и ще го махнем -няма да си имаш проблем с него ама и другаде сигурно има пробем ама това трябва да се види после като почне да пали щом си проверил по важните бушони значи нее от тях да не ти е паднал акумолатора или да си стартирал 2-3 пъти без да изчакаш стартера върти ли какво трябвадиагностика може да се прави поне това за бензина зависи коя година е с ВИЗА ако е с 3 кабела на диагностика с РС и 2КОМ порта ако е с2 кабела и може и с 1 КОМ пак с ВИЗАкато гледам при тебе май е с 3 кабела или с новата програма от форума ако е с 2 кабела /ако го има модела де/но диагностика няма да може да направиш ако свети CODE и ако преблема е в ECU
-
Акумолатора е чудесен, стартера върти като за световно, но не стига ток до свещите.Като ме дърпаха до бокса, включвах на скорост ... минава си от бензин на газ ... но толкова само .... произведена е 1997, първата регистрация е от 1999, диагностичния куплунг е с три кабела ... съответно има К и Л и ще са нужни два КОМ порта.Колко ще струва да се прескочи Fiat CODE?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар