Къде да диря оригиналната аларма на Marea HLX? На колата си стоят обемните датчици и диода на таблото, обаче се чудя дали не са отскубнали алармата. Дистанционно няма. Искам да разбера дали си стои самата аларма и просто дистанционното го няма преди да тръгна да купувам друга аларма. Благодаря предварително на всички които ще се отзоват, утре трябва да проверя.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Оригинална аларма на Мареа
Collapse
X
-
Re: Оригинална аларма на Мареа
Tempras написа:Къде да диря оригиналната аларма на Marea HLX? На колата си стоят обемните датчици и диода на таблото, обаче се чудя дали не са отскубнали алармата. Дистанционно няма. Искам да разбера дали си стои самата аларма и просто дистанционното го няма преди да тръгна да купувам друга аларма. Благодаря предварително на всички които ще се отзоват, утре трябва да проверя.
-
Така и не съм видял дали е там черната кутия, но май не е. Ключалката под капака на таблото беше в положение ON. Размърдах я няколко пъти с ключа - ни звук, ни стон. Та ако се окаже че има ЧЕРНА КУТИЯ може ли да се направи дистанционно за алармата или да се препрограмира ключ от друга Мареа, който има платка и копче?1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
Е значи е невъзможно да подкараш алармата. Ако позволи колегата аз имам едно питане в тази насока с алармите. От къде мога да си взема сигигнал от алармата с който да управлявам модул за автоматично вдигане не стъклата при заключване на колата. Сигнала който включва и изключва алармата от поафона дали е удачен.Fiat Marea SX 1.6. 16V '98
Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V '99
Коментар
-
Благодарение на колегата 1115 има известен напредък. Наличен е син ключ, чиято платка комуникира с плафона без проблеми. Съответно подкарва централното, но дотам. С централното не се включва алармата, диода не светва. След оглед на алармата се установи, че вътре всичко е наред - батерията не се е разтекла, няма видими проблеми от типа на окисления, вътре всичко е като ново. Въпроса е какъв може да е проблема сега - кабели от плафона до алармата, изгорял предпазител, който не знаем къде е?Послепис: Когато се даде контакт и след това се върне ключа червения диод на таблото светва за 2 или 3 сек., след което някакво реле цъква и диода угасва. Послепис 2: Намерих предпазителите №1 - 15amp - Символ: SERVIZI SERVICES - служи за разни стоповете и др. + модула на алармата и приемника в плафона№9 - 10amp - Символ: тръгълник - служи за аварийните№10 - 10amp - Символ: SERVIZI SERVICES - служи за осветлението в купето + захранване на аларматаКолеги, някакви идей? Само аз си пиша тук. :D1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
-
На №2 на снимката с пинаута на буксата на платфона (Serial line to the alarm control unit) постоянно има около 10V, когато плафона получи сигнал от копчето на ключа става 6-7V за малко, но алармата не се пуска. Ако някой има схема за алармата със зеления диод моля да я пусне, за да мога да проверя дали и до алармата отива този ток.1990 TEMPRA SX 1.4 Carb
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар