Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT CODE проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT CODE проблем

    Здравейте!Радвам се, че има такъв форум, от който можеш да прочетеш много полезни неща за колата си. Искам да попитам специалистите следното. Съжалявам ако се повтаря темата, но каквото можах изчетох, но отговор не получих: Имам ФИАТ Браво 1,8 16V, 1996 г.. Снощи спрях да си купя цигари на едно кафе в центъра, угасих колата, после покарах още малко, постоя 10т-ина минути на включено парно, и пак я изключих. Отидох до един приятел у тях, седях там близо 4 часа и като си затръгвах (часът беше към 2 след полунощ, дадох контакт с ключа (четох, че има три ключа, но аз имам само син, с чип вътре, и е с вградената аларма и... цитирам "На тези с транспондер има един знак, малък триъгълник, врязан в две концентрични окръжности.Това е на металната част.), светнаха ми всичките лампи на таблото, включително и CODE символът и повече не поиска да запли. CODE символът свети непрекъснато, мъчих се да я угася с подаване на контат-угасване, чудих се, оглеждах, но колата така и така не запали, близо 2 часа я чаках да се накуми да угасне този код. След което се изръсих с 30 лева за пътна помощ да ми докара колата до един сервиз близо до нас (който има компютърна диагностика - досещате се, че ми хрумна, че те могат да ми помогнат и затова я паркирах там). Колата спешно ми трябва, всеки ден си върша работата с нея и ми е належащо да проработи. Някой може ли да ми помогне? BTW, не съм изключвал "-" на акумулатора, защото и капака нещо заяде и не иска да се отвори. С една дума - ако нещо трябва да се развали, то то се разваля в петък вечерта.Имам 1 син ключ, който е почти пред разпадане, след като няколко пъти се чупи, многократно го лепих, но все се отваряше, сега е привързан с изолирбан и държи горе-долу. Не съм си правил резервен, защото не знаех, че е необходимо да имам, а продавача не ми даде други ключове, защото каза, че нямал и така я е купил и той от Италия. Колата е купена миналата година от една автокъща в квартала. Алармата, която е вградена в самия ключ, не работи от близо 2 месеца, от самосебе си се развали. Мислех, че са батерии (смених ги), но не иска пак да работи. Респективно и централното изчезна. В купето си мига обаче червената лампичка на алармата, все едно е включена, а колата си върви без проблеми. В Ауто Италия преди месец ми казаха, че аларамта е оригинална (бях по повод да оправят новия ангренажен ремък, който явно не е зацепен като хората, защото ми дава голям разход на гориво). Чат-пат като пъхна ключа, не иска да пали, на 3-4тото завъртане изкихва и запалва. В общи линии - това е. Моля за съдействие. Благодаря ви предварително. Ще очкавам, ако е възможно, бърза намеса от капацитетите тук, и разбира се, ако се наложи, да се видим за консултация или помощ срещу съответното заплащане.

    #2
    Така от разстояние не мога да ти дам много акъл, но по всичко изглежда, че имаш проблем с имобилайзера! Когато е проблема е само с fiat CODE остава да свети само оранжевата лампа CODE, а не почти всички други, които при нормално положение след проверка на системата загасват! Под седалката си имаш един голям бутон, намери го! Това е така нареченият инерционен прекъсвач, който, когато е изключен колата реагира така, както ти описваш. Едва ли от само себе си ще се изключи, но опитай да го натиснеш и след това дай на контакт. Вероятноста е него да е проблема е малка. Самият имобилайзер на алармата е закачен за веригата на този ключ. Тъй, като алармата се е скапала... може контакта, който при режим на неохрана е затворен, сега да се е отворил, т.е. все едно прекъсвача е изключен! Не съм сигурен, че съм обяснил разбираемо, но при всички случаи тръгнете от неработещата аларма! След като много лампи не загасват при контакт проблема не е в ключа и fiat CODE!
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      Благодаря за обяснението. НО...1. Алармата не влияе на запалването, а също и на лампичките на таблото. От както се е развалила, нямам проблеми със запалването - т.е. колата си върви с "шунтирана" аларма. Едва ли точно сега се е включила... 2. Лампите, които не угасват, са - червена иконка като пръскачка, тази на акумулатора и оранжевата CODE, може аз да съм ви подвел, като казвам всички лампички, но повече от тези лампички не съм виждал никога да светят( освен ръчната).3. Възможно ли е ей така, без причина, имобилайзера да даде фира, или на късо, или и аз не знам какво...

      Коментар


        #4
        Със сигурност няма как да ти дадеме отговор от какво се е получило без да се погледне. Ако все още не си решил проблема, пиши ми ЛС да се разбереме кога и как да я погледнеме колата.

        Коментар


          #5
          Slavo написа:
          Благодаря за обяснението. НО...1. Алармата не влияе на запалването, а също и на лампичките на таблото. От както се е развалила, нямам проблеми със запалването - т.е. колата си върви с "шунтирана" аларма. Едва ли точно сега се е включила... 2. Лампите, които не угасват, са - червена иконка като пръскачка, тази на акумулатора и оранжевата CODE, може аз да съм ви подвел, като казвам всички лампички, но повече от тези лампички не съм виждал никога да светят( освен ръчната).3. Възможно ли е ей така, без причина, имобилайзера да даде фира, или на късо, или и аз не знам какво...
          Възможно е, както казах просто скапаната аларма да ти е прекъснала тока! Индикациите, които описваш са точно, като от прекъснал инерционен прекъсвач-съответно имобилайзер на алармата! Има вероятност и компютъра да се е шашнал, но е малка.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Vladim написа:
            Възможно е, както казах просто скапаната аларма да ти е прекъснала тока! Индикациите, които описваш са точно, като от прекъснал инерционен прекъсвач-съответно имобилайзер на алармата! Има вероятност и компютъра да се е шашнал, но е малка.
            Нали ти казах, аларамата от 2 месеца близо я няма никаква, и нямам проблеми, баш сега ли се е сетила да шашка системата? не ми се вярва, но не го отхвърлям като възможност.Kомпа го провериха на стенд с компютър, и когато си дойдохме на думата за CODE, софта поиска кода от картата, която нямам. И нищо не направихме!Имам големи съмнения за имобилайзера, защото в ключа е дреб и създърма, възможно е той да се е прецакал и да не дава инфо към таблото и компютъра.

            Коментар

            Working...
            X