Здравейте, колеги!Както всяка друга тема, и тази започвам с извинение, че най-вероятно има нещо подобно, което трябва да ми свърши работа, обаче снощи + днес, поне 7-8 часа съм ровил и не можах да систематизирам информацията Та, става въпрос за колата от подписа - Marea Weekend 1.8 HLX 98’. Че имам нещо като аларма имам, ама не мога да разбера кое му работи.Да почна със снимковия материал:Албум със снимки на ключове, платки и т.н.Ключа, който ползвам основно е син (на тази снимка). Има си бутонче и лампичка, която свети като натисна бутона. Обаче това е единственото, което се случва като го натисна. Като купувахме колата към нея дойдоха и 2 отделни дистанционни (такива). Мислех си, че те са за друга аларма, която е сложена, защото не може да се оправи фабричната. В последствие се оказа, че те командват блок, който е вързан само с централното и с мигачите, но не и с пищялки, сензори, датчици и т.н. Става въпрос за тази черна кутийка. Сега като чета това-онова тук из форума си помислих, че всъщност може и фабричната аларма да работи, но да са били паднали батериите на синия ключ (който помежду другото е само един) и покрай това да е спряла да бачка. На снимките го има плафона отвън. На него има червена лампичка, бутонче и обемни датчици. От там не съм виждал нито мигане, нито нищо - никога. Какво ме кара да мисля, че бачка: Случвало ми се е покрай човъркане на акумулатор да не ми даде да запаля - върти, върти, върти, не пали. Мисля, че е от алармата, защото си въртеше много добре, а попринцип почти винаги пали. Плюс това ми се е случвало да ми падне акумулатора (много е калпав, много често пада), да дам да върти, ама да не върти и като пусна ключа да пищи (ако не се бъркам 3 пъти кратко - цъък, цъък, цъък.). Също така като махам акумулатора пак пищи. Врътката при бушоните видимо е на включено (нямам ключе и за там...).И последно се сещам да кажа, че Fiat Code лампичката си работи нормално - познава ключа и уж не прави проблеми. По-конкретно въпросите ми са следните:1) Може ли да са сменени батериите на ключа и заради това да не бачка?2) Ако отговора на 1 е да - къде във Варна и за какви пари могат да пробват и евентуално да го оправят?3) Може ли да е станало нещо подобно и слагайки т.нар. "черна кутийка" да са развалили иначе работещата фабрична аларма?Много обичам да пиша, ако има забележки - кажете. Ако някой прецени, че темата е неподходяща - трийте, няма да протестирам П.П. При разглабянето на плафона паднаха двете "ламаринки", дето се плъзгат по магистралите, дето са за лампичките. Моля ви, кажете ми как да ги закрепя...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Има ли Marea-та ми аларма или не?
Collapse
X
-
Колега аз съм със същата кола. Оргиналната аларма седи под левя калник. Маха се подкалника и оттам се бърка. Мойта аларма си бачка но сирената и е заминала и за това я махнах /даже извадих жиците и от под калника/. Няма проблем и сам да си смениш батерията на ключа. Само трябва да внимаваш е една /ампулка/ вътре, тя е за имобилайзера. ПоздравиFiat Ritmo 1.1 1985g. 44kw, Lancia Thema 2.0 i.e 1986g 85kw, Lancia Dedra 1.8 i.e 1992g. 77kw, Fiat Marea 1.8 16v 1997g. 83kw, Alfa Romeo 1.8t.s. 1999g 144ks, Lancia Lynda 1.9jtd 2004g. 115++is, Lancia Phedra 2.2 hdi 2002g 128ks,Fiat Freemont 2.0 multijet2 2014g 140ks
-
кола аларма
ако ключа свети като се натиска не е от батерийте /батерийте се вадят бързо / а иначе вярно има аларма и много често като се зарвали слагат друга ама при теб нещо сее объркало сигурно едната аларма прекъсва и някоя важна верига та да не палиш ама трябва при някой където слага аларми във Варна / и да е правил ФИАТ/ да е погледне поне слаганата да оправи
Коментар
-
Вече и на кирилица: Не ми разбрахте проблема - не ми дава да паля само след опит за палене с паднал акумулатор. Като го разкача за 2-3 секунди и го вържа пак, всичко е тип-топ. Предположението за ключа беше, защото в друга тема някой беше оставил ключа без ток и после с нови батерии не бацаше. Общо взето ме интересува дали е възможно да е станала тая работа с транспондера и просто "майстора" да не е знаел как да го оправи? И възможно ли е в момента фабричната аларма да си е пълнофункционална, просто да не познава ключа?Fiat Marea 1.8 16V 1998'
Коментар
-
кола
Естествено като падне акумолатора понакога и да дърпаш-буташ Колата няма да запали а и има голяма вероятност да се бъгне кода а оригиналната аларма може и да си работи трябва да се види дали ключа излъчва и осле алармата дали приема най много да си е изгубила кода като са сменяни батирийте Ключа -чипа си няма общо с алармата те са 2 различни неща макар и да са на едно място
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар