Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

за браво.сам даси сложа алармата СЛОЖЕНА

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ilko-gd написа:
    Ами на моята аларма, българска на БСМ, сам си я монтирах в режим "Програмиране" се влиза по следният начин: натиска се копчето за заключване на дистанционното, след това задържаш сервизният бутон натиснат и при това положение натискаш бутона за отключване на дистанционното. Пускаш сервизният бутон и вече си в режим на програмиране. В книжката имам написани номерата на функциите, а вкл. или изкл. на някоя от тях става с бутоните за заключване и отключване на дистанционното. Смяната на функцията става с кратко подаване на контакт и например ако ти трябва 7-ма функция трябва да дадеш на контакт 6 пъти.
    стана мии интересно какви функции предлага алармата ти или по скоро какви режими на работа
    Руски форум. Задаваш въпрос, после ти отговарят. Израелски форум. Задаваш въпрос, после на теб ти задават въпрос. Български форум. Задаваш въпрос, после дълго ти разказват колко си тъп.

    Коментар


      #17
      Общо взето това, за което използвам алармата е да си отключвам централното. Ако ме питаш не свързвай нито имобилайзера, нито шок датчика. Моят шок датчик е в кутията на алармата и го разпоих направо от платката. Представлява най-обикновен микрофон, чувствителността му може да се настройва.Ето и функциите:1. Звук 1 - звук за сирената2. Звук 2 - звук за сирената3. Звук 3 - звук за сирената4. Звук 4 - звук за сирената5. Тихи тонове 1 - звук при вкл. и изкл.6. Тихи тонове 2 - звук при вкл. и изкл.7. Тихи тонове 3 - сигнализация само с мигачите8. Дълги мигачи - светят за 12 сек. или до отваряне на врата9. Повторно самовключване - алармата се вкл. 15 сек. след изключване ако не се отвори врата. Това за мен е доста полезна функция, например тръгваш към колата, отключваш ама се сещаш за нещо и се връщаш, но не заключваш, алармата заключва вместо теб щом не си отворил колата.10. Пасивно активиране - при затваряне на последната врата след 15 сек. алармата се включва и заключва. Много ЛОША функция, можеш да си забравиш ключовете вътре и да заключи 11. Разрешаване и забрана на токовият датчик - не ти трябва. Например ако плафона угасва по-бавно ще пищи алармата заради повишената консумация докато не изгасне.12. Не е интересна :D 13. Не е интересна :D 14. Забрана на имобилайзера - не ти препоръчвам да свързваш имобилайзера на алармата, тънки са кабелите и вътре е едно малко реленце, няма смисъл. Включил съм я тази функция за да не ми свети диода след подаване на контакт, напомня ти за вкл. имобилайзер и не гасне докато не натиснеш бутона за отключване.15. Време на импулса към централното - на нашите коли е електрическо, а не с компресор и фабричната настройка от 0.7 сек е напълно достатъчна. Например при Мерцедес централното е с вакумм и помпа и трябва повече време за да се задейства 3.5 сек.16. Дълго заключване - импулса е 24 сек.17. Канал за вдигане на стъкла например, при наличие на допълнителен модул, може и ти да си го монтираш. Подава маса за 20 сек.18. Канал за пейджър19. Заключване при контакт20. Заключване при пасивно активиране - ако я изключиш няма да можеш да си заключиш ключовете в автомобила, а само ще пищи алармата при отваряне на врата например. Свързана е с функция №1021. Двойно отключване - използва се при коли на които първият импулст отключва само шофьорската врата, а вторият и останалите. Например Форд Фокус.
      Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
      Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

      Коментар


        #18
        мерси за изчерпателния отговор наистина е доста интересна информация
        Руски форум. Задаваш въпрос, после ти отговарят. Израелски форум. Задаваш въпрос, после на теб ти задават въпрос. Български форум. Задаваш въпрос, после дълго ти разказват колко си тъп.

        Коментар

        Working...
        X