ilko-gd написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
за браво.сам даси сложа алармата СЛОЖЕНА
Collapse
X
-
Общо взето това, за което използвам алармата е да си отключвам централното. Ако ме питаш не свързвай нито имобилайзера, нито шок датчика. Моят шок датчик е в кутията на алармата и го разпоих направо от платката. Представлява най-обикновен микрофон, чувствителността му може да се настройва.Ето и функциите:1. Звук 1 - звук за сирената2. Звук 2 - звук за сирената3. Звук 3 - звук за сирената4. Звук 4 - звук за сирената5. Тихи тонове 1 - звук при вкл. и изкл.6. Тихи тонове 2 - звук при вкл. и изкл.7. Тихи тонове 3 - сигнализация само с мигачите8. Дълги мигачи - светят за 12 сек. или до отваряне на врата9. Повторно самовключване - алармата се вкл. 15 сек. след изключване ако не се отвори врата. Това за мен е доста полезна функция, например тръгваш към колата, отключваш ама се сещаш за нещо и се връщаш, но не заключваш, алармата заключва вместо теб щом не си отворил колата.10. Пасивно активиране - при затваряне на последната врата след 15 сек. алармата се включва и заключва. Много ЛОША функция, можеш да си забравиш ключовете вътре и да заключи 11. Разрешаване и забрана на токовият датчик - не ти трябва. Например ако плафона угасва по-бавно ще пищи алармата заради повишената консумация докато не изгасне.12. Не е интересна :D 13. Не е интересна :D 14. Забрана на имобилайзера - не ти препоръчвам да свързваш имобилайзера на алармата, тънки са кабелите и вътре е едно малко реленце, няма смисъл. Включил съм я тази функция за да не ми свети диода след подаване на контакт, напомня ти за вкл. имобилайзер и не гасне докато не натиснеш бутона за отключване.15. Време на импулса към централното - на нашите коли е електрическо, а не с компресор и фабричната настройка от 0.7 сек е напълно достатъчна. Например при Мерцедес централното е с вакумм и помпа и трябва повече време за да се задейства 3.5 сек.16. Дълго заключване - импулса е 24 сек.17. Канал за вдигане на стъкла например, при наличие на допълнителен модул, може и ти да си го монтираш. Подава маса за 20 сек.18. Канал за пейджър19. Заключване при контакт20. Заключване при пасивно активиране - ако я изключиш няма да можеш да си заключиш ключовете в автомобила, а само ще пищи алармата при отваряне на врата например. Свързана е с функция №1021. Двойно отключване - използва се при коли на които първият импулст отключва само шофьорската врата, а вторият и останалите. Например Форд Фокус.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар