Здравейте колеги, въпросния досаден проблем се появи след като смъкнах акомулатора за зареждане, колата е стояла едно денонощие без акомулатор. На другия ден го сложих зареден и си запали без проблеми, отидох до Практикер да си взема някои неща, след което влизам в колата завъртам на контакт и въпросната лампа не иска да изгасне. Върнах ключа, след което пак на контакт, същата история, извадих го от контакта след което пак го сложих, дадох на контакт и тогава си изгасна. Днес имаше същите емоции, отначало си изгасва нормално, дори опитах 4-5 пъти - изгасна, извадих ключа, пак го сложих 3-4 пъти не изгасваше, после пак гаснеше въпросния FIAT CODE. Та след като обясних ситуацията, въпроса ми е имобилайзера ли не е наред или ключа? Досега никога не съм имал и грам проблем с имобилайзера. Ключа е малко захабен, но и с него не съм имал проблем.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT CODE понякога неиска да изгасне
Collapse
X
-
Ами разполагам със сервизния ключ и само един "син", в кавички е защото няма сините пластмаси. Така го взех, само вътрешния корпус на ключа е и се вижда къде е ампулата. Значи ли това, че може да се обучи отново ЕКУ-то към тази ампула. Забравих да спомена, че е 97-а пунтото.FIAT Punto 1.1 SPI '97
Коментар
-
В интерес на истината, като се случи това именно ти ми доиде на акъла, че ще можеш някак да помогнеш, но за това че сме далече, далече сме. Поразрових се из темите, защото си спомням, че имаше теми за обучение на сини ключове, за ампули, заготовки и така нататък... Имаше и нещо интересно, че при обучение трябва да се обучат два сини ключа... Както и да е колега, въпросът ми е такъв можеш ли да кажеш (обясниш) процедурата или да търся ключар в Русе. Малко неприятно би ми било ако за 3-4 завъртания със сервизния и после със "синия" ми прибере към 20-30лв.FIAT Punto 1.1 SPI '97
Коментар
-
Rosko_RS написа:В интерес на истината, като се случи това именно ти ми доиде на акъла, че ще можеш някак да помогнеш, но за това че сме далече, далече сме. Поразрових се из темите, защото си спомням, че имаше теми за обучение на сини ключове, за ампули, заготовки и така нататък... Имаше и нещо интересно, че при обучение трябва да се обучат два сини ключа... Както и да е колега, въпросът ми е такъв можеш ли да кажеш (обясниш) процедурата или да търся ключар в Русе. Малко неприятно би ми било ако за 3-4 завъртания със сервизния и после със "синия" ми прибере към 20-30лв.
Коментар
-
защо не е препоръчително да се кара със червения ?а също така като карам с червения и на мен понякога не ми гасне фиат кода обаче си пали без проблем на какво може да се дължи ? попринцип си карам със сините и досега не ми се е случвало да не ми е изгаснал фиат кода1.6 16v 96 г. 103 hp.
България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
Да мина да те взема...или да взема да те мина?
Коментар
-
Проблема е решен, надявам се да не е временно. Закарах я на сервиз за аларми, момчетата казаха че е имало лоши връзки по буксите към имобилайзера. Припоили са ги директно към платката на имобилайзера. Проверена е цялата верига и сега всичко си е по старо му. Code лампичката изгасва за секунда секунда и половина. Удоволствието ми струваше 60лв, но изглежда и ключ ще трябва да се направи, защото казаха не е хубаво да го даржа така този без сините пластмаси (единия краи на ампулата се вижда малко). Ахх как не ми се дават 60лвFIAT Punto 1.1 SPI '97
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:сигурно няма да направиш като да увиеш ключа и чипа с тиксо да ти е по евтино щото и такива има
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар