Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT CODE понякога неиска да изгасне

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    FIAT CODE понякога неиска да изгасне

    Здравейте колеги, въпросния досаден проблем се появи след като смъкнах акомулатора за зареждане, колата е стояла едно денонощие без акомулатор. На другия ден го сложих зареден и си запали без проблеми, отидох до Практикер да си взема някои неща, след което влизам в колата завъртам на контакт и въпросната лампа не иска да изгасне. Върнах ключа, след което пак на контакт, същата история, извадих го от контакта след което пак го сложих, дадох на контакт и тогава си изгасна. Днес имаше същите емоции, отначало си изгасва нормално, дори опитах 4-5 пъти - изгасна, извадих ключа, пак го сложих 3-4 пъти не изгасваше, после пак гаснеше въпросния FIAT CODE. Та след като обясних ситуацията, въпроса ми е имобилайзера ли не е наред или ключа? Досега никога не съм имал и грам проблем с имобилайзера. Ключа е малко захабен, но и с него не съм имал проблем.
    FIAT Punto 1.1 SPI '97

    #2
    кола

    не е на добре това но може да караш така като си слагал -махал акумолатора се е бъгнал ECU -компютъра и за това ако има пробел може да се махне или да се нпрепрограмират ключовете
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Ами разполагам със сервизния ключ и само един "син", в кавички е защото няма сините пластмаси. Така го взех, само вътрешния корпус на ключа е и се вижда къде е ампулата. Значи ли това, че може да се обучи отново ЕКУ-то към тази ампула. Забравих да спомена, че е 97-а пунтото.
      FIAT Punto 1.1 SPI '97

      Коментар


        #4
        ключ

        ами всичко е възможно стига да има кой да го напарви -че си ми далече иначе
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          В интерес на истината, като се случи това именно ти ми доиде на акъла, че ще можеш някак да помогнеш, но за това че сме далече, далече сме. Поразрових се из темите, защото си спомням, че имаше теми за обучение на сини ключове, за ампули, заготовки и така нататък... Имаше и нещо интересно, че при обучение трябва да се обучат два сини ключа... Както и да е колега, въпросът ми е такъв можеш ли да кажеш (обясниш) процедурата или да търся ключар в Русе. Малко неприятно би ми било ако за 3-4 завъртания със сервизния и после със "синия" ми прибере към 20-30лв.
          FIAT Punto 1.1 SPI '97

          Коментар


            #6
            Rosko_RS написа:
            В интерес на истината, като се случи това именно ти ми доиде на акъла, че ще можеш някак да помогнеш, но за това че сме далече, далече сме. Поразрових се из темите, защото си спомням, че имаше теми за обучение на сини ключове, за ампули, заготовки и така нататък... Имаше и нещо интересно, че при обучение трябва да се обучат два сини ключа... Както и да е колега, въпросът ми е такъв можеш ли да кажеш (обясниш) процедурата или да търся ключар в Русе. Малко неприятно би ми било ако за 3-4 завъртания със сервизния и после със "синия" ми прибере към 20-30лв.
            Има ключар в РУСЕ казва се Христо мога да ти дам и телефон завръзка

            Коментар


              #7
              ...

              Аз карам със синия ключ и никога не ми е светвала лампата за кода. Но няколкото пъти когато съм карал със червения(кафявия), се е случвало въпросната лампа да светва... А той уж трябва да е "мастер" ключа...
              Fiat Marea Weekend 1.9TD 100 SX '98
              Peugeot 308 1.6HDI 90кс 2008

              Коментар


                #8
                кола

                ами да със чурвения не е за препоръчване да се кара
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  защо не е препоръчително да се кара със червения ?а също така като карам с червения и на мен понякога не ми гасне фиат кода обаче си пали без проблем на какво може да се дължи ? попринцип си карам със сините и досега не ми се е случвало да не ми е изгаснал фиат кода
                  1.6 16v 96 г. 103 hp.
                  България е една от малкото страни в света ,в която докато се движиш в насрешното ,някой може да те шибне отзаде
                  Да мина да те взема...или да взема да те мина?

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    ами червения е за спешни случай и с него се процедира по сложно та за това не е желателно не че винаги може да ти помогне когато погрябва
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Проблема е решен, надявам се да не е временно. Закарах я на сервиз за аларми, момчетата казаха че е имало лоши връзки по буксите към имобилайзера. Припоили са ги директно към платката на имобилайзера. Проверена е цялата верига и сега всичко си е по старо му. Code лампичката изгасва за секунда секунда и половина. Удоволствието ми струваше 60лв, но изглежда и ключ ще трябва да се направи, защото казаха не е хубаво да го даржа така този без сините пластмаси (единия краи на ампулата се вижда малко). Ахх как не ми се дават 60лв
                      FIAT Punto 1.1 SPI '97

                      Коментар


                        #12
                        кола

                        няма да даваш чак толкова смени само корубата със същия чип вади се внимателно и се слага в друг с дупка за чип и е по евтино
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар


                          #13
                          Не се бях сетил за това колега, отново ти благодаря, май накрая ще трябва да черпя.
                          FIAT Punto 1.1 SPI '97

                          Коментар


                            #14
                            кола

                            сигурно няма да направиш като да увиеш ключа и чипа с тиксо да ти е по евтино щото и такива има
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #15
                              Re: кола

                              kluchar написа:
                              сигурно няма да направиш като да увиеш ключа и чипа с тиксо да ти е по евтино щото и такива има
                              Според мен си си дал излишно парите за сервиз.Необходимо е било да изключиш акомулатора за 2 часа (да рестартираш компютъра)и после да запалиш колата със кафевия ключ.Когато остане за по дълго време със откачен акомулатор след закачването на компютъра му трябва време докато го опознае.Ако имаш карта за ръчно вкарване на кода(синя карта с цифри) -той се въвежда чрез педала на газта.

                              Коментар

                              Working...
                              X