Еиии,голяма съм шматка!!! Оставих си количката, която ми служи толкова вярно да и падне акумулатора в студа. Последно я запалих в неделя, но понеже шофьорската врата не се отваряше,(щото замръзнала, а пък аз съм пак тъпо к...ле и не си намазах уплътненията със силикон)влязох от другата и не съм видял,че шофьорската останала леко открехната. Тя алармата пищя,но понеже имаше много силен вятър,всичко аларми пищяха и не и обърнах внимание. Днеска реших да запаля Ибизата,алармата издаде само няк’къв лек вопъл като пребито куче и изобщо не понечи да отвори вратите.Ами сега Ключалки на вратите нямам, нито на третата врата отзаде, даже и да вляза вътре, жило за предния капак пак няма, има машинка за отваряне,която бачка само на контакт.Ама последно като влязох в колата вчера,имобилайзера не се деактивираше,заради акумулатора. И сега така си го набих,че сам се чудя на акъла си!! Та въпроса ми е, някой знае ли ако успея да стигна до машинката за капака и подам 12в би ли трябвало да се отвори... Друго, ако имобилайзера не се деактивира като заредя акумулатора, ако нешо се е прецакал(съмнява ме ама все пак)дали алармаджиите могат да го прескочат? Той си е контактен,прекъсва захранването но няма връзка с ЕКУ-то...Голямо съм келеме ама!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем,не мога да си отворя колата!!
Collapse
X
-
Прав си, без остри действия няма май да се размина.Така като гледам ще го отнесе маската. Е сега ако хвана някой гаден крадец ще ми я отвори за 5 минути сигурно ама! Ключарите няма да ми помогнат, ама дали алармаджиите се справят с имобилайзерите.Тоя моя сигурно не е проблем, а пък и аз като никога не внимавах в часовете по ел.техника и електроника сега ми се връща тъпкано! На първо време ще се боря с капака.
Коментар
-
Със отварянето на вратите ще се справиш ама се чудя как ще отвориш предния капак. Това с подаване на ток към машинка за предния капак ще стани сигурно, стига да знаеш каде се намира машинката.Мисля че най-добре е да хванеш някой алармаджия и да ти изключи имобилайзера на алармата. След това с бутане я запали.
Коментар
-
хвни ключар. те имат едни тънки пластини с които отварят този тип заключвания. ще стигнат с тях без проблем до жилото на капака, отварят и вратите защото все пак и там има лостова система. колкото до имобилайзера колкото и добре да е скрит и начинаещ алармаджия ще го деактивира. но успееш ли да подадеш ток от акумолатора имобилайзера ще се изключи.TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046
Коментар
-
Ами да, като синтезирам мненията, наистина имам два изхода-1.да отворя врата и деблокитам имобилайзера, следва леко бутване и всичко ОК, 2. Да подам ток към машинката и после заредя акумулатора. Ще действам по второто, не за друго а защото ще се справя сам, без да викам специалисти и да се моля на тоя-оня. Alexius, аз знам къде е машинката, ама като я слагах монтирах и една пластина пред нея за да не може да се стига и някой недоброжелател да ми отвори капака точно както аз искам сега. Изобщо какво да ти кажа, наредих се сам много професионално! Ще пиша пак утре когато ще имам време да действам!ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ за всички отговори и насоки!!!!!
Коментар
-
Момчета аз нещо неразбирам какво предлагате???Първо аз разбирам че колата няма ключалки по вратите и е заключена.Акумулатора е паднал до нула и за това не може да се отключи.Човека иска някак да стигне до акумулатора да го въбуди и тогава да си отвори колата.При заключени врати варианта с бутане да запали и да възбуди акумолатара отпада просто няма как да стане.А отвориш ли някоя врата то би могъл да подадеш ток било чрез запалката било по таблото с бушоните на повечето коли те са над педалите .Най вече на запалката идва постоянно ток 12в и ако от друг акумулатор му пуснеш обратно 12в то тогава твойта машинка ще се задейства и ще отвориш капака.желая ти успех
Коментар
-
Ако колегата Коцев е прав, то аз само ще припомня, че ключарите (а и вагабонтите) отварят врата като махат уплътнението на прозореца и с помощта на тел дърпат, ръчкат, знам ли ги какво правят. После идва запалката. Това, разбира се, в случай че все пак опреш до чужда помощ....УспехАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Mislq 4e moje da se otwori wratata na kolata s edno tel4e pone az sam otwarql taka wrati i to to4no na seati stiga 4op4eto koeto pokazwa dali wratata e otklu4ena ili zaklu4ena da ne cilindri4no ami otgore da e po raz6irenoPosle e lesno razglobqwa6 bu6onite i otzad na tqh na nai debeliq 4erwen kabel podawa6 + ot drug akumulator (masata saotwetno nqkade na korpus) twa 6te dostata4no za da move6 da podade6 na kontakt i da otwori6 kapaka otpred .
Коментар
-
Mission accomplished!! Дет’ казват по електронните игри!!Отворих колата. Махнах мрежата на маската, която за щастие беше захваната със скоби тип ’’миша опашка’’ както им казват, със наистови усилия и сложна чупка в китката достигнах до машинката! Отворих капака, заредих си акумулатора, имобилайзера го деактивирах, почистих му контактите. всичко е на 6!Ех, ако всички проблеми се решаваха така...
Коментар
-
аз малко късно се обаждам, но просто от скоро съм във форума... та да кажа... попринцип при автомобилите с централно заключване, когато падне акумулатора се подава ток за да се използва алармата през светлините които осветяват задния номер... махат се стъклата маха се крушката и от там се подава ток, използва се алармата, а след това и имобилайзъра... после май само с бутане става... но при колите със централно заключване е така...ти вече си се оправил де... лошо че по-рано не бях влязъл...FIAT Brava 1.4 SX CLIMA [09/1998]
Коментар
-
Mazgarev написа:аз малко късно се обаждам, но просто от скоро съм във форума... та да кажа... попринцип при автомобилите с централно заключване, когато падне акумулатора се подава ток за да се използва алармата през светлините които осветяват задния номер... махат се стъклата маха се крушката и от там се подава ток, използва се алармата, а след това и имобилайзъра... после май само с бутане става... но при колите със централно заключване е така...ти вече си се оправил де... лошо че по-рано не бях влязъл...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар