Колеги, днес нещо централното отказа да заключва дръжката за отваряне на задния капак.Ще използвам картинка от тема на Торнадо, като се надявам да няма проблеми.След разглобяване на вратата установявам, че самата машинка на централното издава доста силен звук и самата машинка подскача силно.От начало с ключа като заключа се премества лостчето на вътре, като по този начин се заключва.След това от дистанционното отключвам и машинката се "разтяга", избутва лостчето и отключва вратата.При ново заключване, самата машинка тръгва да заключва, чува се някакъв странен звук и нищо.С помощта на пръст от вътре премествам самото лостче горе долу лесно, не е необходимо кой знае каква сила. Примерно да буташ с пръст кутия с обувки (няма такова сравнение )Разкачих машинката без лоста и си сложих пръста от пред.Активирам централното и самата машинка доста "рита". Така ли трябва да бъде? Все едно да разчита на единичен удар, а не плавно да избутва или дърпа?Примерно държа си пръста и все едно някой от зад я рита леко, ама не успява кой знае колко да ми измести пръста и си остава в предишното състояние.На този принцип ли работят машинките, защото си мисля, че не трябва да е така, а трябва да оказва равномерна сила докато се събере или разтегне, според зависи от посоката.Правилно ли съм се насочил към нея Там където е означено "гумичка" дърпа и бута. Иначе като хвана лостчето ръчно го предвижвам напред/назад по оста на машинката.п.п. Малко обърках форума, в който пуснах темата.Ще помоля някой да я премести.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Централно на капака на Мареа комби?
Collapse
X
-
simeon3000 написа:Виж ръчката за отваряне на багажника да не заяжда и да остава стисната, тогава стават подобни проблеми. И моите машинки чаткат здраво, май така си работят.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Ами всичко си се движи нормално.Няма никакви задържания и подобни неща.Самата дръжка, която служи за да отвориш багажника се движи много добре, като нова.Свалям самата машинка и си поставям пръста върху оста й.Пускам централното и машинката подскача и усещам как се пробва да ми бутне пръста, ама в крайна сметка си остава в положението както е била. Не натискам силно с пръст. Силата която прилагам е колкото да държиш самата машинка да не ти падне от ръката, за това първия път като подскочи и я изпуснах Не съм разглобявал такава машинка и не знам какво има вътре.Предполагам че е с някакъв гребен, който се задвижва от ел. мотор примерно, а не разчита на някакъв вид удар (електро магнит) и да има две крайни равновесни положения, нали?Трябва ли машинката да има толкова мощ, че примерно ако я поставиш върху оста й на маса да речем и я задействаш, да може да си издигне собствената маса и оста да излезе в крайно положение?A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Машинката е заминала по-принцип са доста силни и не трябва да се спира от силата на задържане с пръст, трябва да го избута. Имам 2-3 машинки от рено и те са така свободно се движат, но сложиш ли им препятствие и не помръдват, следователно и за централното в колата не стават. Не съм си играл да отварям и да гледам устройството вътре, явно нещо се износва, но какво, ако разглобиш твоята кажи какво си забелязал.--Старата ръжда любов не хваща!--
156 sportwagon 1,9 jtd 115
ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;
Коментар
-
stamenkey написа:Докато в тая държава всеки разбира от всичко и всеки всичко сам си прави няма да се оправим.
Коментар
-
Проблема се оказа както се спомена в темата а именно -> замърсяване и недостиг на сила на машинката, за да задвижи механизма.Вчера с колегата 1115 (за което много му благодаря) разглобихме вратата и като напръскахме механизма с ВД-40 и резултата беше 7 от 7 отключвания/заключвания.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар