Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Централно на капака на Мареа комби?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Централно на капака на Мареа комби?

    Колеги, днес нещо централното отказа да заключва дръжката за отваряне на задния капак.Ще използвам картинка от тема на Торнадо, като се надявам да няма проблеми.След разглобяване на вратата установявам, че самата машинка на централното издава доста силен звук и самата машинка подскача силно.От начало с ключа като заключа се премества лостчето на вътре, като по този начин се заключва.След това от дистанционното отключвам и машинката се "разтяга", избутва лостчето и отключва вратата.При ново заключване, самата машинка тръгва да заключва, чува се някакъв странен звук и нищо.С помощта на пръст от вътре премествам самото лостче горе долу лесно, не е необходимо кой знае каква сила. Примерно да буташ с пръст кутия с обувки (няма такова сравнение )Разкачих машинката без лоста и си сложих пръста от пред.Активирам централното и самата машинка доста "рита". Така ли трябва да бъде? Все едно да разчита на единичен удар, а не плавно да избутва или дърпа?Примерно държа си пръста и все едно някой от зад я рита леко, ама не успява кой знае колко да ми измести пръста и си остава в предишното състояние.На този принцип ли работят машинките, защото си мисля, че не трябва да е така, а трябва да оказва равномерна сила докато се събере или разтегне, според зависи от посоката.Правилно ли съм се насочил към нея Там където е означено "гумичка" дърпа и бута. Иначе като хвана лостчето ръчно го предвижвам напред/назад по оста на машинката.п.п. Малко обърках форума, в който пуснах темата.Ще помоля някой да я премести.
    Прикачени файлове
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    #2
    Виж ръчката за отваряне на багажника да не заяжда и да остава стисната, тогава стават подобни проблеми. И моите машинки чаткат здраво, май така си работят.
    Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

    Коментар


      #3
      И моята ключалка като купих колата не заключваше а само чаткаше.След обстойно разглобяване почистих и смазах всички части с WD-40 и проработи и моята рита силно :D
      Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16V 97г.с АГУ
      Fiat Bravo SX 80 16V 99г. с ГИ АС

      Коментар


        #4
        simeon3000 написа:
        Виж ръчката за отваряне на багажника да не заяжда и да остава стисната, тогава стават подобни проблеми. И моите машинки чаткат здраво, май така си работят.
        Правилно насочваш колега.Към колегата BO не набеждавай машинката тя си е добре.Всички е до замърсяване на самия механизъм на бравата.От както имам Мареата съм разглобявалм и чистил 3 пъти за да работи коректно и сега ми предстои 4-ти път.При комбитата завихрянето отзад е достав повече и всичката тази пепел или кал се набива много лошо.Съветвам те да разглобиш всичко да почистиш и смажеш и ще имаш работещ механизъм поне 6 месеца.Между другото това се отчита като минус на този автомобил.Сигурно си чел темата ми:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=43686
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Ами всичко си се движи нормално.Няма никакви задържания и подобни неща.Самата дръжка, която служи за да отвориш багажника се движи много добре, като нова.Свалям самата машинка и си поставям пръста върху оста й.Пускам централното и машинката подскача и усещам как се пробва да ми бутне пръста, ама в крайна сметка си остава в положението както е била. Не натискам силно с пръст. Силата която прилагам е колкото да държиш самата машинка да не ти падне от ръката, за това първия път като подскочи и я изпуснах Не съм разглобявал такава машинка и не знам какво има вътре.Предполагам че е с някакъв гребен, който се задвижва от ел. мотор примерно, а не разчита на някакъв вид удар (електро магнит) и да има две крайни равновесни положения, нали?Трябва ли машинката да има толкова мощ, че примерно ако я поставиш върху оста й на маса да речем и я задействаш, да може да си издигне собствената маса и оста да излезе в крайно положение?
          A20DTH ЖТД ама не баш
          1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
          Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

          Коментар


            #6
            Машинката е заминала по-принцип са доста силни и не трябва да се спира от силата на задържане с пръст, трябва да го избута. Имам 2-3 машинки от рено и те са така свободно се движат, но сложиш ли им препятствие и не помръдват, следователно и за централното в колата не стават. Не съм си играл да отварям и да гледам устройството вътре, явно нещо се износва, но какво, ако разглобиш твоята кажи какво си забелязал.
            --Старата ръжда любов не хваща!--
            156 sportwagon 1,9 jtd 115
            ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

            Коментар


              #7
              Докато в тая държава всеки разбира от всичко и всеки всичко сам си прави няма да се оправим.

              Коментар


                #8
                stamenkey написа:
                Докато в тая държава всеки разбира от всичко и всеки всичко сам си прави няма да се оправим.
                Не си прав.Докато в тази държава всеки тарикат без съответното образувание се пише за "МАЙСТОР" и само гледа да ограби клиентите, няма да се оправим.Ако някой ден се введат сертификати и стриктно се следи за тях, а и корупцията изчезне, то тогава ще се оправим, а не куцо, кьораво и сакато да се пише "МАЙСТОР".За мен тази дума е обидна - аз съм инженер. Нещата ги правя както трябва, а майстора се учи на чуждото. Освен това е често толкова прост, че и не може да научи нищо.

                Коментар


                  #9
                  Проблема се оказа както се спомена в темата а именно -> замърсяване и недостиг на сила на машинката, за да задвижи механизма.Вчера с колегата 1115 (за което много му благодаря) разглобихме вратата и като напръскахме механизма с ВД-40 и резултата беше 7 от 7 отключвания/заключвания.
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Коментар

                  Working...
                  X