моля помогнете.имах проблем с оборотите на фиата.чистиха ми стапковия мотор и от тогава пали много трудно.ходих на диагностики,чистих дюзи и пак не иска да пали.трябва да варта поне 3, 4 пати и то по много.вече започна да се сасипва и стартера.или поне някои сервис качествен че ми писна от аматиори и да набутвам пари като луд
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем пали трудно
Collapse
X
-
ми сменях свещите преди година.по принцип на диагностика би трябвало да излезе ако има нещо с свещите и дюзите.поне така си мисля аз.но в сервиза ми казаха че параметрите са ми били добри.само 2 дюзи има които препикват и дачика на ланда сондата ми работи забавено,но не е за смяна,така ми казаха в сервиза.чистих дюзите и пак сащата работа.даже му сипвах бензин 100 и започна още по гадно да работи.неиска да даржи дори оборотите.но карам от една година с червения ключ.но като паля ми гасне ключето на таблото.незнам дали е пак от това.fen na fiat
Коментар
-
u_bo
-
i tova probvah.poprintzip kato tragna da pala i sled kato zapali zapo4va da se davi i zamerisva na benzin.godinata e 1998 1.8 16V.karana e na gas neznam kolko predi men.gazov injektzion BRC Smart.ama ne mogat da go opravat i az mahnah botilkata.ve4e kam godina karam na benzin.kolko gore dolu struvat novi diuzi.ako znaete de.i ako e ot tova problema.Писането на кирилица във форума на фиат-бг.орг е задължително.Модераторски екип на fiat-bg.orgfen na fiat
Коментар
-
1998 1.8 16Ж.и това пробвах.пак си пали трудно.по принцип като запали и мерише яко на бензин..преди е каран на газ незнам колко време.има газов инжекцион БРЦ Смарт.но се сасипа и тои и немогат да ми го оправат.затожа махнах ботилката и карам от година само на бензин.това е че като запали до три минути ако го запала пак пали перфектно.ако се забава повече и пак се ебава..в сервиза ми казаха че може да е и от имобилаизера.защото карам с червени, ключ.някои пат ми свети ключето на таблото постояно.но пак си палеше.като светне постояно дам 2 пати на контакт и на 3 гасне.сигурно му е светнало тогава постояно и затова ми каза така.знаете ли колко струват дюзите.само на тях не и знам цената.ще пробвам и с клуча да си направа от сините при теб клу4ар само ми кажи горе долу цената да имам на предвид.и ако не е и от това незнам.и на петте кюшета ли се намира сервиза ти.даи ми номер и адрез и като доида ще те намера.fen na fiat
Коментар
-
всичката електроника от газовата си ми седи.само ботилката махнах.днес си извадих ключ.но няма кои знае каква разлика.дали пак не е от тази електроника на газовата.може и да си прав колега.ще вида да я махна.но сигурно пак трябва да отида на диагностика.за грешки евентоално.щот няма оправия с тая гас поне да не пречи.fen na fiat
Коментар
-
u_bo
не ти е електро проблема,не рови клемореди, нито е от ключа -- НО не карай с червения ключ - карай със син ключ.проблема ти е от богара смес при палене.за да си сигурен има един начин на проба - разкачи (от бързата връзка) тръбичката дето идва от калника и влиза в смукателния колектор -- така ще смуче въздух от нея - ако запали ЛЕСНО когато е откачена тръбичката -- явно ти е богата сместа и допълнителния въздух от нея я оправя -- възстанови си я - закачи си я отново, това е само за проба.тогава остави колата да ’спи’ една нощ с откачен акумулатор , и на сутринта я запали и Я ОСТАВИ 15 минути ДА РАБОТИ БЕЗ ДА Я ФОРСИРАШ , НА МЯСТО. после гасиш и вече си палиш нормално.ако проблема се оправи - имаш да черпиш -- ако не се оправи -- МНОГО вероятно е да ти е повишено налягане в бенз. рейка-- това се мери с манометър във всеки нормален (не москвичов) сервиз.замери налягането- с незапален ДВГ-със запален ДВГ---- напиши резултата.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар