Здравейте фенове на Фиат! Става въпрос за фиатчето на една позната. Чинкуечентото е 97 г. 900 кубика и явно има имобилайзер, защото напоследък светна надпис code. Започна да пали от 3-тия или 4-тия път, светва му и символа за инжекцион. Разполагаме само с един син ключ и картата с кода. След като запали колата кода свети, но понякога изгасва. Понякога пали и от първия път. Това дали може да е от лоша връзка м/у ECU и FC ECU или си губи кода? Къде се намира модула на иммо-то и какво ще ме посъветвате да направя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с key code на Cinquecento
Collapse
X
-
Днес си поиграх малко с Чинкуечентото. Намерих му модула на имото под кормилната колонка и го извадих, като му разкачих буксите. После реших да пробвам дали ще работи колата без него. Въведох кода от картата с педала на газта и колата запали. След като изгасих пак пробвах да запаля (без да въвеждам кода) и си запали без проблем. Итака няколко пъти си пали без този модул. След половин час пробвах пак да запаля, но не искаше. Пак въведох кода и си палеше известно време. Надписа CODE вече не свети (защото е изваден модула на имото). Забелязах, че като дам на контакт и изчакам да светне знака за инжектора и се чува, че сработва дясното реле (от двете до ECU-то, доколкото разбрах е на помпата) и тогава колата си пали без проблем. Ако не сработи това реле, колата не пали. Някой ако може да помогне, моля да каже къде е проблема.И да попитам, дали ще стане ECU от друг фиат без имо, за да го сложа на мястото на моя. А той е IAW 16F EO,защото подозирам, че проблема е точно в него.
Реклама
Collapse
Коментар