помагайте колеги.Два дни не бях карал колата. Беше оставена на хубаво слънце на паркинга. Качих се, ходих до работа и на връщане спрях до аптеката за лекарства.. и не можах да запаля след това. На таблото ми свети постоянно жълтия ключ с KODE. Пробвах с другия ключ за запалване - пак тая. По телефона майстора на алармата ми каза че не било от нея, ра от имобилайзера. Да съм изключел клемите на акумулатора за 10-15 мин. Така и направих и се оправи, ... но до следващия ден. Сега капака ми е постоянно отворен и свалям клемата на минуса за около 10 секунди и тръгвам. Ключар ми поиска 150 лв за да ми махне имобилайзера изцяло, но нали това дефакто е фабричната аларма на колата, онази дето я поставих е просто дистанционна отключвалка/заключвалка на колата. И не искам да си махам имобилайзера. Има ли начин да се разбере защо, как и от къде се е получила аварията за да си я отсраня. Моля ви помагайте.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с имобилайзера
Collapse
X
-
ама..
ама защо след като махна клемите на акумулатора и после ги включа колата си разпознава ключовете и си пали. Понякога и цял ден не ми прави проблем, друг път по 5-6 пъти на ден. Ваши колеги казват, че се случвало една на двадесет коли да има такъв проблем. не искам да съм от статистическата извадка, искам да съм си нормален.
Коментар
-
u_bo
без да съм сигурен - прилича ми на контактна история - особенно с това стоене на слънце- провери си всички клеми свързани с имо-то и ги ревизирай- а може и аку-то да си е тръгнало - замери го - като е стояла със закачен акумулатор - - в таз връзка - виж си и консумацията при изгасена кола- колко mA ?
Коментар
-
,
:D :D :D :D :D е това е..вече спря да пали и като откача клемите на аку-то.. сега откачам голямата клема на компа - чатка, нещо дава на контакт и .. не ще.пускам алармата, изчаквам 5 сек, отключвам давам на контакт - /коде си свети/ махам клемата на компа, слагам я, ако се чуе едно изсмукване като от вакум съм сигурен че на таблото кейкоде е угаснало и мога да запаля, ако не го чуя - сначале е.а ми се мама.аама иначе си я обичам колата, приключение си е да я карам, само дето в най-неподходящи моменти ме излага- почти винаги :Pkluchar - как смяташ да ти я докарам в Сф бе? за тия 300 км ще съм екшън за снимане. тука момчетата само дигат рамене. освен твоя колега който е сигурен че щял да я оправи.м/у другото имам спринтер, при него също имам контактен проблем със светлините - ту ги има ту ги няма, е, дизел е все пак и е без имо , чудя се да не би да произвеждам нещо аз самия../освен онова във WC-то/ :D
Коментар
-
сега сериозно.лани август скапах коляновия вал като кифладжия - чатнах картера на една бетонна колона и карах 100-120 км със светната лампа на маслото, резултат колата спря на най-натовареното кръгово кръстовище в час пик. получи се от счупване на питата на маслената помпа - шлайф на Квал - 0.25 /уж/, шлайф на Рвал - /само с водна шкурка и на ръка, и .. сглобяване!!! с всичко - масло, филтър, антифриз, гарнитури, майсторлък - 960 лефаа - ооп. след 9000 км и 6 месеца усещам че почва да прекъсва - отивам при същия майстор- а бе, ? я виж какво става? отваря той и кво да гледа - Рвал на вторичните изпускателни клапани няма гърбици напълно са се изгладили, струговани са бе братчета и няма рекламация, че като е дал на чираците да сглобяват не ги е гледал как са изпускали маслото от хидравличните повдигачи на кобилиците - само 1-ви цилиндър е ОК, може би щот е показвал на него- резултат АЗмайстора поръчах вал, 5 кобилици и запретнах ръкави за 5 часа я запалих. карах2 месеца и 2000 км и проблема с имото дойде на дневен ред, сега го доразвивам четох из форума за някакви си датчици по Квал охладителна, горивна с-ми които давали сигнали към компа, ама тука имали програми за коли само СЛЕД 2000 година/виж от къде съм-града на автоджамбазите/сигурен съм че проблема е механичен и дребен, за това не ми се маха имо-то..аку-то е ОК, ток харчи само алармата, м/у другото след като я сложих забелязах как ми се скапаха дръжките на вратите??!!може ли да е от нея??отворен съм на всякакви идеи, ще пробвам всичко
Коментар
-
u_bo
прикючение си беше да ти разбера мисълта.НО - щом ти СВЕТИ лампата на ИМО-то - не търси никакви датчици .възможните проблеми сме ти изброили в по-горните постове.включитено този на 1115
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар