Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с имобилайзера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с имобилайзера

    помагайте колеги.Два дни не бях карал колата. Беше оставена на хубаво слънце на паркинга. Качих се, ходих до работа и на връщане спрях до аптеката за лекарства.. и не можах да запаля след това. На таблото ми свети постоянно жълтия ключ с KODE. Пробвах с другия ключ за запалване - пак тая. По телефона майстора на алармата ми каза че не било от нея, ра от имобилайзера. Да съм изключел клемите на акумулатора за 10-15 мин. Така и направих и се оправи, ... но до следващия ден. Сега капака ми е постоянно отворен и свалям клемата на минуса за около 10 секунди и тръгвам. Ключар ми поиска 150 лв за да ми махне имобилайзера изцяло, но нали това дефакто е фабричната аларма на колата, онази дето я поставих е просто дистанционна отключвалка/заключвалка на колата. И не искам да си махам имобилайзера. Има ли начин да се разбере защо, как и от къде се е получила аварията за да си я отсраня. Моля ви помагайте.

    #2
    кола

    може да се препрограмират ключовете към колата -/да си работи CODE / цената е горе долу почти същата ако имаш аларма ако е свързана както трябва не трябва да пали колата -допълнителна защита все пак може да се погледне и направи диагностика да се види къде е проблема
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      ама..

      ама защо след като махна клемите на акумулатора и после ги включа колата си разпознава ключовете и си пали. Понякога и цял ден не ми прави проблем, друг път по 5-6 пъти на ден. Ваши колеги казват, че се случвало една на двадесет коли да има такъв проблем. не искам да съм от статистическата извадка, искам да съм си нормален.

      Коментар


        #4
        Здравейте, аз също съм със същия проблем на Мареята. Тук от няколко дена се държи по същия начин. Иначе последната една година, си беше всичко ОК. За в момента нямам решение намерено на проблема.
        Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)

        Коментар


          #5
          без да съм сигурен - прилича ми на контактна история - особенно с това стоене на слънце- провери си всички клеми свързани с имо-то и ги ревизирай- а може и аку-то да си е тръгнало - замери го - като е стояла със закачен акумулатор - - в таз връзка - виж си и консумацията при изгасена кола- колко mA ?

          Коментар


            #6
            коде

            също така много често се бъгва и от не добра връзка пи акумулатора иначе с машинка може да се провери какво му е ако е електрически проблема ако е механичен трябва да се търси повредата
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              ,

              :D :D :D :D :D е това е..вече спря да пали и като откача клемите на аку-то.. сега откачам голямата клема на компа - чатка, нещо дава на контакт и .. не ще.пускам алармата, изчаквам 5 сек, отключвам давам на контакт - /коде си свети/ махам клемата на компа, слагам я, ако се чуе едно изсмукване като от вакум съм сигурен че на таблото кейкоде е угаснало и мога да запаля, ако не го чуя - сначале е.а ми се мама.аама иначе си я обичам колата, приключение си е да я карам, само дето в най-неподходящи моменти ме излага- почти винаги :Pkluchar - как смяташ да ти я докарам в Сф бе? за тия 300 км ще съм екшън за снимане. тука момчетата само дигат рамене. освен твоя колега който е сигурен че щял да я оправи.м/у другото имам спринтер, при него също имам контактен проблем със светлините - ту ги има ту ги няма, е, дизел е все пак и е без имо , чудя се да не би да произвеждам нещо аз самия../освен онова във WC-то/ :D

              Коментар


                #8
                сега сериозно.лани август скапах коляновия вал като кифладжия - чатнах картера на една бетонна колона и карах 100-120 км със светната лампа на маслото, резултат колата спря на най-натовареното кръгово кръстовище в час пик. получи се от счупване на питата на маслената помпа - шлайф на Квал - 0.25 /уж/, шлайф на Рвал - /само с водна шкурка и на ръка, и .. сглобяване!!! с всичко - масло, филтър, антифриз, гарнитури, майсторлък - 960 лефаа - ооп. след 9000 км и 6 месеца усещам че почва да прекъсва - отивам при същия майстор- а бе, ? я виж какво става? отваря той и кво да гледа - Рвал на вторичните изпускателни клапани няма гърбици напълно са се изгладили, струговани са бе братчета и няма рекламация, че като е дал на чираците да сглобяват не ги е гледал как са изпускали маслото от хидравличните повдигачи на кобилиците - само 1-ви цилиндър е ОК, може би щот е показвал на него- резултат АЗмайстора поръчах вал, 5 кобилици и запретнах ръкави за 5 часа я запалих. карах2 месеца и 2000 км и проблема с имото дойде на дневен ред, сега го доразвивам четох из форума за някакви си датчици по Квал охладителна, горивна с-ми които давали сигнали към компа, ама тука имали програми за коли само СЛЕД 2000 година/виж от къде съм-града на автоджамбазите/сигурен съм че проблема е механичен и дребен, за това не ми се маха имо-то..аку-то е ОК, ток харчи само алармата, м/у другото след като я сложих забелязах как ми се скапаха дръжките на вратите??!!може ли да е от нея??отворен съм на всякакви идеи, ще пробвам всичко

                Коментар


                  #9
                  Не можах да разбера всичко, но пробвай да си намериш къде ти е релето на екуто и го смени с ново дори и привидно да работи.

                  Коментар


                    #10
                    прикючение си беше да ти разбера мисълта.НО - щом ти СВЕТИ лампата на ИМО-то - не търси никакви датчици .възможните проблеми сме ти изброили в по-горните постове.включитено този на 1115

                    Коментар


                      #11
                      ИМО-то

                      ами оправи се, но махнах ИМО-то и сега си пали. това е

                      Коментар

                      Working...
                      X