Здравейте, имам фиат пунто 1,7тд от един месец. Проблема е следния, когато опитах да запаля ми изгасна таблото и колата не запали, оказа се че е изгорял предпазител 40А, който се намира в двигателния отсек. Смених го и пак пробвах и същата работа - пак изгоря. Свалих клемореда за контактния ключ, проследих кабела за стартера и се оказа че дава на маса и от там ми гори предпазителя. Кабела го мерих с уред като го разкачих и от двете страни. Има ли връзка този кабел с някоя друга система в автомобила. Къде може да опира на маса
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с кабела за стартера на фиат пунто 1,7тд
Collapse
X
-
Днес запретнах ръкави и тръгнах да вадя кабела от гофрето като започнах от страната на стартера.Когато стигнах на 50см някъде, на същия кабел е прикрепен друг(личи си, че е фабрично направено) също червен кабел само че с по-малко сечение.Понеже се стъмни а и от там нататък се рзаделят сноповете кабели го оставих.А между другото пробвах с друг кабел от стартера към клемореда на ключа и колата си запали.Дали да не сложа друг кабел и да забравя, дали юе има някакъв проблем.А алармата да няма нещо общо...Благодаря Ви за отговора
Коментар
-
Проблема е решен значи като я купих колата я закарах на майстор да смени ремъци, филтри, масла и т.н.когато е сменял горивния филтър, му е пречел единия сноп от кабели и го е откачил... хубаво ама като е сменил филтъра и забравил да си закачи пак снопа с кабели и той се опрял до изпускателния колектор. А той топи кабелите и ето ти белята. Та същия майстор ме караше да сменям клемореда на контактния ключ и какво ли още не Затова ако ви се появи проблем след като сте били при майстор, не е лошо да проверите първо там където е пипал той )Чао за сега.... до следващия проблем с пунтото )
Коментар
-
ferrarista написа:Проблема е решен значи като я купих колата я закарах на майстор да смени ремъци, филтри, масла и т.н.когато е сменял горивния филтър, му е пречел единия сноп от кабели и го е откачил... хубаво ама като е сменил филтъра и забравил да си закачи пак снопа с кабели и той се опрял до изпускателния колектор. А той топи кабелите и ето ти белята. Та същия майстор ме караше да сменям клемореда на контактния ключ и какво ли още не Затова ако ви се появи проблем след като сте били при майстор, не е лошо да проверите първо там където е пипал той )Чао за сега.... до следващия проблем с пунтото )FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар