Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да вържа алармата към мигачите на Пунто мк1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да вържа алармата към мигачите на Пунто мк1

    Здравейте.Взех си аларма.Успях да направя всичко без мигачите да ми светкат като натисна копчето на дистанционното.Имам 2 кабела които подават 12V така че мога да ги вържа към лявата и дясната страна... но немога да намеря къде е това.Моля за помощ!Колата е Пунто мк1 95 г

    #2
    Ето това е най простият начин да свържеш мигачите.Ориентирай се кой точно е кабела за мигачите от описанието на алармата или се ориентирай по импулсите с които подава 12 волта.Задължително е кабела да е свързан към реле вътре в алармата. Избери си върху кои мигачи да работиш предните или задните.Предните и задните са свързани паралелно от всяка страна.Така че като управляваш предният или задният,ще управляваш и другият.Всяка една от крушките се захранва с два кабела.Единият е на маса(-) а другият е към релето на колата за мигачите и той осигурява 12 волта напрежение за крушката. На схемичката съм ти написал че този кабел отива към инсталацията на колата. Към тези кабели свързваш чрез диоди кабела от алармата който ще управлява мигачите.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ПРЕЗ ДИОДИ!!! Ако не ги сложиш когато включиш кой да е мигач ще светят и ляв и десен.Успех!!! Ако не ти е ясно нещо питай.
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      Мерси за отговора На ясно съм с всичко което си написал даже съм си купил диоди НО въпросът ми е кой е този + за мигачите като товора капака виждам синьо-черен и черен кабел които идват от крушката на мигачите обаче тези кабели отиват в едно голяяямо тесте с кабели което е абсурдно да го проследа до вътре... от задните е по същия начин... от лостчето за мигачите също не го намирам... мерсих с мултицед и не намерих кой е ... Не ми остава друга възможност освен да опъвам кабели от мигача до алармата ....

      Коментар


        #4
        и другото което е ... на алармата като са ми 2 кабела за мигачите т.е. за ляво и за дясно защо пак е нужно да слагам диоди ?П.С. И в първия пост бях писал - от алармата ми излизат 2 кабела за мигачите които минават през някакво реле на алармата ... т.е. според мен не е нужно да слагам диоди така ли е ?

        Коментар


          #5
          Щом алармата ти осигурява два кабела не слагай диоди.Единиаят в левите,а другият в десните. Единият от двата кабела на лампите за мигачите за които ми пишеш е минусовият.Провери го с мултицет(предполагам можеш да работиш с такав щом си се нагърбил сам да слагаш аларма).При изключен контакт и свалена лампа,мултицет на омметър провери кой от двата кабела дава на късо с масата на колата(с купето) Той ще е минуса.Ти свързваш към другия.Не е необходимо да ровиш инсталацията навътре.Работи близо до конектора на мигача и изолирай с PVC добре след това.
          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
          Kawasaki ER-6n'2012

          Коментар


            #6
            Мерси за отговорите Щом няма начин да го вържа без прекарване на кабели... ще ги прекарвам :D

            Коментар


              #7
              Начина без опъване на кабелите е невъзможен за управление на релето тъй като работата на мигачите е алгоритъм от включване на комутатора(лоста за мигачите) и задействане на системата вследствие на товара който се явяват самите лампи.Така че за да заработят мигачите трябва лампите да се комутират към релето.А това с алармата няма как да стане.
              AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
              HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
              Kawasaki ER-6n'2012

              Коментар


                #8
                аха.. разбрах те . Мерси за отговора..А да те попитам нещо.. преди бая време си счупих копчето на аварийките - ударих го малко по-силно отгоре и сега неможе да се изключват постоянно светата като се натисне гаснат но не отива в изключено положение ключа а пак отива в най-горна позиция - включено...Аз съм го заклещил с един шестограм и си седи в долна позиция така че мигачите ми да работят Но май ще идва време да го оправям и него.Наясно ли си дали може да се смени само копчето/ ключето или върви направо с целия блок който не е малко пари... ?

                Коментар


                  #9
                  Тук не мога да ти отговоря защото не съм се занимавал с нещо подобно,но изхождайки от подобни зглобки би трябвало да можеш да смениш само капачето.
                  AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                  HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                  Kawasaki ER-6n'2012

                  Коментар


                    #10
                    re

                    Мигачите можеш да ги хванеш от снопа кабели който минава под предният ляв праг.Син и син/черен.
                    Прикачени файлове
                    Fiat Bravo 1.9 JTD

                    Коментар

                    Working...
                    X