Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

FIAT CODE или имобилайзера в ключа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #76
    hf hpe написа:
    мога да се похваля че вече могат да се оправят имобилаайзери на такива автомобили на които ЕКУ-то е бошП.П. ако дамата която ми се обади все още няма решение и желае да поекспериментирам малко на колата и да се обади пак
    ПОДОЗИРАМ чЕ ГОВОРИТЕ ЗА МЕН НО УВИ НЕ...ПРОБЛЕМА МИ НЕ Е РЕшЕН...МОЛЯ ЗА ПОМООООщ...ПО шАСИ НОМЕР В АУТО ИТАЛИЯ МИ КАЗАХА чЕ ЗА ТАЗИ ГОДИНА ИТАЛИЯ НЕ ПАЗЯТ КОДОВЕТЕ...ТРЯБВА ДА РАЗКОДИРАМЕ ЛИ??Колежке ще те помоля следващия път да пишеш с малките букви. Fire 999
    Ely

    Коментар


      #77
      Code

      Здарвейте колеги, от 2-3 дни имам следния проблем:давам на контакт и лампичката code не изгасва по обичайния начин след секунда, изключвам после отново контакт и най-често това помага. Но 2-3 пъти неще и неще, опитах да завъртя - стартера върти но разбирасе не пали, изключвам след това контакт и code изгава. Притеснявам се от момента в който и това няма да помогне. Между другото имам 2 сини ключа и с двата едно и също. Колата (Мареа 1.6 1999г.) я имам от 1.5г до сега никакви проблеми. Чувал съм за проблеми с лоша връзка на бобинката на четеца, предполагам че е около ключа. Мисля си че е нещо такова иначе как така ще чете напълно случайно от 1ви, от 2ри, от 3ти или n-ти път.Дайте съвет или идея, ако някой се е сблъсквал с нещо такова, стах ме е да тръгна на далече че незнам дали няма да остана някъде.П.С. на каква честота работят транспондерите в ключовете, ще взема да му приложа малко реверс инж.
      ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
      Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

      Коментар


        #78
        проблем

        не знам дали ще може да се оправи само от приемника може да се прегледа цялата система за Кода това което може да се направи е да се махне кода .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #79
          Знам че да се махне кода е вариант но предпочитам да се оправи, все пак успешни/неуспешни опити 50/50, предполагам някоя кофти връзка някъде може би и да е след имобилайзера. Вчера като отказа пробвах какво ли не, давах контакти бутах ръчках изчаквах и така 10тина пъти не и не, докато не завъртях един път стартера и се оправи, още нямам ясна идея ама ще го видя как ще се развива.
          ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
          Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

          Коментар


            #80
            код

            нещо не е както трябва ако е кода като завъртиш стартира ли? ако стартира а колата не пали може да е кода но това трябва да го прави винаги ако не стартира може и да е стартера или акумолатора пробвай с друг акумолатор .може и да е някъде по връзките проследи веригата като отвориш корите .
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #81
              Предположението за отслабнал акумулатор отпадна отдавна, акумолатора е ОК и се зарежда перфектно(затова е ОК)Сега се чудя къде се намира самия имобилайзер (виждал съм платката на снимка, дефакно нищо особено), някъде в таблото ли, някъде около компа ли (на моя мотор ЕКУ-то е точно до акумолатора).Иначе като завъртя си върти само стартера, не пали:Интересно е че понякога като се заяде абсолютно нищо друго не помага освен да завъртя веднъж за 5-6 сек стартера, изключвам, чакам 10 сек. давам контакт и ОКСтрува ми се че постепенно се влошава, много рядко прочита от първия път
              ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
              Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

              Коментар


                #82
                това ОК

                това ОК означава ли че понякога пали ако пали поне веднъж значи не би трябвало да е имобилайзера това не е като на Рено или Ситроениначе спасение с махане на CODE от ECU 150-200.лв
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #83
                  Благодаря че се отзова, на последък проблема почти изчезна, т.е. пали си четеси си ключа и т.н.Дано се задържи така.
                  ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
                  Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006

                  Коментар


                    #84
                    имам само един син ключ, след смяна на акумолатора имобилайзера не го разпознава. какво трябва да направя в случая

                    Коментар


                      #85
                      Тази тема що има 7ма страница когато са изписани само 6 и после сигурно ще получа емайл с препратка до 8ма страниця (без постинги-празна) когато станат 7 страници ... нещо не са добре линковете май а? Само при мен ли е така? (Извинявам се за този ).
                      Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                      http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                      Коментар


                        #86
                        ключ

                        А аз имам само синия ключ. И ония ден тръгнах колата върви а лампата за кода ми свети. Като загасих и запалих загасна дали да се притеснявам по този въпрос. Има ли някакво специално изискване за палене.

                        Коментар


                          #87
                          продължавам да получавам е-майли с препратка към "Няма мнения в тази тема"
                          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                          Коментар

                          Working...
                          X