Обозначението за което говори me_to_u е но го има само на оригиналните ключове. Ако ключа ви е копие дори и да е с чип няма обозначение.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT CODE или имобилайзера в ключа
Collapse
X
-
hf hpe написа:vesko, може Типо-то ти да е продадено ’95г. и затова така да ти пише в талона, можеш да провериш в Compact98 точната да на производство на автомобила тиАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
До me_to_u
Thanks!!!Но няма ли несьответствия:.....Така, даваш контакт, лампите светват./1!/ Натискаш педала на газта и задържаш, докато лампата за инжекциона угасне. После чакаш докато лампата на инжекциона светне отново и започва да мига,броиш миганията да са колкото е първата цифра и /2!/ пак натискаш педала(газ),лампата светва за постоянно,чакаш докато угасне и пак пускаш педала........І Лампата на инжекциона не гасне ли и без да натиснеш педала известно време след подаване на контакт- след като помпата вдигне наляганеІІ. Между /1!/ и /2!/ кога отпускаме педалапоясни моля те, защото това е безценен метод!!!Tempra 1.6 i.e. SW- 159B9000
Коментар
-
I. Ами тя лампата си гасне и без това, само че: 1-ва възможност-активира се процедурата за механично деактивиране на имобилайзера при натискане на педала в този момент, 2-ра възможност, няма как да знам какво е поведението на лампата при евентуална повреда(насъгласуване) с имобилайзера.. ’’In the case of malfunction, it is designed to operate using an emergency program that uses the accelerator pedal to transmit a special code entered on the CODE Card and known only to the owner.’’ Възможно е при такава ситуация(неполучаване код от транспондера) да не угася в началния момент. От друга страна при такова положение изобщо ще светне ли..Както и да е, какво е значението, въртиш, натискаш, тръгваш. Пак повтарям, тези магии не съм ги правил, така са описани от Фиат.II.’’...и задържаш, докато лампата за инжекциона угасне.’’Следва пускане на педала,мислех, че се подразбира.В крайна сметка, пробвай. Успех!
Коментар
-
Хоп, срещу скромните 170 паунда си решаваш проблема с кода- http://www.codeman.org/fiat.htmlhf hpe, ако продължаваш да навлизаш в дълбините на цялата история, можеш и да направиш добър бизнес от това. Като гледам пичовете от тая фирма предлагат услугите си в целия свят.
Коментар
-
фиат кода
Така.При мене има два ключа за стартиране,два за отключване и две ключета вероятно за алармата-всичките черни.При старт ми светват лампите за акумулатора,маслото и инжекциона.След заработване на двигателя угасват.Имам ли или нямам код????Не мисветва друга лампа сизобразено ключе или нещо такова.Tempra 1.6 i.e SW
Коментар
-
Така.При мене има два ключа за стартиране,два за отключване и две ключета вероятно за алармата-всичките черни.При старт ми светват лампите за акумулатора,маслото и инжекциона.След заработване на двигателя угасват.Имам ли или нямам код????Не мисветва друга лампа сизобразено ключе или нещо такова.
Коментар
-
hf hpe да разбирам ли че можеш да "източиш" кода на червения ключ, защото аз мойто браво 1.6 16v го карам само с един си ключ!!! всъщност това че ми липсва червения ключ води ли до някъкви последици, освен разбира се невъзможността да си "обучавам" други ключове?"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:hf hpe да разбирам ли че можеш да "източиш" кода на червения ключ, защото аз мойто браво 1.6 16v го карам само с един си ключ!!! всъщност това че ми липсва червения ключ води ли до някъкви последици, освен разбира се невъзможността да си "обучавам" други ключове?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар