hf hpe написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT CODE или имобилайзера в ключа
Collapse
X
-
Code
Здарвейте колеги, от 2-3 дни имам следния проблем:давам на контакт и лампичката code не изгасва по обичайния начин след секунда, изключвам после отново контакт и най-често това помага. Но 2-3 пъти неще и неще, опитах да завъртя - стартера върти но разбирасе не пали, изключвам след това контакт и code изгава. Притеснявам се от момента в който и това няма да помогне. Между другото имам 2 сини ключа и с двата едно и също. Колата (Мареа 1.6 1999г.) я имам от 1.5г до сега никакви проблеми. Чувал съм за проблеми с лоша връзка на бобинката на четеца, предполагам че е около ключа. Мисля си че е нещо такова иначе как така ще чете напълно случайно от 1ви, от 2ри, от 3ти или n-ти път.Дайте съвет или идея, ако някой се е сблъсквал с нещо такова, стах ме е да тръгна на далече че незнам дали няма да остана някъде.П.С. на каква честота работят транспондерите в ключовете, ще взема да му приложа малко реверс инж.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
Знам че да се махне кода е вариант но предпочитам да се оправи, все пак успешни/неуспешни опити 50/50, предполагам някоя кофти връзка някъде може би и да е след имобилайзера. Вчера като отказа пробвах какво ли не, давах контакти бутах ръчках изчаквах и така 10тина пъти не и не, докато не завъртях един път стартера и се оправи, още нямам ясна идея ама ще го видя как ще се развива.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
код
нещо не е както трябва ако е кода като завъртиш стартира ли? ако стартира а колата не пали може да е кода но това трябва да го прави винаги ако не стартира може и да е стартера или акумолатора пробвай с друг акумолатор .може и да е някъде по връзките проследи веригата като отвориш корите .
Коментар
-
Предположението за отслабнал акумулатор отпадна отдавна, акумолатора е ОК и се зарежда перфектно(затова е ОК)Сега се чудя къде се намира самия имобилайзер (виждал съм платката на снимка, дефакно нищо особено), някъде в таблото ли, някъде около компа ли (на моя мотор ЕКУ-то е точно до акумолатора).Иначе като завъртя си върти само стартера, не пали:Интересно е че понякога като се заяде абсолютно нищо друго не помага освен да завъртя веднъж за 5-6 сек стартера, изключвам, чакам 10 сек. давам контакт и ОКСтрува ми се че постепенно се влошава, много рядко прочита от първия пътex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар