vesko, може Типо-то ти да е продадено ’95г. и затова така да ти пише в талона, можеш да провериш в Compact98 точната да на производство на автомобила ти
Мда, и е продадено и е произведено април ’95.На ключа таквиз знаци - няма. Значи:1. Модификация S няма Fiat Code2. Изкорубили са го, ма то тва току така ли става...3. ???
Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Thanks!!!Но няма ли несьответствия:.....Така, даваш контакт, лампите светват./1!/ Натискаш педала на газта и задържаш, докато лампата за инжекциона угасне. После чакаш докато лампата на инжекциона светне отново и започва да мига,броиш миганията да са колкото е първата цифра и /2!/ пак натискаш педала(газ),лампата светва за постоянно,чакаш докато угасне и пак пускаш педала........І Лампата на инжекциона не гасне ли и без да натиснеш педала известно време след подаване на контакт- след като помпата вдигне наляганеІІ. Между /1!/ и /2!/ кога отпускаме педалапоясни моля те, защото това е безценен метод!!!
I. Ами тя лампата си гасне и без това, само че: 1-ва възможност-активира се процедурата за механично деактивиране на имобилайзера при натискане на педала в този момент, 2-ра възможност, няма как да знам какво е поведението на лампата при евентуална повреда(насъгласуване) с имобилайзера.. ’’In the case of malfunction, it is designed to operate using an emergency program that uses the accelerator pedal to transmit a special code entered on the CODE Card and known only to the owner.’’ Възможно е при такава ситуация(неполучаване код от транспондера) да не угася в началния момент. От друга страна при такова положение изобщо ще светне ли..Както и да е, какво е значението, въртиш, натискаш, тръгваш. Пак повтарям, тези магии не съм ги правил, така са описани от Фиат.II.’’...и задържаш, докато лампата за инжекциона угасне.’’Следва пускане на педала,мислех, че се подразбира.В крайна сметка, пробвай. Успех!
Пробвах номера с педалите, но при мен нещо не се полу4ава!!! Не тръгва още от първата стъпка!!! На картата пише, 4е вси4ко е описано в мануала- зна4и ще трябва да търся оригинален за Tempra!!
Хоп, срещу скромните 170 паунда си решаваш проблема с кода- http://www.codeman.org/fiat.htmlhf hpe, ако продължаваш да навлизаш в дълбините на цялата история, можеш и да направиш добър бизнес от това. Като гледам пичовете от тая фирма предлагат услугите си в целия свят.
Така.При мене има два ключа за стартиране,два за отключване и две ключета вероятно за алармата-всичките черни.При старт ми светват лампите за акумулатора,маслото и инжекциона.След заработване на двигателя угасват.Имам ли или нямам код????Не мисветва друга лампа сизобразено ключе или нещо такова.
Така.При мене има два ключа за стартиране,два за отключване и две ключета вероятно за алармата-всичките черни.При старт ми светват лампите за акумулатора,маслото и инжекциона.След заработване на двигателя угасват.Имам ли или нямам код????Не мисветва друга лампа сизобразено ключе или нещо такова.
hf hpe да разбирам ли че можеш да "източиш" кода на червения ключ, защото аз мойто браво 1.6 16v го карам само с един си ключ!!! всъщност това че ми липсва червения ключ води ли до някъкви последици, освен разбира се невъзможността да си "обучавам" други ключове?
"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
hf hpe да разбирам ли че можеш да "източиш" кода на червения ключ, защото аз мойто браво 1.6 16v го карам само с един си ключ!!! всъщност това че ми липсва червения ключ води ли до някъкви последици, освен разбира се невъзможността да си "обучавам" други ключове?
Без проблем можеш да си направиш копие на синия ключ и да не се притесняваш че ще изгубиш единствения който имаш. Ако останеш без ключ повярвай ми няма да е приятно за джоба ти. Относно червения ключ не се притеснявай че го нямаш, стига да имаш поне 2 сини разбира се.
Коментар