И аз имах проблем с ключовете.Счупих си и двата сини ключа.Ключар ми направи ключ, но палех като държах синята част на оригиналния до новия ключ.Много неудобно.След време същия ключар ме видя и каза че е получил ключове каквито ми трябват и си е взел машинка за програмиране.Новият ключ беше вакумиран на картон и в него имаше и нещо подобно на стъклена ампула.На пласмасовата част на ключа има нещо като чекмедже в което се поставя ампулата.С остър нож срязах пласмасата на счупения си ключ и извадих ампулата.Ключарят му направи нарезите и си поставих оригиналната ампула.Взе ми само 10 лева.Но и комлект да беше сигурно нямаше да е повече от 15.Другаде искаха 85лв.и нагоре.Това е в Стара Загора.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
FIAT CODE или имобилайзера в ключа
Collapse
X
-
Взел ти е 10лв??? Той заготовката не може да я купи на тази цена. Или нещо се е изпържил или...незнам. А това дето казваш че други ключари са ти искали 85лв. те са щели да ти направят копие от чипа, да го сложат в нова заготовка и да го нарежат. Тук в София цената е по-ниска, разбира се това е логично конкуренцията е по-голяма.Както и да е 10лв е перфектната цена
-
На този адрес открих нещо за червения ключ, но е на английски.http://www.bravo-guide.co.uk/buy-a-bravo.htmBrava 1.6 16V 90к.с.
Коментар
-
Все още ключ за типо струва 5лв./разбира се ако е без чип/Ключа с транспондера е 70лв в това число механична част+чип/който се слага в дръжката на ключа/Само механичната част нарязана е 35лв и чипа 45лв=70лвРазбира се тези цени могат да варират в различните ателиета.Именно за това се учудих като колегата dani каза че са му взели 10 лв за ключа в който са сложили чипа.
Коментар
-
hf hpe написа:относно въпроса на ВО, FIAT CODE започва да се вгражда през ’95г. във всички модели на концерна и го има дори и на Типо, но само на тези които са произведени през ’95г. Темпра-та се произвежда до ’96г. и за това при нея се среща по-честоАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
А има ли начин как да разбера дали в моите два ключа има тези ампули.Гледайки ги според мен няма нищо в пластмасата на ключовете.Пунтото е произведено 1994г и си има според мен фабрично вградена аларма.Съдя по това че е много интелигентно поставена и не личи да е слагана допълнително.С единия ключ върви и една пластинка с нанесен на нея номер и той за какво също не знам.
Коментар
-
Най вероятно нямаш чип, но най лесния начин е да отидеш при ключар/до колкото си спомням не беше от София/ и да го помолиш да провери ключа ти дали е с чип. Това става с машината с която се записва чип-а. За това няма да ти вземат пари.А що се отнася до тази пластинка тя е или фабричен номер някакъв или е шифъра на ключа ти.При положение че имаш 2 ключа не виждам място за притеснение, и все пак ако изгубиш единият ключ побързай да извадиш копие.
Коментар
-
Ако при стартиране няма индикация за активиране/деактивиране на имобилайзер,значи нямаш такъв(няма и транспондер в к-ча).Аз лично не съм виждал електронни имобилайзери, без индикация че е деактивиран/активиран.За пластината-’’The metal tag is the "mechanical" code for the keys, ie: the lock pattern you could quote when getting a ready-made new key from FIAT. IIRC it’s one letter plus 4 numbers.’’Алармата не е гаранция,че е заводско поставена,независимо от доброто поставяне.Ама не виждам и значение,тя ако е заводска пак няма общо с имобилайзера.hf hpeбеше написал по-горе,че Фиат код влиза в употреба ’95. Ако пак не си сигурен,разходи се до ключар както предложи Alexius
Коментар
-
Така, днес като видях един приятел с Типо му поисках ключа, и видях каква е разликата с моя, който е с транспондер. На тези с транспондер има един знак,малък триъгълник, врязан в две концентрични окръжности.Това е на металната част.На въпроса на Косьо,значи аз имам Фиат от една седмица,преди това не съм и чувал за Фиат код, така че пиша неща, които не съм проверявал. Така, даваш контакт, лампите светват. Натискаш педала на газта и задържаш, докато лампата за инжекциона угасне. После чакаш докато лампата на инжекциона светне отново и започва да мига,броиш миганията да са колкото е първата цифра и пак натискаш педала(газ),лампата светва за постоянно,чакаш докато угасне и пак пускаш педала. Същото нещо правиш и със другите цифри(общо са 5, нали така). След последната цифра пускаш педала и лампата трябва да премигне 4 пъти, кода е приет, въртиш и караш. Ако нещо не стане-пак наново! Голяма играчка май, но все пак е опция.П.С. Както написах не съм пробвал това нещо. Информацията е за Фиат Купе, но това едва ли е от значение,трябва да е еднакво за всички с код (даже и с код2). Ако ти помогнах, добре, ако не-сори
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар