здравеите колегиимам идея която ми се върти в главата от 1 месецта идеята е следната да намеря кабел от алармата (+) които при включена аларма подава постоянен (+)и да му търна едно разклонение което да се свързва със Силово реле (1 нормално отворен + 1нормално затворен контактори) с което да контролирам (+) които ми влиза в CD (с този дето работи -не паметта)Идеята ми доиде след като установих че CD ми гълта ток и при свален панелАко някои е на ти с Алармите моля да каже каде горе долу има такъв постоянен (+)-при включена алармаАлармата ми е MONGOOSE модел BASE 475PS:моля да няма отгаовори като "ти що го праиш по тоя сложен начин тури си копче" или "абе ти в ред ли си напраи го през контакта" - да ама аз не желая да е с копче или с контакта защото понякога чакам в колата а с изгасен контакт нема радио
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Аларма
Collapse
X
-
Въпрос за Аларма
Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue BirdЕтикети: –
-
Такъв "плюс" трудно ще намериш в повечето аларми.По-лесно е да направиш управлението с "маса".Такава след включване на алармата има на извода дето затваря релето на имобилайзера.Това реле,обаче води до една консумация около 60-80мА.Това не е малко и няма да се отрази добре на акумолатора,ако не я караш всеки ден.Това е за нормално автомобилно реле.Добре е да си потърсиш такова с много малък управляващ ток,то ще ти реши проблема частично.П.П.Какво ти е ЦД-то?Да няма някакъв проблем?От стандартните на пазара само НЕО-то има такъв проблем.Alfa 147jtd/ Alfa 147 Selespeed
-
Ilko написа:Такъв "плюс" трудно ще намериш в повечето аларми.По-лесно е да направиш управлението с "маса".Такава след включване на алармата има на извода дето затваря релето на имобилайзера.Това реле,обаче води до една консумация около 60-80мА.Това не е малко и няма да се отрази добре на акумолатора,ако не я караш всеки ден.Това е за нормално автомобилно реле.Добре е да си потърсиш такова с много малък управляващ ток,то ще ти реши проблема частично.П.П.Какво ти е ЦД-то?Да няма някакъв проблем?От стандартните на пазара само НЕО-то има такъв проблем.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Ilko написа:Е що да няма?Направи го с "маса".То с какъвто и потенциал да го упавляваш, релето все толкова си харчи.За Тъндъра нямам наблюдения.Има някои ЦД-та(макар и малко)дето са предвидени да работят през контактния ключ...Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
И аз имам подобен проблем. Моя касетофон на Мареята е обикновен с (+) и (-) за захранване само. От доста време се чудя как да моделирам алармата- TESOR, така че да изключва касетофона при излизане от автомобила и заключване с алармата. Оказа се че тая аларма няма нито един извод от където да се подава постоянен логически (+) или (-) при заключване, освен извода ,,Комфорт" които обаче подава минус само за около 30секунди, или пък тоя за вдигане стъкла за 12-13 сек. Това означава че ако включа реле за радиото там ще го изключи само през това време. Дали няма такъв модул да се продава, нещо като тригер на Шмит на импулси, който да управлява краен транзистор който да се отпушва или запушва в следствие на заключено състояние на алармата или в отключено такова!!! Че не ми се прави сам подобна схема.Fiat Marea TD100
Коментар
-
iuly_vn написа:И аз имам подобен проблем. Моя касетофон на Мареята е обикновен с (+) и (-) за захранване само. От доста време се чудя как да моделирам алармата- TESOR, така че да изключва касетофона при излизане от автомобила и заключване с алармата. Оказа се че тая аларма няма нито един извод от където да се подава постоянен логически (+) или (-) при заключване, освен извода ,,Комфорт" които обаче подава минус само за около 30секунди, или пък тоя за вдигане стъкла за 12-13 сек. Това означава че ако включа реле за радиото там ще го изключи само през това време. Дали няма такъв модул да се продава, нещо като тригер на Шмит на импулси, който да управлява краен транзистор който да се отпушва или запушва в следствие на заключено състояние на алармата или в отключено такова!!! Че не ми се прави сам подобна схема.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Можеш ли да премериш с мултицет напрежението на диода, зашото има диоди,които си работят на импулси ама едва ли ще намериш реле на 1-2 волта,защото си мисля,че диода работи на такова напрежение,но може ида бъркам затова премери.Fiat Marea Weekend 1.8 16V ELX-1997
Fiat Stilo Multiwagon 1.6 16V 2006
Коментар
-
Колега защо не вържеш касетофона през контактния ключ? Мисля че пунтото има такъв плюс който се прекъсва едва тогава когато се извади ключа. Така ще можеш да си слушаш и на загасен двигател докато чакаш. Интересното на този плюс е че, когато извадиш ключа после като го вкараш касетофона няма да тръгне докато не завъртиш поне на "аксесоари".Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар