Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Oбучаване на ключ.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Oбучаване на ключ.

    Пробвах десетки пъти да си обуча един ключ към колата и неще да стане. Лятото пак пробвах и пак греда.Колата е Фиат Мареа 1.8 16V 97г, имам си два сини и един червен (мастер) ключове. Всичките са работещи и от тази кола.Изпълнявам процедурите точно както са описани в ръководството и неще да стане. Пробвах и процедурата, описана в Аутодатата - пак греда.Съмнявам се във вида ключ който тествам. Имам над 20 вида ключове за Фиат (от коли от 1995 до 2000г.) и с нито един от тях неще да стане. Пробвах тази процедура и на Алфата си 1,9JTD 2000г. и пак неще да стане. Там също имам трите ключа.Това което забелязвам, е че когато дойде ред на необученият ключ и го поставя - според ръководството лампата на кода трябва да огасне, но тя неще.Някой има ли идея къде е проблема?

    #2
    ключ

    много работа за нищо ела да ти -запиша един Само че не разбрах дали клонинг8 който е по лесен /на ключ или да е с друг нов код /трябва ПИН код/ Според тези описания не съм чул много хора да са се справили както трябва
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      не си бяхме писали с теб по въпроса?личния ми опит с обучаването на 2 бр. ключа по различно време еhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=23ако има нещо - пиши ЛСНО ако не ти гасне КОДА - явно ключа не е подходящ - или АКО СИ СИГУРЕН че е подходящ - имаш проблем със имо-тоако ключаря ти сканира стария и новия ключ и излезе че са от един вид --> излиза, че или бъркаш поредноста , или имаш проблем в имо-то

      Коментар


        #4
        ключ

        незнам есигурно няма проблем толкома с имото -нали все пак си е кара колата а нещо в начина на правене нека мине да видим
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Re: ключ

          kluchar написа:
          много работа за нищо ела да ти -запиша един Само че не разбрах дали клонинг8 който е по лесен /на ключ или да е с друг нов код /трябва ПИН код/ Според тези описания не съм чул много хора да са се справили както трябва
          Всичко е с научна цел. Въобще не ми е проблем да си купя и 10 ключа.

          Коментар


            #6
            Re: ключ

            1115 написа:
            kluchar написа:
            много работа за нищо ела да ти -запиша един Само че не разбрах дали клонинг8 който е по лесен /на ключ или да е с друг нов код /трябва ПИН код/ Според тези описания не съм чул много хора да са се справили както трябва
            Всичко е с научна цел. Въобще не ми е проблем да си купя и 10 ключа.
            , я кажи по колко ти ги оферират, та чак 10 ще взимаш

            Коментар


              #7
              ключове

              сигурно не му трябват ключове а да научи как се правят ама то без пари не става трябва да се вложи нещо аз например взех щерката на стар Ключар и за една вечер се научих :D
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Re: ключове

                kluchar написа:
                сигурно не му трябват ключове а да научи как се правят ама то без пари не става трябва да се вложи нещо аз например взех щерката на стар Ключар и за една вечер се научих :D
                Ама щот си пипал със шперца.
                BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                http://vbox7.com/play:124bedab

                Коментар


                  #9
                  Re: ключове

                  lov написа:
                  kluchar написа:
                  сигурно не му трябват ключове а да научи как се правят ама то без пари не става трябва да се вложи нещо аз например взех щерката на стар Ключар и за една вечер се научих :D
                  Ама щот си пипал със шперца.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    Значи 30мин. си играх с двете коли, алфата и мареата.Пробвах с над 15 ключа и резултата е нулев.Правя така:1 Вкарвам мастер ключа и давам на контакт. След като лампата изгасне го връщам и вадя. Вкарвам произволен ключ от 15 вида и давам на контакт - лампата неще да гасне или аз не чакам достатъчно време? И при двете коли е така. Гасне само ако вкарам обучен ключ.

                    Коментар


                      #11
                      1115 написа:
                      Значи 30мин. си играх с двете коли, алфата и мареата.Пробвах с над 15 ключа и резултата е нулев.Правя така:1 Вкарвам мастер ключа и давам на контакт. След като лампата изгасне го връщам и вадя. Вкарвам произволен ключ от 15 вида и давам на контакт - лампата неще да гасне или аз не чакам достатъчно време? И при двете коли е така. Гасне само ако вкарам обучен ключ.
                      [quote:ad6cd22553="MANUAL"] 1. Вкарайте MASTER ключа в контактния модул. Завъртете в положение ,,контакт

                      Коментар


                        #12
                        u_bo написа:
                        [quote:e199d07b6e="1115"]Значи 30мин. си играх с двете коли, алфата и мареата.Пробвах с над 15 ключа и резултата е нулев.Правя така:1 Вкарвам мастер ключа и давам на контакт. След като лампата изгасне го връщам и вадя. Вкарвам произволен ключ от 15 вида и давам на контакт - лампата неще да гасне или аз не чакам достатъчно време? И при двете коли е така. Гасне само ако вкарам обучен ключ.
                        [quote:e199d07b6e="MANUAL"] 1. Вкарайте MASTER ключа в контактния модул. Завъртете в положение ,,контакт

                        Коментар


                          #13
                          Прочети тази тема. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...830&highlight=
                          Marea Weekend HLX Jtd 110

                          oO(_)____////____(_)Oo

                          Коментар


                            #14
                            мастер или не (на друга кола) няма значение,що не вземеш ключ от колега и да пробваш с неговия транспондер? без да му го разглабяш разбира се , само като се доближи - а ти въртиш с ключ без транспондер

                            Коментар


                              #15
                              Пролемът е частично открит.Оказа се много странен. Ето как го правех досега:1. Бях откачил гривната на четеца от контактния ключ и в нея поставях мастер ключа както би седял в патрона. Давах на контакт с един от сините ключове и лампата гаснеше. После примерно слагах другия син ключ в гривната и с първия давах контакт и лампата пак гаснеше. После поставях от другите ключове в гривната и давах пак с първия син контакт. Лампата светеше и нещеше да огасне.След като изтърбуших единия син оригинален ключ, поставих друг транспондер от същия вид и върнах антената на мястото си, нещата си дойдоха на място и сега на мареата мога да обучавам явно ключове. Всичко обаче работи само с трапецовидните транспондери. С ампулообразните, поставени в оригиналния ключ пак неще да стане. Извода е:1. Явно държейки ключа в гривната създавам смущения или не целя точното място и транспондера не се чете добре.2. На кола с трапецовиден транспондер, неще да стане ампулообразен.Утре живот и здраве ще го пробвам и на алфата, която е май с ампулообразен.

                              Коментар

                              Working...
                              X