Пробвах десетки пъти да си обуча един ключ към колата и неще да стане. Лятото пак пробвах и пак греда.Колата е Фиат Мареа 1.8 16V 97г, имам си два сини и един червен (мастер) ключове. Всичките са работещи и от тази кола.Изпълнявам процедурите точно както са описани в ръководството и неще да стане. Пробвах и процедурата, описана в Аутодатата - пак греда.Съмнявам се във вида ключ който тествам. Имам над 20 вида ключове за Фиат (от коли от 1995 до 2000г.) и с нито един от тях неще да стане. Пробвах тази процедура и на Алфата си 1,9JTD 2000г. и пак неще да стане. Там също имам трите ключа.Това което забелязвам, е че когато дойде ред на необученият ключ и го поставя - според ръководството лампата на кода трябва да огасне, но тя неще.Някой има ли идея къде е проблема?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Oбучаване на ключ.
Collapse
X
-
u_bo
не си бяхме писали с теб по въпроса?личния ми опит с обучаването на 2 бр. ключа по различно време еhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...start=23ако има нещо - пиши ЛСНО ако не ти гасне КОДА - явно ключа не е подходящ - или АКО СИ СИГУРЕН че е подходящ - имаш проблем със имо-тоако ключаря ти сканира стария и новия ключ и излезе че са от един вид --> излиза, че или бъркаш поредноста , или имаш проблем в имо-то
Коментар
-
Re: ключ
kluchar написа:много работа за нищо ела да ти -запиша един Само че не разбрах дали клонинг8 който е по лесен /на ключ или да е с друг нов код /трябва ПИН код/ Според тези описания не съм чул много хора да са се справили както трябва
Коментар
-
u_bo
Re: ключ
1115 написа:kluchar написа:много работа за нищо ела да ти -запиша един Само че не разбрах дали клонинг8 който е по лесен /на ключ или да е с друг нов код /трябва ПИН код/ Според тези описания не съм чул много хора да са се справили както трябва
Коментар
-
Re: ключове
lov написа:kluchar написа:сигурно не му трябват ключове а да научи как се правят ама то без пари не става трябва да се вложи нещо аз например взех щерката на стар Ключар и за една вечер се научих :DLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Значи 30мин. си играх с двете коли, алфата и мареата.Пробвах с над 15 ключа и резултата е нулев.Правя така:1 Вкарвам мастер ключа и давам на контакт. След като лампата изгасне го връщам и вадя. Вкарвам произволен ключ от 15 вида и давам на контакт - лампата неще да гасне или аз не чакам достатъчно време? И при двете коли е така. Гасне само ако вкарам обучен ключ.
Коментар
-
u_bo
1115 написа:Значи 30мин. си играх с двете коли, алфата и мареата.Пробвах с над 15 ключа и резултата е нулев.Правя така:1 Вкарвам мастер ключа и давам на контакт. След като лампата изгасне го връщам и вадя. Вкарвам произволен ключ от 15 вида и давам на контакт - лампата неще да гасне или аз не чакам достатъчно време? И при двете коли е така. Гасне само ако вкарам обучен ключ.
Коментар
-
u_bo написа:[quote:e199d07b6e="1115"]Значи 30мин. си играх с двете коли, алфата и мареата.Пробвах с над 15 ключа и резултата е нулев.Правя така:1 Вкарвам мастер ключа и давам на контакт. След като лампата изгасне го връщам и вадя. Вкарвам произволен ключ от 15 вида и давам на контакт - лампата неще да гасне или аз не чакам достатъчно време? И при двете коли е така. Гасне само ако вкарам обучен ключ.
Коментар
-
Прочети тази тема. http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...830&highlight=Marea Weekend HLX Jtd 110
oO(_)____////____(_)Oo
Коментар
-
u_bo
мастер или не (на друга кола) няма значение,що не вземеш ключ от колега и да пробваш с неговия транспондер? без да му го разглабяш разбира се , само като се доближи - а ти въртиш с ключ без транспондер
Коментар
-
Пролемът е частично открит.Оказа се много странен. Ето как го правех досега:1. Бях откачил гривната на четеца от контактния ключ и в нея поставях мастер ключа както би седял в патрона. Давах на контакт с един от сините ключове и лампата гаснеше. После примерно слагах другия син ключ в гривната и с първия давах контакт и лампата пак гаснеше. После поставях от другите ключове в гривната и давах пак с първия син контакт. Лампата светеше и нещеше да огасне.След като изтърбуших единия син оригинален ключ, поставих друг транспондер от същия вид и върнах антената на мястото си, нещата си дойдоха на място и сега на мареата мога да обучавам явно ключове. Всичко обаче работи само с трапецовидните транспондери. С ампулообразните, поставени в оригиналния ключ пак неще да стане. Извода е:1. Явно държейки ключа в гривната създавам смущения или не целя точното място и транспондера не се чете добре.2. На кола с трапецовиден транспондер, неще да стане ампулообразен.Утре живот и здраве ще го пробвам и на алфата, която е май с ампулообразен.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар