Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Идея за кода на ключа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Идея за кода на ключа

    Здравейте, скоро имах проблем с ключа на Пунтото си и се замислих над една идея.Имам само един ключ за колата си който е с чип. Идеята ми е са изкарам втори който няма чип, а чипа от първия да го извадя и да го закрепя(залепя) някъде около ключалката, така който и ключ да използвам би трябвало да отчита че има чип. Има ли нещо смислено в това което написах или просто фантазирам?
    Временно карам Punto докато събера пари за Ferrari

    #2
    Ти колата може да я отключиш с ключ без чип,въпросът е как ще запалиш
    Fiat Brava 1.8 16V GT

    Коментар


      #3
      Явно не съм се изразил точно. Чипа мисля да го закрепя някъде под волана. Системата как ще разбере дали чипа е на ключа или до него.
      Временно карам Punto докато събера пари за Ferrari

      Коментар


        #4
        "В кухата ръкохватка на КК(ключът) се намира Транспондера. Това е електронно устройство, което не се захранва с батерия и съдържа секретен код, който се предава по радиовълни. Когато КК се вкара в контактния модул, Транспондера се захранва от облъчващото го магнитното поле, създадено от специалната антена в контактния модул. След като се захрани, Транспондера излъчва секретния код и чрез специалната антена се приема от FC ECU."
        Fiat Brava 1.8 16V GT

        Коментар


          #5
          niko09 написа:
          "В кухата ръкохватка на КК(ключът) се намира Транспондера. Това е електронно устройство, което не се захранва с батерия и съдържа секретен код, който се предава по радиовълни. Когато КК се вкара в контактния модул, Транспондера се захранва от облъчващото го магнитното поле, създадено от специалната антена в контактния модул. След като се захрани, Транспондера излъчва секретния код и чрез специалната антена се приема от FC ECU."
          Прочети му добре поста.Не си разбрал какво пита човека.Не съм правил подобен експеримент,но мисля че ще стане това което предлага.Нека се изкаже ключара.Интересно е.

          Коментар


            #6
            Става, вече е направено.
            FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
            Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

            Коментар


              #7
              niko09 написа:
              "В кухата ръкохватка на КК(ключът) се намира Транспондера. Това е електронно устройство, което не се захранва с батерия и съдържа секретен код, който се предава по радиовълни. Когато КК се вкара в контактния модул, Транспондера се захранва от облъчващото го магнитното поле, създадено от специалната антена в контактния модул. След като се захрани, Транспондера излъчва секретния код и чрез специалната антена се приема от FC ECU."
              Да колега всичко това ми е ясно, а въпроса ако извадя този "транспондер" и го закрепя за пластмасата около ключалката под волана. В следствие на което антената ще облъчи, транспондера ще се захрани и ще излъчи кода, както казваш ти. На практика всичко е същото само дето траснпондера не е в ключа, а е до него.
              Временно карам Punto докато събера пари за Ferrari

              Коментар


                #8
                da, става,правено е и постоянно се прави.

                Коментар


                  #9
                  Ок тогава ще спра да си мисля че съм гении. Ами може да го приложа и на себе си. Благодаря на всички които споделиха мнението си.
                  Временно карам Punto докато събера пари за Ferrari

                  Коментар


                    #10
                    И аз мисля да правя дисекция на един син ключ, защото му е скъсана халката и не мога да го закачам на ключодържател. Решил съм да си правя нов по описания начин от u_bo http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=26547 . moldovanov, ако си извадил чипа от синия (монолитния,неразглобяемия) ключ или пък някой друг, който е правил тази процедура нека да опише последователността на операците за да не унищожа чипа.

                    Коментар


                      #11
                      код

                      като правите подобни процедури МНОГО ВНИМАВАЙТЕ да не пре..бете работата става и така но по добре съберете малко пари и си направете ключ като хората ако е счупен или скъсан може само да се смени тялота на ключа и да се сложи стария чип ВНИМАТЕЛНО колега беше пробил ключа да си го закачва и точно дупката в чипа та правихме нов цял ключ
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Това е ключа по - лесно е да изпили задната част и чипа да се бутне напред.
                        Прикачени файлове
                        Fiat Brava 1.8 16V GT

                        Коментар


                          #13
                          някой беше писал , че е извадил ампулата, като с макетно ножче ВНИМАТЕЛНО е свалял слой по слой - много тънки

                          Коментар


                            #14
                            На мен ми извадиха капсулата като разрязаха с макетно ножче меката гумена част на ключа, както спомена колегата. Слагам снимки за да види колегата къде точно беше моята капсула, за да знае къде да внимава (ако ключа е същия вид)
                            Прикачени файлове
                            Временно карам Punto докато събера пари за Ferrari

                            Коментар

                            Working...
                            X