Колата е Брава 1.4 и всички лампички светват и гаснат както е редно,моторчето за празен ход заема изходна позиция,но само върти стартера без опита дори да запали на газ и на бензин.Всички предпазители са здрави,на ЕКУ-то отиват +12В и двете маси,но не дава искра и гориво на свещите.Мерих бобините,д-к на коляновия вал,ТПС-са...На диагностика с комп казват,че давала странни,несъществуващи грешки и да сменя ЕКУ-то.Как да разбера дали е от него ,от имобилайзера или нещо след ЕКУ-то?Някакъв общ за горивната и запалителната система сигнал да се праща от ЕКУ след като са си разменили кода с имобилайзера? При 30 оборота раззвъртени от стартера и отчетени от TDC датчика ЕКУ разбира,че трябва да запали.Възможно ли е въпреки,че намотката на този д-к е здрава и не дава грешка при диагностика,той да не подава "правилни" импулси и ЕКУ да не разбира,че трябва да накъсва -12V нa първичните намотки на бобината.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Не пали! Дали е от имобилайзера?
Collapse
X
-
Пуснах я в двата раздела,защото ключарите да кажат дали е възможно да е от FiatCode,а спецовете по ECU дали е от него!Извинете ме ! Колата е точно Брава 1.4`95 с климатик!Първата картинка,но тъмносин металик Като все гледам "Marea_Workshop_Manual" и съм я прекръстил. Ще се сменя ECU!Утре сме в Пловдив,затова моля кажете при кого да занесем "новото" ECU да му изтрие кода!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар