Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Предполагаем проблем с fiat code, дали....или?РЕШЕН ПРОБЛЕМ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Предполагаем проблем с fiat code, дали....или?РЕШЕН ПРОБЛЕМ

    Проблема е много гаден и дори опасен. Без видима причина или закономерност колата гасне. Обикновено това става когато е на празен ход, но се случи един-два пъти и при потегляне на 1-ва. Опасна работа е това особенно когато трябва да се изтегля бързо на някой ляв завой. Веднъж угаснала, колата понякога пали, но в повечето случи като дам на контакт не излиза лампата на fiat code! Лампата на инжектора и типичния звук от помпата, които следват след кода, също ги няма! Стартера върти, но не пали, докато не и дойде акъла! Разкачането на акумулатора не помага!Някой да има идея или да се е сблъсквал с този проблем? Според мен е задействал се случайно имобилайзер. Идеи къде да гледам евентуално за слаба връзка или да отида някъде във Варна при някой който ги "чува", а не се учи?

    #2
    Re: Предполагаем проблем с fiat code, дали....или?

    Flex написа:
    Проблема е много гаден и дори опасен. Без видима причина или закономерност колата гасне. Обикновено това става когато е на празен ход, но се случи един-два пъти и при потегляне на 1-ва. Опасна работа е това особенно когато трябва да се изтегля бързо на някой ляв завой. Веднъж угаснала, колата понякога пали, но в повечето случи като дам на контакт не излиза лампата на fiat code! Лампата на инжектора и типичния звук от помпата, които следват след кода, също ги няма! Стартера върти, но не пали, докато не и дойде акъла! Разкачането на акумулатора не помага!Някой да има идея или да се е сблъсквал с този проблем? Според мен е задействал се случайно имобилайзер. Идеи къде да гледам евентуално за слаба връзка или да отида някъде във Варна при някой който ги "чува", а не се учи?
    99.5% е лоша връзкаили ти пада напрежението от проблем със - генератор-клеми акумулатор-други клеми- акумулатор

    Коментар


      #3
      код

      тука кода мисля също че не прави проблем той ако ти направо няма изобщо да запалиш друго е не се знае колата ама мога да добава и като стъпково моторче
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Да, в сремежа си да съм точен с описанието съм пропуснал да спомена модела. Колата е купе 97-ма година!В момента колата е в "кома" от два дена! Давам на контакт и единственото което светва е лампата за еърбега (и лампите на колана и ръчната). Изобщо не светват ключето на кода, както и инжектора, не се чува и горивната помпа! При опит да запаля стартера си върти, което според мен означава че няма проблем с клемите на акумулатора!

        Коментар


          #5
          Търси проблем по захранването на компютъра.Провери ли си предпазителите и по-специално този за компа?Възможно е да ти е "починал" компа, но не ми се вярва.

          Коментар


            #6
            кола диагностика

            с кой мотор е провери главни предпазители
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Утре сутринта ще имам малко време да огледам предпазителите подробно, иначе колата е 1,8 16В ! Освен предпазителите над педалите има ли някои други - "скрити"?Едит: Снощи се поразрових в спецификациите на модела и заедно с ваште съвети "заподозрях виновника"! Днес, след няколко минути изследване го открих - 30А предпазител, който не контактуваше добре- намира се точно до кутията на компютъра, заедно с две релета и още един предпазител. Не беше изорял но крачетата му бяха закривени и окислени. Много благодарности на всички отзовали се!

              Коментар


                #8
                Flex написа:
                Утре сутринта ще имам малко време да огледам предпазителите подробно, иначе колата е 1,8 16В ! Освен предпазителите над педалите има ли някои други - "скрити"?Едит: Снощи се поразрових в спецификациите на модела и заедно с ваште съвети "заподозрях виновника"! Днес, след няколко минути изследване го открих - 30А предпазител, който не контактуваше добре- намира се точно до кутията на компютъра, заедно с две релета и още един предпазител. Не беше изорял но крачетата му бяха закривени и окислени. Много благодарности на всички отзовали се!
                я кажи за какво беше този предпазител.полезно ще е !

                Коментар


                  #9
                  Предполагам, че е част от веригата на компютъра, но не мога да го твърдя на 100%. Както споменах, въпросния предпазител, две релета и още един предпазител се намират точно до компютъра. Като дам на контакт при махнат предпазител, "ефекта" е че не сработва компютъра-няма фиат код, няма инжекцион, няма горивна помпа. Самия предпазител беше изкривен - явно някой го е ритнал докато си е опъвал краката Изправих го, зачистих окислените контакти и всичко е ок. За всеки случай нося една резерва 30А де, но засега няма нужда от него

                  Коментар

                  Working...
                  X