Проблема е много гаден и дори опасен. Без видима причина или закономерност колата гасне. Обикновено това става когато е на празен ход, но се случи един-два пъти и при потегляне на 1-ва. Опасна работа е това особенно когато трябва да се изтегля бързо на някой ляв завой. Веднъж угаснала, колата понякога пали, но в повечето случи като дам на контакт не излиза лампата на fiat code! Лампата на инжектора и типичния звук от помпата, които следват след кода, също ги няма! Стартера върти, но не пали, докато не и дойде акъла! Разкачането на акумулатора не помага!Някой да има идея или да се е сблъсквал с този проблем? Според мен е задействал се случайно имобилайзер. Идеи къде да гледам евентуално за слаба връзка или да отида някъде във Варна при някой който ги "чува", а не се учи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Предполагаем проблем с fiat code, дали....или?РЕШЕН ПРОБЛЕМ
Collapse
X
-
u_bo
Re: Предполагаем проблем с fiat code, дали....или?
Flex написа:Проблема е много гаден и дори опасен. Без видима причина или закономерност колата гасне. Обикновено това става когато е на празен ход, но се случи един-два пъти и при потегляне на 1-ва. Опасна работа е това особенно когато трябва да се изтегля бързо на някой ляв завой. Веднъж угаснала, колата понякога пали, но в повечето случи като дам на контакт не излиза лампата на fiat code! Лампата на инжектора и типичния звук от помпата, които следват след кода, също ги няма! Стартера върти, но не пали, докато не и дойде акъла! Разкачането на акумулатора не помага!Някой да има идея или да се е сблъсквал с този проблем? Според мен е задействал се случайно имобилайзер. Идеи къде да гледам евентуално за слаба връзка или да отида някъде във Варна при някой който ги "чува", а не се учи?
-
Да, в сремежа си да съм точен с описанието съм пропуснал да спомена модела. Колата е купе 97-ма година!В момента колата е в "кома" от два дена! Давам на контакт и единственото което светва е лампата за еърбега (и лампите на колана и ръчната). Изобщо не светват ключето на кода, както и инжектора, не се чува и горивната помпа! При опит да запаля стартера си върти, което според мен означава че няма проблем с клемите на акумулатора!
Коментар
-
Утре сутринта ще имам малко време да огледам предпазителите подробно, иначе колата е 1,8 16В ! Освен предпазителите над педалите има ли някои други - "скрити"?Едит: Снощи се поразрових в спецификациите на модела и заедно с ваште съвети "заподозрях виновника"! Днес, след няколко минути изследване го открих - 30А предпазител, който не контактуваше добре- намира се точно до кутията на компютъра, заедно с две релета и още един предпазител. Не беше изорял но крачетата му бяха закривени и окислени. Много благодарности на всички отзовали се!
Коментар
-
u_bo
Flex написа:Утре сутринта ще имам малко време да огледам предпазителите подробно, иначе колата е 1,8 16В ! Освен предпазителите над педалите има ли някои други - "скрити"?Едит: Снощи се поразрових в спецификациите на модела и заедно с ваште съвети "заподозрях виновника"! Днес, след няколко минути изследване го открих - 30А предпазител, който не контактуваше добре- намира се точно до кутията на компютъра, заедно с две релета и още един предпазител. Не беше изорял но крачетата му бяха закривени и окислени. Много благодарности на всички отзовали се!
Коментар
-
Предполагам, че е част от веригата на компютъра, но не мога да го твърдя на 100%. Както споменах, въпросния предпазител, две релета и още един предпазител се намират точно до компютъра. Като дам на контакт при махнат предпазител, "ефекта" е че не сработва компютъра-няма фиат код, няма инжекцион, няма горивна помпа. Самия предпазител беше изкривен - явно някой го е ритнал докато си е опъвал краката Изправих го, зачистих окислените контакти и всичко е ок. За всеки случай нося една резерва 30А де, но засега няма нужда от него
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар