Добър вечер , в Неделя мисля да се занимавам малко с колата , искам да разглобя контактния ключ да го почистя и да го напръскам със контактен спрей.Лесно ли се маха и някой ако го е свалял да сподели дали има някакви тънкости
ако мислиш че може да се справиш ставаиначе направи си един ключ по № и ще се оправи другото е загубена кауза какво прави като въртиш МОЖЕ да се наложи после при монтаж да разглобяваш цялата конзола от двата болта иначе може да заключиш кормилото -в последствие
ако мислишче ще се справиш аз не бих се заел ако няма основателна причина ако го отвориш ще видиш че е като нов по добре си направи един ключ по № и си готов ако еу износен лесно се разглобява по трудно се зглобява правилно може да си заключиш волана на колата -в последствие какво прави като въртиш ключа
Еми един път пали , друг път неще.Вчера върта нема никой , след 1 сек. вада ключа върта да изгаснат лампите и имобилайзера и върта по-рязко и запали от раз , струва ми се че не дава контакт добре , добре , а ако напръскам с контактния спрей директно през ключалката какво ще стане?>
...контакт добре , добре , а ако напръскам с контактния спрей директно през ключалката какво ще стане?>
Горе-долу нищо. Контактният клеморед е отделен възел. Не ти трябва изобщо да сваляш патрона. Погледни последната графика - показано е как се вади само клемореда с контактната плочка. Увеличеното на сн. 5 ти е проблема. За Браво не гарантирам, но на Типо е точно така и съм имал същият проблем, при мен се наложи да купувам нова контактна плочка.
Колеги аз искам да искарам това което е на първата картинка която оги28 го е показал лесно ли ще стане дали може нещо да стане на имобилайзера.Искам да го отворя малко да го смажа защото ми прави проблеми вкарвам ключа пробвам да въртя, но не става когато малко го размърдам се оправя това сигурно е защото вече е износен патрона.
Или по-скоро ключа. Ако нямаш да пробваш с друг ключ (би трябвало да имаш три), мини през някой автоключар да ти нареже обикновен ключ (без чип), ама по номер, а не по стария ключ. Ще ти струва десетина лева. Ако и с новия ключ заяжда, значи проблема наистина е в патронна.
Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
по добре пробвай да извадиш клеймореда и да връртиш него направо на ръка или с отверка ако там не прави проблем тогава ключалката може да се погледне ключа може да е нов но да е правен по стария а трябва да е направен по № на праститните или по оригиналния № тогава може и да нямаш проблем а ако отвориш ключалката -патрона за да работи освен да го побългариш друго незнам
Контактната плочка е проблема, ако е електрически. Сваляш само него, отваряш, чистиш със много ситна шкурка и после малко нова смазка.
Само че трябва да го разнитиш и да внимаваш да не се разхвърчат частите като мухи и после пак да го стегнеш де с нитене, де с болчета както намериш за добре, а иначе свалянето е за 5 мин. само щипките на кламореда малко ще те узорят и там трабва да внимаваш.
FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар