Та проблема е следният, на таблото свети постоянно лампата за кода и естествено колата не пали. Другото, което ми прави впечатление, е че не свети и лампата за подгрева на свещите. Двете неща свързани ли са, в смисъл имобилайзера да не прекъсва и подгрева?Търсих по форума теми за премахването на имобилайзера, но намирам само за Пунто 1.7. При ТД100 същият ли е принципа само клапан да спира нафтата или е по-сложно и е необходимо да се препрограмира ЕКУ-то да не търси код?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с имобилайзера на Брава 1.9 ТД100 - РЕШЕН
Collapse
X
-
Нека се изкажат по компетентните ,но мисля ,че е същото както при пунто 1,7Тд.Колегата адаш от Ямбол specialista може най-точно да отговори.Дали няма да получиш по бърз и насочващ отговор ако темата е в раздела "Дизели"?Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
-
Колегата с Бравата си е решил проблема. Бил е в сервиз където са я закачили на компютър и са му обяснили че причината да се получи проблема е паднал акумулатор. Каза ми че вечерта като се прибрал си забравил СД-то включено и от там и падането на акумулатора. Имаше тема на колегата mirolock където беше обяснил че при падане на напрежението на акумулатора се получавало понякога разсинхронизиране на имобилайзера и ЕКУ-то на колата и от там проблем с кода.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар