Здравейте, бих искал да попитам нещо отностно това как може да се регулира затварянето на една врата, когато с лека засилка не се затваря, като другите например, остава полузатворена, демек нито отворена нито затворена, а хлопаща. Къде и кое точно трябва да регулира за да се затваря с един лек замах, а не с допълнително по силно замахване, граничещо с принципно-концептуалния изграден модел на затваряне на вратите и практически усвоен преди години с братушковите МПС-та - лади, москвичи, жигулита и т.н. ... Проблема дали е в механизма, който щраква в края на вратата, където влиза металното статично ухо, което не е от вратата, а влиза в нея? Ако някой има идея или е наясно с проблема, който съпътства почти всяка една втора употреба кола, ще се радвам да сподели мнение и даже снимки ако има под ръка
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с затварящ механизъм на задна врата на Мареа - РЕШЕН
Collapse
X
-
За Мареа не знам, но при Типо и Браво можеш да регулираш скобата на която се закача вратата. Т. е. не бравата на вратат а там дето се закача. С болтове е, отвърташ и настройваш докато почне да се затваря ок. На Типото ми се затварят с леко бутване, предните врати, като е кола на 15 год. След регулирането обаче.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
-
Здравейте колеги, извинявам се на колегата HLX, че едва сега успявам да кача снимките и да поясня как става регулирането на въпросния детайл, за по-добро затваряне на вратите. На снимките по-долу ясно се виждат двата болта, които държат скобата, която влиза в специалния процеп на вратата, при нейното затваряне. Идеята е такава: развивате леко болтовите на скобата, която е неподвижно закрепена чрез тях, докато усетите, че може да я раздвижите навън или навътре или леко под диагонал. Добре е да не развивате до край болтовите, защото няма смисъл, после ще трябва доста пъти да ги завивате и развивате, докато намерите най-подходящия удобен ъгъл на скобата, спомагащ за нормално, меко затваряне.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
-
didalko написа:Здравейте колеги, извинявам се на колегата HLX
Коментар
-
Може и навътре да се е преместила с времето, но аз по-скоро си мисля, че е възможно самия ъгъл на скобата да трябва да се намести, обикновенно леко нагоре трябва(по заоблената посока, която съм показал), но зависи как е при теб. Развиваш леко болтовите, леко сменяш ъгъла или отстоянието, затягаш болтовите добре и пробваш да затвориш вратата. Ако не се затваря, продължаваш с настройката на ъгъла на скобата и нейното отстояние от вратата(процепа, в който влиза). Това се прави, докато намериш най-оптималното затваряне на вратата, което теб устройва.Фиат Мареа - седан, 1.8 16V бензин, 97г., 113 к.с.(83KW)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар