Драги колеги, като повечето нашумели в този раздел теми и аз ще питам за аларма, но доста по-конкретно. Накратко реших да спестя пари от монтаж и за сметка на това да си взема по-хубава аларма с комфорт и т.н. След като с един приятел който е поставял и друг път аларми (от по-евтините) направихме основните неща - сирена, датчици за вратите и капака, мигачи остана по-трудното (от мисловна гледна точка) и се надявам някой да може да ми помогне. Та, прилагам схема и се надявам някой да може да ми каже каде аджеба на Темпрата (’92 г.) се връзват тия кабеляци (оградените с червено). Ще съм много благодарен на всякаква помощ. А и за прекъсване на запалването моя приятел е правил с 1 кабел та какво да правим с втория?Схема: http://store2.data.bg/carninio/alarma.jpg
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ за аларма
Collapse
X
-
Re: Помощ за аларма
Boko написа:Драги колеги, като повечето нашумели в този раздел теми и аз ще питам за аларма, но доста по-конкретно.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Темпрата е бензин 1.6 и наистина е старичка, но вече съм патил и да ти кажа ме е страх, защото тоя "дзвер" дето ми е в подписа ми го откраднаха от пред блока преди по-малко от година, а и за него мислех че едвали би го взел някои, но явно за всеки влак си има пътници. Относно кабелите за централното знам кои са , но нещо самото свързване не мога да оцеля т.к. от алармата са 6 кабела и са обяснени малко странно за мен на схемата а на буксата на колата са 4. Ще съм благодарен на всякаква помощ.А за запалването - тези две кабелчета ми се струват с доста малко сечение за тока течащ по "важните вериги" и това ме притеснява да ги прекъсна да не стане някои пожар, че ще станем за резил(Innocenti Mille 1.4 i.e.)
-Fiat Tempra 1.6 i.e.-
-Lancia Delta 1.6 16V-
Коментар
-
Най-лесно за централното да се ориентираш е да намериш къде е снопа, който отива в шофьорската врата.Там имаш ел.стъкла (чиито цветове можеш лесно да провериш до бутоните) и централно.Обикновено са 3 кабела - плюс и две управляващи маси - на едната като се даде маса - заключва, а другата отключва.Виж алармата къде подава маса при включване и къде при отключване и си готов с централното, а комфорт функцията.... там вече вече се връзваш кум същия сноп но към кабелите за ел. стъклата - като на онзи дето остава трябва да му подадеш плюс или минус - това което ти дига стъклата.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Boko написа:Темпрата е бензин 1.6 и наистина е старичка, но вече съм патил и да ти кажа ме е страх, защото тоя "дзвер" дето ми е в подписа ми го откраднаха от пред блока преди по-малко от година, а и за него мислех че едвали би го взел някои, но явно за всеки влак си има пътници. Относно кабелите за централното знам кои са , но нещо самото свързване не мога да оцеля т.к. от алармата са 6 кабела и са обяснени малко странно за мен на схемата а на буксата на колата са 4. Ще съм благодарен на всякаква помощ.А за запалването - тези две кабелчета ми се струват с доста малко сечение за тока течащ по "важните вериги" и това ме притеснява да ги прекъсна да не стане някои пожар, че ще станем за резилFiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
gmg_service написа:Boko написа:Темпрата е бензин 1.6 и наистина е старичка, но вече съм патил и да ти кажа ме е страх, защото тоя "дзвер" дето ми е в подписа ми го откраднаха от пред блока преди по-малко от година, а и за него мислех че едвали би го взел някои, но явно за всеки влак си има пътници. Относно кабелите за централното знам кои са , но нещо самото свързване не мога да оцеля т.к. от алармата са 6 кабела и са обяснени малко странно за мен на схемата а на буксата на колата са 4. Ще съм благодарен на всякаква помощ.А за запалването - тези две кабелчета ми се струват с доста малко сечение за тока течащ по "важните вериги" и това ме притеснява да ги прекъсна да не стане някои пожар, че ще станем за резилI'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Esper написа:gmg_service написа:Boko написа:Темпрата е бензин 1.6 и наистина е старичка, но вече съм патил и да ти кажа ме е страх, защото тоя "дзвер" дето ми е в подписа ми го откраднаха от пред блока преди по-малко от година, а и за него мислех че едвали би го взел някои, но явно за всеки влак си има пътници. Относно кабелите за централното знам кои са , но нещо самото свързване не мога да оцеля т.к. от алармата са 6 кабела и са обяснени малко странно за мен на схемата а на буксата на колата са 4. Ще съм благодарен на всякаква помощ.А за запалването - тези две кабелчета ми се струват с доста малко сечение за тока течащ по "важните вериги" и това ме притеснява да ги прекъсна да не стане някои пожар, че ще станем за резилFiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Схемата на ГМГ явно е вярна, но има друг проблем - като заключвам от дясната врата и централното заключва и веднага отключва, а от лявата си работи нормално, е да ама сега като вързах алармата и тя така заключва сякаш е от дясната врата (заключва и веднага отключва). Да не е изгоряло някое реле или не знам какво друго има по централното . И прозорците се отварят при "-" значи на оранжавия трябва да се подаде "-" нали?(Innocenti Mille 1.4 i.e.)
-Fiat Tempra 1.6 i.e.-
-Lancia Delta 1.6 16V-
Коментар
-
Това се получава, когато някоя от машинките на централното не работи коректно.Ако проследиш схемата ще видиш, че няма никакво значение на кабелите на лява или дясна врата връзваш алармата - в паралел са.Обикновено като заключваш с ключ или от вътрешната страна на вратата си работи.Когато обаче трябва да го направиш електрически - с алармата, механизма не успява да задейства механиката.При мен, в момента слабия механизъм е на лявата врата.Плаче за подмяна - при италианеца ако не се лъжа беше около 35лв.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар