Някой има ли идея коя верига да се прекъсне най елементарно с обикновен ЦК ключ. Освен наличието на аларма на Пунто1.Мислех нещо за бензиновата помпа, но има един метален капак отгоре и ще прещипе кабела. Някой правил ли е подобно нещо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде да прекъснем против кражба?
Collapse
X
-
pepo написа:Даже може да си направиш и малко автоматика.Имаш ЛСFIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Да, смисълът е ясен, но думата ми беше че ако се популяризира тук много хора щя го знаят. А иначе може да се пркъснат много кабели, например на "+"-а бобината, това съм го правил на старите си коли и монтираш едно ключе и си готов, даже може да го сложиш на видно място без да се набива на очи и никой няма да предположи че е за това.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
NikMar написа:Да, смисълът е ясен, но думата ми беше че ако се популяризира тук много хора щя го знаят. А иначе може да се пркъснат много кабели, например на "+"-а бобината, това съм го правил на старите си коли и монтираш едно ключе и си готов, даже може да го сложиш на видно място без да се набива на очи и никой няма да предположи че е за това.PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
-
сигурност
имайте на предвит че тука колите са със повече електроника -особенно на по новите и да не се обърка нещо ако е силова верига с реле. Всеки с познания може да си намери различни начини и това е хубавото а не стандартно за това не се дава точна схема или подобно.може и с централното или към алармата /ако има/ от касетофона и подобни.
Коментар
-
Аз затова и реших да не давам точно схема. Защото е правено на коли без електроника и в инсталацията навсякъде е 12V. При новите всичко минава през контролера и трябва да се проследи схемата, за да знаеш какво прекъсваш. Но с удоволствие ще опиша принципа тука, да няма скришни работи. NikMar няма лошо да знаят всички принципа. Никой обаче не знае как си си го направил ти. Като нямаше парички за аларма импровизирах. Първо беше с прекъсване на + към бобината през едно BNC женско. Едно мъжко BNC окъсено отзад си вървеше с ключовете. Влизаш в колата, щракваш BNC-то, палиш и напред. След това беше заместено с ЦК ключе. Като вържеш + по средата и прекъснеш извода към бобината, същия + отива на другия извод. Към него е вързано реле, което при задействане включва някаква пищялка - клаксона, сирената, може и радиото :D През един отворен контакт и + от друго място релето се самозадържа и не се изключва при връщане на контактния ключ. Разпадането на релето става през затворен контакт на някакъв бутон - микрек или шаубау. По този начин пищялката спира само когато и ЦК-то и бутона са в положение за палене на двигателя. И нещо от собствен опит - използвайте проводници с негорима изолация и особено внимание на местата където проводниците минават покрай ръбове ламарини и т.н. Че става страшно. Общо взето това е. Не мога нещо да си пусна телефона на USB-то да кача рисунка. Като свържа телефона, ще има и картинка.PUNTO 1,2 8V 2001
Коментар
-
Губите си времето с тия прекъсвания. Дали не беше по Дискавъри - Мерцедес се краде за 30 секунди, БМВ за 40. Направо си носеха техни ЕКУ-та и ключове, май че и бобини. Добре че фиатите не ги крадат и дано занапред да е така. Една идея от мене - вместо да прекъсвате, окъсявайте веригата - прекъснатото винагои може да се шунтира, окъсеното е по-сигурно. Но при всички положения трябва да се прави от някой, който разбира, че да не стане някоя повреда.FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
-
pugsy написа:"прекъснатото винаги може да се шунтира" прекъснат датчик на хол или индуктивен датчик за запалването оди го търси къде е прекъснат, на него и + и - да му дадеш няма да запалиFiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
-
колеги темате е хубава , но прекъсната верига не може да предотврати кражба на автомобила , момчетат които се разхождат нощем по улиците си носят едно късо боксирно въже , от там нататъка сами се сещате а също често се прилага (екстремен ) варианта броня в броня , така че моя съвет е тапи на патроните на вратите и една блокировка на подходящото място .
Коментар
-
А кво ще кажете за тези "идеи", параноици такива - сваляш си ремъка, взимаш си делкото с тебе, бастун на волана, махаш някой датчик важен за комп-а, правиш си една скоба за колелото(кото любимите ни от центара в СФ ), слагаш си 3-4-5 аларми, прибираш волана и педалите в багажника който се отваря само с пръстов отпечатък или в краен случай източваш спирачната течност и се надяваш апаша да спомине . А може и да скриеш поне три важни чарколя за паленето из някакви тайници в колата. След някоя от изброените техники слизаш от колата, оглеждаш подозрително и ревностно всеки организъм в района, и тръгваш на някъде, като поне три пъти се връщаш да погледнеш зад ъгъла дали някой я пипа .Fiat Coupe 2.0 20V 98g. Pininfarina
Къде отиваш ти, може би?
Коментар
-
sim4ata написа:А кво ще кажете за тези "идеи", параноици такива - сваляш си ремъка, взимаш си делкото с тебе, бастун на волана, махаш някой датчик важен за комп-а, правиш си една скоба за колелото(кото любимите ни от центара в СФ ), слагаш си 3-4-5 аларми, прибираш волана и педалите в багажника който се отваря само с пръстов отпечатък или в краен случай източваш спирачната течност и се надяваш апаша да спомине . А може и да скриеш поне три важни чарколя за паленето из някакви тайници в колата. След някоя от изброените техники слизаш от колата, оглеждаш подозрително и ревностно всеки организъм в района, и тръгваш на някъде, като поне три пъти се връщаш да погледнеш зад ъгъла дали някой я пипа .FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар