Колеги, карам си пунто-то от няма и месец и ето, че вече имам сериозен прблем!От петък вечер колата не пали- след 3 дни в сервиза ми казаха, че ми е заминал транспондера и сега срещу 800лв. ще ми го сменят Моля, давайте съвети какво да правя! с колегата klyuchar сме се разбрали вече, но още мнения няма да ми навредят!Промяна на заглавието според правилата.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунтото не пали - Моля за помощ!!!- Проблема е отстранен.
Collapse
X
-
800 лв за транспондер ????? Това не мога да го повярвам. Я поразпитай и на други места, защото си мисля, че някой иска да изкара бързи пари...Относно колегата kluchar на него може и да му се доверя втори път само за ключалки. Лично аз за елетроника не бих го потърсил пак. Нищо лично, просто споделям мнение...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
punto mk2 ’99, 1.2, 8V- повече от това и да искам не мога да напиша за колата.Вътре всичко си е ок- фарове, касетофон, лампи- всичко работи, но колата не пали. в момента дори не се сещам дали лампата code свети постоянно, или не. при опит за палене се чува едно реле как цъка като ненормално- пробвахме със смяна на релето- никаква промяна. в сервиза, където е колата сега са опитали и със смяна на четеца на ключа, но никакъв ефект. обясниха ми, че точно при този модел транспондера бил в самия бордови компютър, или поне аз това разбрах. ето защо трябвало целия компютър да се смени. изумява ме разликата в цената м/у двете възможности за доставка- 890лв за 10 РАБОТНИ дни или 550лв за 25 РАБОТНИ дни...излишно е да казвам, че толкова пари ми е непосилно да дам- само за самия компютър. от там нататък ще трябва май той да се обучава= още пари. а гаранцията е само 6 месеца ECU-то беше в Русе и тук в София, но и от двете места- нищо. от сервиза не ми казват да сменям ECU, а "другия" компютър, който е под/на бушонното табло.доста детайлно описах нещата дано това доведе до нещо! искам си колата-а-а!
Коментар
-
последна информация- днес са програмирали ключовете успешно, от което следвало, че нямам проблем с BSI- това е частта, която искат да ми сменят в сервиза. според хората, които са се занимавали днес, щом ми работят ел. стъклата, щом са програмирали ключовете, следователно проблемът не е в BSI. казали са, че най-вероятно някой кабел ми е прекъснат някъде- куца комуникацията м/у ECU и BSI.освен това диагностика не може да се направи, защото изобщо не могат да се включат в компютъра.и така- пак съм наникъде- не знам към кого да се обърна, ако можете- помогнете!
Коментар
-
ами ще обиколи като не може да се намери решение да го оставя за вторични ли? лампичката code свети постоянно, не гасне.акумулаторът беше днес вече приключил, та пробвахме с друг, но пак нищо. тази вечер ще го зареждаме и утре сме в друг сервиз. дано там вече да разгадаят мистерията на тази масова, но уникална с проблема си кола благодаря на всички, които пишат, много ми помагате!!!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар