Значи днеска ми беше готова колата след ремонта на задната броня ( беше ме ударила една девойка ) и отидох на автомивка да я измият. Винаги и само единствено колата е палена със син ключ ( поне докато е била в моите ръце ) и отидох на автомивката, паркирах я и я загасих като оставих ключа в патрона и със свирещ касетофон. Момчетата я измиха външно и вътрешно като през цялото време съм ги гледал и не е имало нередности ( нещо като да са бутали, да са счупили, мокрили не където трябва... ) И слагам аз ключа, въртя на първа позиция и гледам светват само лампите за акумулатора, маслото, ключето и абс-а... След няколко секунди абс-ът изгасва, но останалите три продължават да си светят и не мога да я запаля. Реатанчето въобще не светва... След няколко неуспешни опити да изгасне кодът я прибутахме отстрани и махнахме клемата + на акумулатора за около 5 минути. След което я сложихме и пак същото. Обадих се на един приятел да ми донесе другия ключ ( имам само 2 сини ключа ) и със него същата работа пак не иска. След многократните опити ми направи впечатление едно странно жужене откъм жабката. Придърбаха ме до блока, за да не преча на автомивката и разглобих жабката изцяло, подадох на контакт и чух жуженето, което наподобяваше на шума от жици, които са на късо ( ако си представите как се чува все едно на излизащи искри ). Оглеждах от до всяко едно кабелче и всичките бяха идеални никакви прекъсвания, никакви нагари, но така и не можах да локализирам от къде точно идва този "шум" единственото, което не можах да погледна като хората е една алуминиева кутия със сериен номер и пишеща на нея CRG Bravo TD100, защото беше хваната за сумати места за купето, до които не можах в тъмното да стигна и развия, за да погледна куплунзите, които по всичко личаха, че влизат отдолу гледано в изправено положение. Имате ли идея от какво може да е този шум. Има ли шумът някаква връзка с описания в темата за фиат код "трансмитер"? Моля за помощ, защото ще полудея... Към кой да се обърна ????
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat CODE се появи най-неочаквано. Какво да направя ?
Collapse
X
-
Fiat CODE се появи най-неочаквано. Какво да направя ?
www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!Етикети: –
-
Че какво общо има бутонът с имобилайзера ? Нали този бутон е за спиране на горивото при удар ? Все едно нищо не ме попита...www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
-
crush написа:Че какво общо има бутонът с имобилайзера ? Нали този бутон е за спиране на горивото при удар ? Все едно нищо не ме попита...
Коментар
-
Аха ще го знам оттук нататък.Впрочем kluchar дойде и оправи проблема. Извади бушоните на посоки, врътна няколко пъти ключа на контакт и я запали. Удоволствието за налучкването ми струваше 50 лв. Мерси !www.CarProfi-BG.com
Самонастройващ се газов инжекцион по OBD II.
Зареждане и ремонт на автоклиматици.
Най-атрактивните цени в София!
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар