Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с централното на Ритмо 85S

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с централното на Ритмо 85S

    Знаете ли как да си оправя централното на фиат ритмо 85 s, то си е фабрично, но от доста години не е работило. Помогнете, моля!Използването на кирилица е задължително!Справка: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...аторски екип на fiat-bg.org
    ТОВА Е ДА ИМАШ ТАРАТАЙКА ОТ 80-ТЕ

    #2
    Хайде да си напишеш заглавието на български или НЯКОЙ да изтрие тая тема. Аман от ...
    Steliyan's Life!
    FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

    Коментар


      #3
      Коя година е Ритмото. Централното сигурно е като на Регатата и мога да помогна. Нещо проверявал ли си - кабели, машинки......Почваш от предпазителите, След това сваляш кората на шофьорската врата и мериш дали идва +. После буксата на машинката - сигурно клемите са силно окислени та чак синьозелени. Почистваш и пробваш. Като проработи тая машинка, от нея се подава + към другите. От тук нататък само трябва да избереш коя да е следващата врата....Предполагам, че трябва да се отворят всичките. Е ако излезе предпазител или Ритмото е с две врати - си късметлия.Успех!П.П. Машинките са закрепени отвътре на ламарината, до бравата. Буксите обаче се виждат и са леснодостъпни.
      PUNTO 1,2 8V 2001

      Коментар


        #4
        централно на фиат ритмо 85

        ритмото е 87-а година машинките си работят.А къде се намират тия претпазители ?благодаря все пак но ме интересува къде е релето, като на фарофете ли е заштото под таблото има оЩе четири релета и едно от тях липсва липсва. а за ел стъклата са две релета.Благодаря ти че ми отдели време
        ТОВА Е ДА ИМАШ ТАРАТАЙКА ОТ 80-ТЕ

        Коментар


          #5
          На ритмото не ги знам релетата. Може да провериш - ако има реле => при заключване трябва да дойде + на някоя от бобинките. Освен това на регатата проводника за фаровете и централното е един и същи. Беше нагоряла една букса между контактния ключ и таблото с предпазители и една вечер изчезнаха фаровете и не можех да вдигна стъклата. Също може да огледаш капака на предпазителете - трябва да са означени кое реле или предпазител за къде е. Трети вариант - сваляш едно реле, което работи и го слагаш на празното място. Мисля, че всичките с метални капачета са еднакви. Хубаво е да имаш мултицет да прозвъниш връзките между машинките и таблото.Пиши като пробваш. Ще го направим централното.Успех!
          PUNTO 1,2 8V 2001

          Коментар


            #6
            абе pepo кво стана с твоито централно нищо не казваш
            Фиат Пунто 1.2 8в 60 кончета

            Коментар


              #7
              Еееее извинявай! Забравил съм дати отговоря. Проверих - нама предпазител. Продължавам да се оглеждам. Ти да нямаш нещо наум? Че един колега предложи, но е чак в Шумен.
              PUNTO 1,2 8V 2001

              Коментар


                #8
                на празното място сложих всякакви релета но никое не помага. на машинките не идва ток аз за това търся някакво реле.Аз пробвах почти всички варианти остана ми само един ,да разглобя тоблото ,но ме е страх че ако се свали един път, повече няма да може да се сложи все пак е на 22 години.Но като ми писне ще горзглоба и ще го направа,ако трябва после ще го лепа с тиксо .Ей тва е купи си дърт Фиат и страдай цял живот на една фиеста и смених цялата светлинна инсталация, а тук едно ценрално не мога да направя
                ТОВА Е ДА ИМАШ ТАРАТАЙКА ОТ 80-ТЕ

                Коментар


                  #9
                  Разглобявай смело. Като го отвориш провери пластините в които се включват релетата. Омекват и остават разтворени. Същото и за предпазителите. И после ако се наложи, не с тиксо, а с кабелни връзки/свински опашки/. :D Успех!
                  PUNTO 1,2 8V 2001

                  Коментар


                    #10
                    Намерих някакво реле, което няма нищо общо с обикновенното реле.Единствено по буксата с петте клеми и има още една букса в другия край.Намерих го от една регата, единствена в Пловдив и околноста със същите екстри.И то по някаква супер голяма случайност, когато си търсих климуред защото много яко се пецака.Стана така че когато дам на контакт започва да върти и стартера.То попринцип е хубаво но след като запали, стартера не престава да върти.
                    ТОВА Е ДА ИМАШ ТАРАТАЙКА ОТ 80-ТЕ

                    Коментар

                    Working...
                    X