Искам да изкажа голяма благодарност на колегата kluchar!!!Днес сутринта, след като цяла нощ си зареждах акумулатора, го поставям на колата, паля, оставям я да работи на празен ход за да се обучи ЕКУ-то, излизам /затваряйки шофьорската врата / за да затворя предния капак, затварям го и .... хоппааа ... изненада!!!Оказвам се пред работеща кола в която не мога да вляза и не мога да изгася!!! Всички врати са заключени, а колата си работи на празен ход!!! Абсурдна ситуация!!! УЖАС!!! Сега ми е смешно, но сутринта направо ми се плачеше!!! Нямам втори ключ - имам само червения, който е в заключената кола, там е и "джиджавката" на дистанционното на алармата. Бягам за втората "джиджавка" на дистанционното, вземам я, но се оказва, че с нея нищо не мога да направя. Тя си работи, но при включен двигател, не мога да отключа /заключа/ вратите - това го пробвахме и по-късно, след като я отключихме вече. Звъня на колегата kluchar и добре, че той се отзова и веднага дойде на помощ! С неговите си приспособления колата беше отключена за отрицателно време! Благодаря му за помощта и препоръчвам на всички да си запишат телефона му, защото никога не се знае кога може да Ви потрябва!П.С. В най-скоро време ще посетя kluchar пак в ателието му за да си направя дубликат на червения ключ и да не изпадам повече в такива тъпи абсурдно-смешни трагикомични ситуации ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Голямо БЛАГОДАРЯ на колегата kluchar!!!
Collapse
X
-
Да направим от този случай една интересна тема, ако искате.До сега мислех, мислех и нищо не измислих как мога поне да изгася колата, защото обикновено си държа резервоара пълен до половината и ако трябва да я чакам сама да изгасне това са 30-40 часа работа на място с този бензин.Хайде колеги вие сте! Какво може да направим поне да не работи, а за отварянето предполагам само ключар.Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
-
кола
алармата найстина не работи като работи колата и тук беше така като работи колата не работи алармата и обратно като е пусната алармата не пали колата /в повечето случай де -щото понякога прави проблем /поне така трябва да е по принцип тук или нещо централното се е шашнало или като е сменял акумолатора алармата се е върнала в изходна позиция
Коментар
-
Това за картофа е интересно - мина ми такава идея, но пробвах с запушване с парцал - не помогна за съжаление - задното ми гърне е леко напукано /пробито/ и сигурно изпуска - все пак това е кола която от 10-на години има АГУ и основно е карана на газ.ilko-gd написа:Да направим от този случай една интересна тема, ако искате.До сега мислех, мислех и нищо не измислих как мога поне да изгася колата, защото обикновено си държа резервоара пълен до половината и ако трябва да я чакам сама да изгасне това са 30-40 часа работа на място с този бензин.Хайде колеги вие сте! Какво може да направим поне да не работи, а за отварянето предполагам само ключар.riiid написа:С алармата трябва да може да се блокира запалването и двигателят да изгасне.Поне за моята аларма така ми каза майстора който я монтира,но никога не съм го пробвал.spark написа:Че кой е заключил вратите?
Коментар
-
Аз точно в такава ситуация спасявах зет ми с неговия вече бивш Голф 3.Тогава след много чудене и бутане измислих - взех един дълъг стоманен тел и го промуших м/у вратата и уплътнението и след няколко минути играчка успях да натисна бутона за ел.стъклото на шоф. врата, Свали се 10 сантима и бръкнах и отключих вратата. Беше между коледа и нова година, валеше сняг и беше 9 вечерта, той беше готов да чупи малко стъкло вече като ми хрумна тая работа.Естествено за кола без ел.стъкла не става...Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
Изясни ми се картинката... и аз си направих за 80лв копие на червения ключ, че нямах абсолютно никакъв друг. А и съм чел във форума, че не е много добре да се кара с мастер ключа. Добре, че колата ми е преди ’99 иначе ключаря щеше да ме прати чак в София, защото в Бургас не ги правели.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Веднъж на паркинга на Метро си заключих кючовете, защото понякога не сработва ключето в бравата на шофьорската врата. Отключих с дистанционното, сложих ключовете на седалката, обърнах се за торбите, а вратата се затвори и алармата се задейства, защото "не отчете" отваряне на врата. Не беше болка за умиране, хванах такси до вкъщи, взех резервния ключ, върнах се и отключих. Оттогава резервния ключ съм увил в намаслена найлонова кисийка и съм сложил на скришно място под задната броня.Alfa Romeo 146, 1.4, TS, 16V, '97
Коментар
-
ключове
Вчера докато минавах през ОМВ на Овча Купел имаше еднин от ВЮРТ заключил се с Фабия обади се на колега казаха му че са сложили инструмент за отваряне на кола под задната броня на теглича ама сам не можа да се справи та му помогнах че щеше иначе да счупи стъклото та да отвори вратат един обикнновен ключ за вратите не е скъп може всеки да си има поне в къщи
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар