Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Code ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Code ?

    Здравейте , преди няколко време забелязах един феномен който ми се повтори днес... по принцип при палене светва лампичката Code и угасва... но преди 2 седмици , както и днес не огасна карах близо 20 км , а стоеше светната докъто не загасих и запилих наново... на какво се дължи това ?

    #2
    Ако караш със "кафятият" ключ значи е от това.
    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
    Engine Stamp: 176B9.000
    Version Code: 176BV
    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

    Коментар


      #3
      Да не караш колата с червения ключ? Понякога след продължителна употреба на червения ключ лампата Код светва все по-често и накрая светва за постоянно.
      Fiat Marea 1.8 HLX, 113 к.с., 1996 г.

      Коментар


        #4
        Ами за бравото ми има 2 ключа , единият е син който е оригиналния , а другият е черно червен който е правен, това съм го забелязвал само докъто карам със оригиналния

        Коментар


          #5
          Колега, прочети това: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23458Мисля че ще ти е много полезно

          Fiat Brava SX 1.4 12V 1997

          Коментар


            #6
            Re: Code ?

            MoHaX написа:
            Здравейте , преди няколко време забелязах един феномен който ми се повтори днес... по принцип при палене светва лампичката Code и угасва... но преди 2 седмици , както и днес не огасна карах близо 20 км , а стоеше светната докъто не загасих и запилих наново... на какво се дължи това ?
            Хич не е добре да караш така. Някъде четох, че в един момент блокира двг-то в смисъл, че не ти разпознава ключа (това е явно щото не ти гасне лампата) и затва имобилайзера не ще да "отключи". Не съм запознат толкоз само мога да ти кажа, че не е нещо безобидно и ще ти направи големи (много скъпи) поразии. Потърси колегата kluchar от форума!
            Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
            MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
            Engine Stamp: 176B9.000
            Version Code: 176BV
            Version: V5 | SPORTING | 03.'98

            Коментар


              #7
              Re: Code?

              При мен това се случва / да свети лампата/ само, ако съм загасил колата и веднага без да вадя ключа я запаля отново.Да не би това да е причината?
              МАРЕЯ 1.8 16V HLX 98
              БРАВА 1.8 16V ELX 96

              Коментар


                #8
                Re: Code?

                Румен Георгиев написа:
                При мен това се случва / да свети лампата/ само, ако съм загасил колата и веднага без да вадя ключа я запаля отново.Да не би това да е причината?
                Жълтата лампа трябва винаги да се чака. Все пак става дума за 1-2 сек. егати. Това е момента в който имабилайзера "разпознава" кода от ключа. Ако не го чакаш се едно се опитваш да запалиш с "фалшив" ключ. Не съм сигурен, но май имаш право само на три грешни опита (както с ПИН-кодовете например) и после блокира! Оправя се само със кафявия (червен) ключ, който се нарича още "работен" и не се ползва за всекидневно каране, а само за да "учи" нови ключове!
                Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                Engine Stamp: 176B9.000
                Version Code: 176BV
                Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                Коментар


                  #9
                  Re: Code?

                  easylife написа:
                  Румен Георгиев написа:
                  При мен това се случва / да свети лампата/ само, ако съм загасил колата и веднага без да вадя ключа я запаля отново.Да не би това да е причината?
                  Жълтата лампа трябва винаги да се чака. Все пак става дума за 1-2 сек. егати. Това е момента в който имабилайзера "разпознава" кода от ключа. Ако не го чакаш се едно се опитваш да запалиш с "фалшив" ключ. Не съм сигурен, но май имаш право само на три грешни опита (както с ПИН-кодовете например) и после блокира! Оправя се само със кафявия (червен) ключ, който се нарича още "работен" и не се ползва за всекидневно каране, а само за да "учи" нови ключове!
                  Защо не се ползва за всекидневно каране?
                  http://www.pljuvalnik.com
                  Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.

                  Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998

                  Коментар


                    #10
                    Re: Code?

                    thedon написа:
                    easylife написа:
                    Румен Георгиев написа:
                    При мен това се случва / да свети лампата/ само, ако съм загасил колата и веднага без да вадя ключа я запаля отново.Да не би това да е причината?
                    Жълтата лампа трябва винаги да се чака. Все пак става дума за 1-2 сек. егати. Това е момента в който имабилайзера "разпознава" кода от ключа. Ако не го чакаш се едно се опитваш да запалиш с "фалшив" ключ. Не съм сигурен, но май имаш право само на три грешни опита (както с ПИН-кодовете например) и после блокира! Оправя се само със кафявия (червен) ключ, който се нарича още "работен" и не се ползва за всекидневно каране, а само за да "учи" нови ключове!
                    Защо не се ползва за всекидневно каране?
                    Защото така пише в книжката на колата! Защото е работен и като го ползваш лампата въобще не гасне. Аз мао съм го ползвал 1 път и даже не щя да запали с него. По принцип трябва да имаш 3 бр. ключове + code карта.... два сини да си ги ползваш (понякога единия е с бутонче за централното) и "работния". С последния си вадиш нови ключове (той чи "научава" та да може имобилайзера да ги разпознава! Как става това: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=23458[/url]
                    Catalogue: 1A | PUNTO BZ. GAMMA '97 (1997-1999)
                    MVS: 176.526.1(0) | SPORTING (1.2 16V) 3 PORTE
                    Engine Stamp: 176B9.000
                    Version Code: 176BV
                    Version: V5 | SPORTING | 03.'98

                    Коментар


                      #11
                      Колега и при мен се случи точно същото което и при теб.
                      Fiat Bravo 1i6

                      Коментар


                        #12
                        колеги искам да попитам нещо и ще ползвам вече създаденбата тема на човека...Въпроса ми е има ли значение от кой ключ ще се направи дубликат или не? Защото купувайки колата имаше само синия ключ,мога ли от него да направя копие което да си действа нормално?
                        ex.Мареа ТД100

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          може от синия да се направи друг ключ от червения не ежелателно дасе прави друг става за около 70 лв бързо и лесно без да се пипа колата
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            paralesa написа:
                            колеги искам да попитам нещо и ще ползвам вече създаденбата тема на човека...Въпроса ми е има ли значение от кой ключ ще се направи дубликат или не? Защото купувайки колата имаше само синия ключ,мога ли от него да направя копие което да си действа нормално?
                            Може колега, аз моята я купих с един син ключ. Без карта. По него ми направиха втори син.

                            Коментар


                              #15
                              благодаря колеги,като намеря парици и за това ще си напрявя едно копие!
                              ex.Мареа ТД100

                              Коментар

                              Working...
                              X