Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Програмиране на централното и дистанционното в ключа.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Колеги сичко ми стана ясно само едно неразбрах как се програмира чипа и ключа ?

    Коментар


      #32
      MusicDJ написа:
      Колеги сичко ми стана ясно само едно неразбрах как се програмира чипа и ключа ?
      Всъщност ключа си е програмиран. Зора е да се "отключи" паметта на централното - това е и описал колегата. Според мен конкретната ситуация би могла да се приложи с изчитане на кода от ключа, който не работи...
      Steliyan's Life!
      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

      Коментар


        #33
        MusicDJ написа:
        Колеги сичко ми стана ясно само едно неразбрах как се програмира чипа и ключа ?
        Има фрми, които разчитат кодовете на дистанционните за алармите, които не позволяват запаметяване на друго дистанционно от същия модел. Там могат да прочетат кода на чипа, който е монтиран в ключа, и да ти програмират друг чип със същия код. Ако имаш червения ключ за твоята кола, може да си купиш ключ с такъв чип, който не е програмиран и да си го програмираш, като спазваш инструкциите от упътването за експлоатация. Той ти е необходим за да можеш да запалиш, ако ти функционира "Fiat code" модула. В ключа има и една платка, която е дистанционното за централното и алармата. Може да приложиш варианта с фирмата за аларми, или като си купиш оригинален ключ, който да има тази платка, може да си запаметиш новото дистанционно в модула на автомобила, като пак спазиш инструкциите, които са описани в темата.
        Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

        Коментар


          #34
          И какво е решението на проблема, когато плафона при получаване на сигнал активира само централното, но не и алармата :D От мареата от която е взет работещия алармен модул имам и плафон и ключ, като плафона със сигурност ще подава сигнал на алармата, но платката в ключа е умпряла и идиотчето не светва. Утре ще се помъча да го подкарам, дано да стане. А този на колата го програмира колегата 1115, той трябва да знае дали е направен да подава сигнал на алармата.
          1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

          Коментар


            #35
            Айде сега и аз да се включа в темата с няколко питанки.Бравото има само 1 ключ, син с вградено дистанционно.Колата има фабрична аларма, като всичко работи перфектно засега.Проблемът за момента е, че е само един ключа. Има с него една малка табелка, на която пише разни кодове, но карта за FIAT-Code не ни дадоха с колата (просто я няма). Малко ми е странно, защото в джабката имаше какви ли не документи, вкл. всички застраховки на колата откакто е станала кола до момента, сервизна книжка и дори снимка на собственика (предполагам де), но не и ФИАТ-код-картата и останалите ключове.Имам черен ключ с дистанционно от Делтата, който работеше с нейната аларма.Питане 1: Дали може ключа от делтата да се препрограмира да работи с Бравото, и само да му се смени металната част с нова с нарязани зъби като на Бравото?Питане 2: Ако отговора на Питане 1 е НЕ, то има ли друг начин да се направи втори ключ, който не само да отключва и да пали с вграден чип (като на дедрата ми), но и да има бутон за активиране/деактивиране на алармата.Знам, че като ида на ключар ще ми отговорят на въпрос №2, но първо питам тук.

            Коментар


              #36
              Ключ

              първото е да и второто е да така че трябва колата и ключовете и готово
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар

              Working...
              X