При моята Темпра при контакт свети постояно лампата на инжектора а CODE лампата въобще не свети.Колата пали без проблеми но по време на път инжектора присветва и колата иска да гасне.Дали това е от FIAT CODE.Колата я купих така и се чудя дали не е изгоряла крушката.Имам 2 ключа и 1 МАСТЕР ключ.С трите пали.Къде е антенката на CODE-то.Компютърната диагностика показва ли този проблем.Съфорумци чакам Ви.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Крушка CODE не свети-Вече свети но...
Collapse
X
-
Re: кола
kluchar написа:коя година е колата како е преди 95 нама КОДЕ а за гасненето трябва диагностика гака не може точно да се каже от доста неща може да е проблемаFiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
Разглобих таблото и видях че кабелите от конт.ключ отиват до една черна кутия с две букси.Едната букса беше извадена и като я пъхнах при контакт свети CODE но при запалването не гасне.С включена или изключена букса колата си пали без проблеми и с трите ключа.Защо е така и защо не трябва да работя с МАSTER ключа?Fiat Uno 1000 Fire- Fiat Tipo 1.4- Tempra 1.4 i.e. -Bravo-1.6 16v-Мареа-1.9JTD-.Lybra 1.9JTD-Старата любав Мареа-1.9 JTD Fiat Stilo 1.9 jtd MW-powered by Emzo
Коментар
-
kimirai написа:Разглобих таблото и видях че кабелите от конт.ключ отиват до една черна кутия с две букси.Едната букса беше извадена и като я пъхнах при контакт свети CODE но при запалването не гасне.С включена или изключена букса колата си пали без проблеми и с трите ключа.Защо е така и защо не трябва да работя с МАSTER ключа?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар