Колеги,Закъсах я... Тази сутрин заводската аларма забрави единственият ми действащ ключ. Слезнах долу, отворих си, качих багаж, заключих, пуснах алармата. След 5 мин слизам, натискам копчето да спра алармата и да отключа...ядец, не се изключва. Наложи се да отворя капака на бушоните и да спра алармата тотално с ключенцето.Съответно преди малко се пробвах да я пусна - активира се, но не мога да я деактивирам с бутоните на ключовете. Пак я изключих, влезнах вътре и се опитах да програмирам нов ключ в паметта й, както е описано. Засъжаление нито опростената процедура, нито процедурата със заключена памет помагат. Вкарвам паролата, която имам от етикетчето и просто нищо не се случва.Описвам как съм действал:1. Натискам бутончето горе на панела и задържам. Започва да мига постоянно, натискам бутона на ключа и спира да мига в този момент. Според книгата, това значи заключена памет.От там правя така:1. Натискам и задържам около 2 секунди (мига зеленото диодче в дясно).2. Пускам и спира мигането.3. След 1-2 сек мигва един път, въвеждам първия символ от паролата със съответния брой натискания на бутона на ключа.4. Мигва отново, въвеждам втория символ.5. Мигва отномо, въвеждам трети символ.6. Мигва отново, въвеждам четвърти символ.7. Нищо не се случва..... нито сигнализация за грешна парола, нито за вярна.Какво правим сега? Или ресийвъра не получава нищо от ключовете или ключовете не излъчват или има трети вариант.Тази процедура я опитах при изключена от врътката под волана аларма и с включена, но активирана аларма (мига червения диод). За съжаление няма как да я деактивирам и да пробвам, защото нямам действащи ключове вече.Разполагам и с трите ключа, като и с трите си пали нормално, т.е. CODE си работи коректно.Моля за съвети и помощ, защото не ме блазни мисълта да карам без аларма или да монтирам друга аларма.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Алармата "забрави" ключа, помощ!
Collapse
X
-
Re:Алармата "забрави" ключа, помощ!
Колега при Protected Programing броя натискания съответстващи на числото от кода се прави с бутон 5 от схемата, а това е бутона на приемника в плафона. При мен е същото положение и не мога да обуча и двата си ключа /сини/ . Затова следя подобни теми. Желая ти успех.МАРЕЯ 1.8 16V HLX 98
БРАВА 1.8 16V ELX 96
-
Re:Алармата "забрави" ключа, помощ!
Румен Георгиев написа:Колега при Protected Programing броя натискания съответстващи на числото от кода се прави с бутон 5 от схемата, а това е бутона на приемника в плафона. При мен е същото положение и не мога да обуча и двата си ключа /сини/ . Затова следя подобни теми. Желая ти успех.
Коментар
-
Такаа, има развитие по въпроса. Първото нещо, което установих, че правя грешно е, че въвеждам кода за алармата с ключа. Трябва да се въвежда от копчето на таблото!!!! Успях успешно да го въведа, започна да мига лампичката и да чака синхронизация с нов ключ. Натиснах бутона на таблото, задържах, натиснах бутона на ключа и задържах докато светне постоянно. Пуснах бутона на ключа, а после и на таблото. Всичко изгасна както е по инструкция. Обаче след това вместо да мигне за кода на държавата, светва за 5 сек, че синхронизацията е неуспешна. Това от какво може да е?Румене, ти си Човекът!!!! Когато имаш път към Пловдив се обади, за да пием по бира за моя сметка!
Коментар
-
Имам същия проблем - един от сините ключове се е изтрил от паметта (интересно как е станало без да е пипан 2г).Сега съм пред процедурата за отключване на паметта, но незнам откъде да я прочета. Колеги дайте моля линк.п.п. Абе нищо не ми е ясно......имам карта на която има два кода:електроннен и механичен код?Кой за какво е?В единия има букава - тя как се въвежда?В него има и числото (0) - това как да го въведа?
Коментар
-
1115 написа:Имам същия проблем - един от сините ключове се е изтрил от паметта (интересно как е станало без да е пипан 2г).Сега съм пред процедурата за отключване на паметта, но незнам откъде да я прочета. Колеги дайте моля линк.п.п. Абе нищо не ми е ясно......имам карта на която има два кода:електроннен и механичен код?Кой за какво е?В единия има букава - тя как се въвежда?В него има и числото (0) - това как да го въведа?
Коментар
-
1. Колата няма фабрична аларма. Има само някава, която е с отделно дистанционно.2. Единия ключ отваря централното и пали колата, а другия само я пали. т.е. като натисна копчето на ключа и не се отключва централното. В началото преди 2г. и двата си работеха.3. При правене на процедурата за запаметяване на нов ключ - онази с плафона в колата - диода гасне , което значи че е заключена паметта.4. Имам само карта с един 5 цифрен код и един 4 цифрен + 1 буква.5. На връзката с ключовете има едно малко синьо етикетче на което пише FIAT TRW SIPEA,има и един малък ключ, който не ми е ясно откъде е, но предполагам от алармата.6. Нямам диод (червен) както при фабричните аларми които съм виждал.п.п. Сега излезнах да видя за какво иде реч.1. Махнах капака на бушоните и там има място да се монтира ключе, но то липсва. Само на пластмасата има означение оф и он.2. Алармата се намира на мястото на АБС, тъй като моята кола няма такъв.3. Малкото ключе влиза в ключалката на алармата и я превключва.
Коментар
-
1115 написа:1. Колата няма фабрична аларма. Има само някава, която е с отделно дистанционно.2. Единия ключ отваря централното и пали колата, а другия само я пали. т.е. като натисна копчето на ключа и не се отключва централното. В началото преди 2г. и двата си работеха.3. При правене на процедурата за запаметяване на нов ключ - онази с плафона в колата - диода гасне , което значи че е заключена паметта.4. Имам само карта с един 5 цифрен код и един 4 цифрен + 1 буква.5. На връзката с ключовете има едно малко синьо етикетче на което пише FIAT TRW SIPEA,има и един малък ключ, който не ми е ясно откъде е, но предполагам от алармата.6. Нямам диод (червен) както при фабричните аларми които съм виждал.п.п. Сега излезнах да видя за какво иде реч.1. Махнах капака на бушоните и там има място да се монтира ключе, но то липсва. Само на пластмасата има означение оф и он.2. Алармата се намира на мястото на АБС, тъй като моята кола няма такъв.3. Малкото ключе влиза в ключалката на алармата и я превключва.
Коментар
-
Airfan написа:1115 написа:1. Колата няма фабрична аларма. Има само някава, която е с отделно дистанционно.2. Единия ключ отваря централното и пали колата, а другия само я пали. т.е. като натисна копчето на ключа и не се отключва централното. В началото преди 2г. и двата си работеха.3. При правене на процедурата за запаметяване на нов ключ - онази с плафона в колата - диода гасне , което значи че е заключена паметта.4. Имам само карта с един 5 цифрен код и един 4 цифрен + 1 буква.5. На връзката с ключовете има едно малко синьо етикетче на което пише FIAT TRW SIPEA,има и един малък ключ, който не ми е ясно откъде е, но предполагам от алармата.6. Нямам диод (червен) както при фабричните аларми които съм виждал.п.п. Сега излезнах да видя за какво иде реч.1. Махнах капака на бушоните и там има място да се монтира ключе, но то липсва. Само на пластмасата има означение оф и он.2. Алармата се намира на мястото на АБС, тъй като моята кола няма такъв.3. Малкото ключе влиза в ключалката на алармата и я превключва.
Коментар
-
Здравейте колеги, намесвам се не по темата, но като четях и гледах картинките нещо ми направи впечатление и искам да попитам.Ще съм благодарен да получа отговор.Колегата "1115" е поставил снимка на която на единият син ключ има едно синъо нещо закачено като ключодържател.На него има скрити някакви номера.Моята Марея съм я взел само с два сини ключа без никакви кодове.Това синъо нещо мислех че е ключодържател на Фиат, докато не ги видях задраскани.Това някакви кодове ли са?Ако да за какво са? Благодаря предварително.Fiat Marea 1.8/16v '96 HLX
Български газов инжекцион - Бардолини
Коментар
-
Повдигам тая тема от дълбините за да попитам колегата Airfan дали случайно знае как се извлича 4 цифрения код с точките между цифрите? От ключа или от алармата? Защото аз ги нямам и не мога да си въведа ключовете, въпреки че ми е отключена паметта. Преди време разпитвах пак, но мисля че имах грешна информация за самите кодове, или по точно че е скъпо да се извлекат, колкото да си сложа афтърмаркет алармаFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар