1 Днес си направих резерван ключ на Пунтото да имам естествено без чип. след това сядам в колата, с новия ключ като държа другия до него за да го хване имобилайзера обаче не пали и тва си е, свети лампата CODE и не ще.даже държах оригиналния ключ опрян в метала на ключалката да не би да я ползва като проводник на сигнала ама неако не е пъхнат в ключалката оригиналния неще , дори и оригиналния да е отвън плътно до него.Някой може ли да даде смислено обяснение какъв е секрета че познава че не му е оригиналния ключ вътре.2 И още един въпрос с ключалката на стартера- когато колата не е запалила или ако е угаснал дигателя докато е работел, ключа не иска да се завърти в положение на старер, трябва да извадя ключа навън, и пак да го вкарам и тогава става3 И за какво е онова черното бутонче н ключалката дето като го натисна и потъва ключалката навътре както когато е вкаран ключа. В книжката на това бутонче пише PARK ама не разбрах за какво служи?Мерси предварително за отговорите ви
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за ключалката и имобилайзера
Collapse
X
-
Въпрос за ключалката и имобилайзера
http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първатаЕтикети: –
-
Оносно 3тия въпрос. Това копче го натискаш и завърташ ключа наобратно, т.е. не към запалване а наобратно. Тогава светват всички габарити и можеш да извадиш ключа. Това е паркинг светлината!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
-
Мерси за отговора За пореден път се убеждавам че сме по добрия форумhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
ключ
Това по 3 ти въпрос нее желателно да го правите ако ключалката ви е износена стара повече от 10години понякога блокирва и неможе да работи .за1 то сигнала е по слап и затова трябва да е вътре в ключалката максимално близо до приемника /зависи модела де/ нанякой модели сигнала се чете почти всяка минута за 2рото като се върти ключаворви по един гърбичен механизъм и като стигне края-стартера пада на долу и пак се връща в изходно положение а като не стартираш а връщаш ключа не върви по гърбицата има един стопер/ едно пласмасово колелце/
Коментар
-
По 2 значи това е нормално така ли да го разбирам? Че почнах да си мисля че ми е прежакана ключалката и затова прави така.а за ключа- нали ампулата е в пласмасовата дръжка на ключа? Бях го залепил до дръжката на другия не е бил по далеч чипаhttp://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
Да и аз като разбрах за тази паркинг светлина колата беше на 13 години вече. Първия път малко трудно влезе, но сега е ОК. Нема се пуашите!||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
По т. 2 - нормално е. За да дадеш на контакт (да завърти стартера) отново, след като си изключил от контакт трабва да извадиш ключа. Може да не го вадиш целия, а само докато се чуе едно щракване. В началото и аз си мислих, че се е прееб@ла ключалката и я напъвах яко.Alfa 159 SW 2.4 Ti
Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
"...внимавай че тези италиански кочини много вървят."
Коментар
-
И аз така я напъвах :D Особено на кат на каналите като бързах.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
За въпрос №1За Фиат груп колите е пресметнато чипа в ключа да е в точно определено положение и отстояние от четеца/ гривната / за да се получи коректна информация.За въпрос №2Тази невъзможност да завърти шофьора ключа на позиция стартер втори път при положение ,че не е върнал ключа в изходна / нулева / позиция е направено с цел да предпази колата от разваляне на стартера.За въпрос №3Тези от вас които не могат да завъртят ключа в крайно лява положение / паркинг светлина / при натиснат бутон е следствие ,че ключа е износен, трябва да се направи нов ключ по код.Препоръчвам да се направи ключ по код / при положение че ключара има електронна машиназа нарязване/ а не да се прави ключ с приблизителни отклонения ,тъй като това гарантира 100% точност на ключа и предпазва от допълнителни деформации ключалките.МироAlfa Romeo ,146, 1.9JTD, '99
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар