Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ключалката и имобилайзера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ключалката и имобилайзера

    1 Днес си направих резерван ключ на Пунтото да имам естествено без чип. след това сядам в колата, с новия ключ като държа другия до него за да го хване имобилайзера обаче не пали и тва си е, свети лампата CODE и не ще.даже държах оригиналния ключ опрян в метала на ключалката да не би да я ползва като проводник на сигнала ама неако не е пъхнат в ключалката оригиналния неще , дори и оригиналния да е отвън плътно до него.Някой може ли да даде смислено обяснение какъв е секрета че познава че не му е оригиналния ключ вътре.2 И още един въпрос с ключалката на стартера- когато колата не е запалила или ако е угаснал дигателя докато е работел, ключа не иска да се завърти в положение на старер, трябва да извадя ключа навън, и пак да го вкарам и тогава става3 И за какво е онова черното бутонче н ключалката дето като го натисна и потъва ключалката навътре както когато е вкаран ключа. В книжката на това бутонче пише PARK ама не разбрах за какво служи?Мерси предварително за отговорите ви
    http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
    Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
    FIAT БРАВО 1.2 16v
    ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
    FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

    #2
    Оносно 3тия въпрос. Това копче го натискаш и завърташ ключа наобратно, т.е. не към запалване а наобратно. Тогава светват всички габарити и можеш да извадиш ключа. Това е паркинг светлината!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #3
      Мерси за отговора За пореден път се убеждавам че сме по добрия форум
      http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
      Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
      FIAT БРАВО 1.2 16v
      ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
      FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

      Коментар


        #4
        ключ

        Това по 3 ти въпрос нее желателно да го правите ако ключалката ви е износена стара повече от 10години понякога блокирва и неможе да работи .за1 то сигнала е по слап и затова трябва да е вътре в ключалката максимално близо до приемника /зависи модела де/ нанякой модели сигнала се чете почти всяка минута за 2рото като се върти ключаворви по един гърбичен механизъм и като стигне края-стартера пада на долу и пак се връща в изходно положение а като не стартираш а връщаш ключа не върви по гърбицата има един стопер/ едно пласмасово колелце/
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          По 2 значи това е нормално така ли да го разбирам? Че почнах да си мисля че ми е прежакана ключалката и затова прави така.а за ключа- нали ампулата е в пласмасовата дръжка на ключа? Бях го залепил до дръжката на другия не е бил по далеч чипа
          http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
          Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
          FIAT БРАВО 1.2 16v
          ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
          FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

          Коментар


            #6
            Да и аз като разбрах за тази паркинг светлина колата беше на 13 години вече. Първия път малко трудно влезе, но сега е ОК. Нема се пуашите!
            ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
            // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

            Коментар


              #7
              По т. 2 - нормално е. За да дадеш на контакт (да завърти стартера) отново, след като си изключил от контакт трабва да извадиш ключа. Може да не го вадиш целия, а само докато се чуе едно щракване. В началото и аз си мислих, че се е прееб@ла ключалката и я напъвах яко.
              Alfa 159 SW 2.4 Ti
              Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
              "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

              Коментар


                #8
                И аз така я напъвах :D Особено на кат на каналите като бързах.
                http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                FIAT БРАВО 1.2 16v
                ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                Коментар


                  #9
                  За въпрос №1За Фиат груп колите е пресметнато чипа в ключа да е в точно определено положение и отстояние от четеца/ гривната / за да се получи коректна информация.За въпрос №2Тази невъзможност да завърти шофьора ключа на позиция стартер втори път при положение ,че не е върнал ключа в изходна / нулева / позиция е направено с цел да предпази колата от разваляне на стартера.За въпрос №3Тези от вас които не могат да завъртят ключа в крайно лява положение / паркинг светлина / при натиснат бутон е следствие ,че ключа е износен, трябва да се направи нов ключ по код.Препоръчвам да се направи ключ по код / при положение че ключара има електронна машиназа нарязване/ а не да се прави ключ с приблизителни отклонения ,тъй като това гарантира 100% точност на ключа и предпазва от допълнителни деформации ключалките.Миро
                  Alfa Romeo ,146, 1.9JTD, '99

                  Коментар


                    #10
                    Има 1но нещо на мен не ми стана ясно ... При това положение PARK когато го оставя , да кажем че съм на кафе и е на кофти място ..... можели да ми падне акомулатора .

                    Коментар


                      #11
                      кола

                      Може. По добре не ползвай тая опция щото ако е малко изнесен патрона може да ти блокира да неможе да го превъртиш.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Ключар, както си работи Темпрата и мога да извадя ключа и пак си работи- това значи ли че нямам имобилайзер- ключа ми е син от дебелите и на вратите пише фиат коде- защото ще си изкарвам резервен ключ и дали ще пали с него?! :D
                        Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.

                        Коментар


                          #13
                          Темпрата коя година е ако е след 95 би трябвало да има кад . Иначе около контактния ключ има една гривна и жица -Антена. или може да се сложи на машината да се провери има ли код или не .Кода е само в първите секунди после не ти трябва на този модел .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар

                          Working...
                          X