Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се заобикаля фиат кода, браво 97 год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се заобикаля фиат кода, браво 97 год.

    Колата е 97 год., 1.6 16V. искам превантивно да знам как евентуално мога да се спася на път, ако ми се случи примерно да спра на някоя бензиностанция да заредя и после хоп - фиат код, какво прекъсва реално той, искрата или подаването на горивото или и 2-те? Откъде ги прекъсва, от компа предполагам, няма да е зле, някой наясно да обясни, за да сме подготвени.
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    код

    на път трудно може да се от ремонтира трябват доста неща да се извадят но става колега от РУСЕ има същия проблем и чак тук в София му се оправя КОДА
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      какво прекъсва кода? искрата или горивото
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        какво прекъсва кода? искрата или горивото
        Не е толкова просто ЕКУ-то не минава в режим "работещ двигател". Нито искра, нито гориво пуска.

        Коментар


          #5
          аз с подаването на гориво ще се справя/обикн. газова/, но найстина като прекъсне искрата не знам. а къде се напира "приемника" на транспондера от ключа, предполагам ако се окъси самия той ще може да се прескочи. все пак говорим за спасяване на път
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            Приемника е пръстен, който е около контактния ключ. До колкото знам - заниманието с "прескачане" на FIAT Code не е най-лесното, особено посред път... Но ти си знаеш де Все пак ако беше толкова лесно - фиат нямаше да го сложат
            Steliyan's Life!
            FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

            Коментар


              #7
              jenshen73 написа:
              Приемника е пръстен, който е около контактния ключ. До колкото знам - заниманието с "прескачане" на FIAT Code не е най-лесното, особено посред път... Но ти си знаеш де Все пак ако беше толкова лесно - фиат нямаше да го сложат
              абе то имаше една тема на един колега /няма да казвам никовете/ който имаше проблем с фиат кода и на него му обяснявяха колко аджаба е сложно да се заобиколи, а той го направи за час два и без да даде 200 лв. знам аз че е супер мега сложно я обясни за този пръстен- според мен на чипа в ключа му се вика транспондер, някой трябва да приема сигнала от него и този някой ще да е близо до патрона за ключа. ти за кой пръстен говориш - за транспондера в ключа ли?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #8
                Не, говоря за пръстена, който е около патрона за ключа. Транспондера е малка ампула около 12мм/2мм/2мм.За дизеловата печка на колегата - съм го чел. Ти питаш за бензинка - там е малко по-сложно. Както и при мен - т.е. щом всичко се контролира от компютър... До колкото знам "игнорирането" на имобилайзера на моята JTD става с "излъгване" на компютъра на колата, че няма такъв. Компа не го търси и си пали колата. Един бакшиш ми разправя, че е ходил 3 пъти при някакъв електронен гений да го оправя това лъгане... Вероятно се намират майстори, които го правят само веднъж
                Steliyan's Life!
                FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                Коментар


                  #9
                  jenshen73 написа:
                  Не, говоря за пръстена, който е около патрона за ключа. Транспондера е малка ампула около 12мм/2мм/2мм.За дизеловата печка на колегата - съм го чел. Ти питаш за бензинка - там е малко по-сложно. Както и при мен - т.е. щом всичко се контролира от компютър... До колкото знам "игнорирането" на имобилайзера на моята JTD става с "излъгване" на компютъра на колата, че няма такъв. Компа не го търси и си пали колата. Един бакшиш ми разправя, че е ходил 3 пъти при някакъв електронен гений да го оправя това лъгане... Вероятно се намират майстори, които го правят само веднъж
                  ясно, а друго инфо за този пръстен имаш ли?
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар

                  Working...
                  X