Колата е 97 год., 1.6 16V. искам превантивно да знам как евентуално мога да се спася на път, ако ми се случи примерно да спра на някоя бензиностанция да заредя и после хоп - фиат код, какво прекъсва реално той, искрата или подаването на горивото или и 2-те? Откъде ги прекъсва, от компа предполагам, няма да е зле, някой наясно да обясни, за да сме подготвени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как се заобикаля фиат кода, браво 97 год.
Collapse
X
-
аз с подаването на гориво ще се справя/обикн. газова/, но найстина като прекъсне искрата не знам. а къде се напира "приемника" на транспондера от ключа, предполагам ако се окъси самия той ще може да се прескочи. все пак говорим за спасяване на пътLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Приемника е пръстен, който е около контактния ключ. До колкото знам - заниманието с "прескачане" на FIAT Code не е най-лесното, особено посред път... Но ти си знаеш де Все пак ако беше толкова лесно - фиат нямаше да го сложатSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Приемника е пръстен, който е около контактния ключ. До колкото знам - заниманието с "прескачане" на FIAT Code не е най-лесното, особено посред път... Но ти си знаеш де Все пак ако беше толкова лесно - фиат нямаше да го сложатLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Не, говоря за пръстена, който е около патрона за ключа. Транспондера е малка ампула около 12мм/2мм/2мм.За дизеловата печка на колегата - съм го чел. Ти питаш за бензинка - там е малко по-сложно. Както и при мен - т.е. щом всичко се контролира от компютър... До колкото знам "игнорирането" на имобилайзера на моята JTD става с "излъгване" на компютъра на колата, че няма такъв. Компа не го търси и си пали колата. Един бакшиш ми разправя, че е ходил 3 пъти при някакъв електронен гений да го оправя това лъгане... Вероятно се намират майстори, които го правят само веднъжSteliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
jenshen73 написа:Не, говоря за пръстена, който е около патрона за ключа. Транспондера е малка ампула около 12мм/2мм/2мм.За дизеловата печка на колегата - съм го чел. Ти питаш за бензинка - там е малко по-сложно. Както и при мен - т.е. щом всичко се контролира от компютър... До колкото знам "игнорирането" на имобилайзера на моята JTD става с "излъгване" на компютъра на колата, че няма такъв. Компа не го търси и си пали колата. Един бакшиш ми разправя, че е ходил 3 пъти при някакъв електронен гений да го оправя това лъгане... Вероятно се намират майстори, които го правят само веднъжLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар