Ами свалих я за около час, час и нещо. Малко трудно излезе подкалника наистина, че беше като закопчан за ръба на калника, но излезе де. Буксите излезнаха доста трудно, като не крия, че счупих контрите и на двете. Моята аларма също се оказа, че е TRW Sipea и тази загуба на памет очевидно е хроничен проблем. Моите батерии отчетоха 8.5 волта. Ще ги сменя, че е най-безпроблемно. Обаче при мен се наблюдава и един нагорял резистор точно под транзисторите, в долния десен ъгъл на снимката. При теб как е?Можеш ли да снимаш платката и цялата постановка?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Още един проблем с фабрична аларма на Марея-РЕШЕН
Collapse
X
-
Батериите са Sylva Charge 170BVK - никел кадмиеви. Намерих абсолютно същите по 1.2 волта на цена 2.70 лв едната и са наполовина като дебелина в сравнение с моите 4, следователно тези 4-те реално са 1+1 или иначе 8 батерии по 1.2 волта. С Румен обсъдихме някои неща на лични съобщения и той има напредък с неговата аларма, аз моята ще я ръчкам утре, но светлина в дъното на тунела има
Коментар
-
Airfan написа:Батериите са Sylva Charge 170BVK - никел кадмиеви. Намерих абсолютно същите по 1.2 волта на цена 2.70 лв едната и са наполовина като дебелина в сравнение с моите 4, следователно тези 4-те реално са 1+1 или иначе 8 батерии по 1.2 волта. С Румен обсъдихме някои неща на лични съобщения и той има напредък с неговата аларма, аз моята ще я ръчкам утре, но светлина в дъното на тунела имаОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Успях в борбата с алармата
Румен Георгиев написа:Колеги, най после се преборих с алармата. Така вече имам и дистанционно централно и аларма. Ако някой се интересува от подробности ще му отговоря с удоволствие.
Коментар
-
Одисеята фабрична аларма
Колеги предполагам, че сте следили тая тема за да не се повтарям. Накратко: След като не успях да си обуча ключа, въпреки че имам два кода свалих плафона с приемника и алармения модул. Свързах всичко това по схема и захраних с отделен акумулатор / от скутер 12 в./ Всичко което правеше на колата го правеше и тук. На два пъти успях да отключа паметта и да бъде разпознат ключа При поставянето на колата /само на плафона с приемника/ колата имаше дистанционно централно ден-два. След което ключа отново не задействаше централното. От няколко сваляния разбрах, че като стои захранен приемника си губи кода. Купих друг приемник втора употреба, който ми показваше че памметта е заключена / а кодове за този приемник нямам /. Бях решил да програмирам паметта /съгласно много ценната тема на колегата 1115/. Докато се подготвях за прогрмирането / 2-3 седмици/ си поиграх с елиминиране на грешни кодове. Комбинациите са 10000, а кодовете доколкото знам са 2. След около 3200 грешни кода излезе единия верен. Другия не съм го търсил. На никого не препоръчвам този метод просто оставаш без очи и като имате в предвид, че това го правя в къщи - ако беше в колата трябваше там да спя. И от тук нататък всичко е ясно ключа бе разпознат и при поставяне на моята аларма, която мислех че е проблемна всичко заспа. Това е засега.МАРЕЯ 1.8 16V HLX 98
БРАВА 1.8 16V ELX 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар