Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скапания код

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    pakumba написа:
    на бензиновите таа простотия какво спира искрата или бензина?
    май изцяло компа

    Коментар


      #17
      pugsy написа:
      pakumba написа:
      на бензиновите таа простотия какво спира искрата или бензина?
      май изцяло компа
      и ко прайм ако се преебе на средата на улицата някой знае ли
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        това което ти минава през акъла т.е. нищо,седиш и киснеш заради некви тъпотии

        Коментар


          #19
          Re: код

          kluchar написа:
          сега един мисе обади за подобно нещо но на Ланчиа точно тези ламалини за да се извадят е работа около 1 ден всичко около помпата трябвада се извади после малко с флекса и става и после и ECU дасе пипне после един ден да върнеш всичко както си е било и още донастройки затова търсат нат 200 лв щото си е работа а и нали трябва да има гаранция че колата ще работи както трябва ако нещо се скапе и си оставаш колата там кадето си е /е сповече пари се оправя /колега от форума е кара колата за ремонт от Търново и Габрово та до София и то все на платформа
          чакам да видя кви настройки трябва да се направят

          Коментар


            #20
            pugsy написа:
            пълна шитня е този "код"кода е елеминиран собственоръчноако на някой му се случи може да си го направи сам (без код,до колкото разбрах кода няма оправяне)клапана е обикновен!!!некви ламаринки около него скобички и болтове с кръгли глави,за да неможе да се отвияткато се махне тъпата платчица и се подаде + на клапана и колата си трака без ядта така,пари не се набиватедин ми пусна оферта за 230лв да ми я оправи,ама нъц
            Искаш да кажеш че на самата помпа, около клапана има някаква гнусна мазна елекктроника?Че не е прост тъп електромагнитен клапан?Ако е така - бахти тъпотията...Те това съм го мразил най-много - целенасоченото усложняване на елементарни принципи Code, ECU при един класически дизелов агрегат - на майка им в ...Да разбирам че си го върнал така, както е на типо/темпра - контактен ключ -> ел.клапан?
            I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

            Коментар


              #21
              не бреобикновен клапан си е,най обикновен дизелов клапанно се + му се подава през тъпата платка с кодна платката влизат 3 кабела +- и тоя от "ключа" като получи инфо пуска + на клапанакато се разкара платката отдолу защитата му е планки пластмаси и ла*на изкормя се всичко за да се стигне до него и си му се пуска + и си пич

              Коментар


                #22
                мисля,че се разбираоколо самия клапан има скоба през която минават болтовете,за да не може да се извади,както и тези болтове държат една ламарина около клапана
                Прикачени файлове

                Коментар


                  #23
                  pugsy написа:
                  не бреобикновен клапан си е,най обикновен дизелов клапанно се + му се подава през тъпата платка с кодна платката влизат 3 кабела +- и тоя от "ключа" като получи инфо пуска + на клапанакато се разкара платката отдолу защитата му е планки пластмаси и ла*на изкормя се всичко за да се стигне до него и си му се пуска + и си пич
                  Ааа, ясно.Е то е все тая - мазната електроника просто не е там, където те разбрах първоначално.И след като това се знае, ако се сбъга на път какъв е проблема да се одялка изолацията на кабела дето води към клапана и да се върже на акумулатора?Или достъпа до кабела е факан?
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #24
                    точно достъпа е шитнякато махнеш клапана кабелчето се къса бая навътре :D и човкаш

                    Коментар


                      #25
                      pugsy написа:
                      точно достъпа е шитнякато махнеш клапана кабелчето се къса бая навътре :D и човкаш
                      Ами дето питаш за настройките - ете това са - да махнеш далаверките и да човкаш Нали и ората требе да ядат, перие да пият... па и не само
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар

                      Working...
                      X