Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лампа Code

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Лампа Code

    Напоследък започна да ми се случва лампата за кода да не гасне. Колата си пали - проблеми нямам, но е малко дразнещо а и притеснително.Ключа е оригинален. Имам още един син и червен ключ. Дали да опитам с другия син ключ или трябва да се погледне?
    Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

    #2
    Re: Лампа Code

    kkp написа:
    Напоследък започна да ми се случва лампата за кода да не гасне. Колата си пали - проблеми нямам, но е малко дразнещо а и притеснително.Ключа е оригинален. Имам още един син и червен ключ. Дали да опитам с другия син ключ или трябва да се погледне?
    Как точно не гасне? В смисъл, двигателя работи, а лампата CODE свети?

    Коментар


      #3
      Ами след подаване на контакт лампата светва и малко след това гасне. Проблема е че понякога не гасне а свети докато не изключиш контакта. Ще отида да я видят но не знам кога защото излизането през работно време от работа ми е голям проблем. След това ще кажа какво се случва.
      Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

      Коментар


        #4
        А можеш ли да запалиш на светеща лампа?

        Коментар


          #5
          да
          Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

          Коментар


            #6
            kkp написа:
            да
            Това ме интересуваше, имах подобни симптоми. Казвам подобни, защото, до колкото упях да видя при мен, лампата я няма, и не знам дали свети или не. Дълго време се съмнявах дали джамбазите на са изолирали изцяло имобилайзера. Проверих го по следния начин: Поръчах си при ключар най-обикновения вариант за ключ, без транспондер, без да се нуждае от обучение. Това удоволствие ми струваше 7 лв., срещу опцията да се сдобия с непотребно визуално подобие на моя ключ. Обаче колата запали с него. Ключаря каза "честито, спестили са ти един куп главоболия". Тоест, имобилайзер нямам (фабричния де, иначе алармата има). Това ми беше идеята, дали просто да нямаш имобилайзер, а да са направили само лампата на таблото да светва и да гасне след 2-3 скунди?

            Коментар


              #7
              Не вярвам. Според мен нещо се бъгва защото ми се случва много ама наистина много рядко. И винаги когато се случи е невероятна жега. Ако беше така както казваш симптомите щеше да са еднакви всеки път.А защо мислиш че при теб лампата я няма? Свалял ли си таблото? Може просто да е изгоряла. Ако все пак са я махнали за да не свети би трябвало на диагностика да изкарва грешка на имобилайзера (предполагам) а при мен такава грешка няма и затова мисля че при мен случая е друг. Ти ходил ли си някога да ти четът грешките?
              Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

              Коментар


                #8
                Да, ходил съм на диагностика, скараха им се че карам с червения ключ, не било хубаво за имобилайзера. Това във Вантотрейд. Не твърдя че нямаш имобилайзер, просто ти давам насока. Но според мен не би трябвало да пали при светеща лампа.

                Коментар


                  #9
                  kkp написа:
                  Ами след подаване на контакт лампата светва и малко след това гасне. Проблема е че понякога не гасне а свети докато не изключиш контакта.
                  И при мен е така понякога, но проблеми не съм имал. Дори и при светнала лампичка колата си пали и работи нормално. Е малко е дразнещо, затова при подаване на контакт, ако не изгасне лампичката - изключване и подаване отново на контакт - при това упражнение втория път винаги ми гасне лампичката! Имам само червен ключ!
                  BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                  Среден разход на газ

                  Коментар


                    #10
                    Е в крайна сметка има ли разлика в синия и червения ключ?
                    Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.

                    Коментар


                      #11
                      Ако са оригинални - да. Червения е "главен" ключ с който се прави всичко по имобилайзера на автомобила. Останалите два са работни ключове. Щом обаче колегата успява да запали двигателя докато лампа "CODE" свети - за мен автомобила му е без имобилайзер. Ако в моята MAREA тази лампа свети - пада едно лудо въртене, но така и не успявам да запаля А най-лесният начин да се разбере дали колата е с имобилайзер без да се ходи до ключари и така нататък е да се изкара ампулата на транспондера и да се остави далече от контактния ключ. Да се завърти и да се пробва ще запали ли - ако запали - честито, имобилайзера ви е с байпас
                      Steliyan's Life!
                      FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                      Коментар


                        #12
                        В крайна сметка със синия ли е по-хубаво да си паля колата или няма значение?
                        Фиат Брава 1.6 16v 103к.с.

                        Коментар


                          #13
                          Синия, а червения е по-хубаво да го прибереш на сигурно място - сейф или у дома дето ти си знаеш де е
                          Steliyan's Life!
                          FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000

                          Коментар

                          Working...
                          X