Е при мен проблема 101% си е от износването на ключа. Току що пробвах с резервния ключ, който не е ползван никога и завъртането до положение "ПАРК" е без забележки. Като сравнявам 2-та ключа видимо си личи, че на стария зъбците са по-къси и леко заострени.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Като изключа от контакт при запалени фарове нямам габарити.
Collapse
X
-
tonov написа:Това с ключа за мигача и габаритите става на немските коли (или може би само на vw). Преди имах polo и на него при положение на ключа park и ляв/десен мигач светваше съответния габарит. На FIAT не става.
Коментар
-
Immortal написа:Това копченце на ключалката е една от причините да се радвам, че имам италианка.Като видя някой Опел със забравени фарове, винаги си казвам - брей, италианците го измислили това... на мен не може да се случи"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:Immortal написа:Това копченце на ключалката е една от причините да се радвам, че имам италианка.Като видя някой Опел със забравени фарове, винаги си казвам - брей, италианците го измислили това... на мен не може да се случиTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
charlie написа:Immortal написа:Това копченце на ключалката е една от причините да се радвам, че имам италианка.Като видя някой Опел със забравени фарове, винаги си казвам - брей, италианците го измислили това... на мен не може да се случиBrava JTD ELX
105 к.с.99"
Коментар
-
charlie написа:Immortal написа:Това копченце на ключалката е една от причините да се радвам, че имам италианка.Като видя някой Опел със забравени фарове, винаги си казвам - брей, италианците го измислили това... на мен не може да се случи
Коментар
-
Petrov написа:charlie написа:Immortal написа:Това копченце на ключалката е една от причините да се радвам, че имам италианка.Като видя някой Опел със забравени фарове, винаги си казвам - брей, италианците го измислили това... на мен не може да се случи"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
Humppa
При мен не се получава. И ми се струва доста разнебитен пакета. Като се опитам да извадя ключа и играе. т.е. не е стабилно закрепен. Възможно ли е самото бутонче да не е нарет?
Коментар
-
Натискаш бутона, завърташ обратно на подаването на контакт - до крайно положение и вадиш ключа. При мен и Дедрата на комшията е така. Незнам за Браво/а-тата.Обаче имам един друг ключ, мисля че е правен допълнително, който не иска да завърти даже натам. И не ми отваря багажника (машинката не работи и се отваря само с ключа).Веднъж реших да не нося оригинала, а да го оставя за резерв - то така и трябва, но след 15 минутни опити да си отворя багажника, пак взех оригиналния ключ... Мисълта ми беше, че ключалките са капризни относно копия на ключове, така че може там да ви е проблема...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар