Колеги помагайте. Имам Мултипла с фабрична аларма и централно заключване. От няколко седмици алармата ми даваше ядове в смисъл като се изгаси колата, дори ключа да е в ключалката алармата се включваше, но без централното. Нямах време да и обърна внимание и сега ми даде ядове. Не можах да запаля вчера и след много опити запали, но ми светна кода и надписа да отида в сервиза. Проблема вече е, че не съм си в града, а в една гора до Варна и при тези блокади е малко комплицирано. Днес сутринта ме остави в гората. Никакъв ток и алармата се държи идиотски.Дръпнаха ме, по някое време таблото светна и запалих , но оборотите скачат от 1к до 4к и таблото е дискотека. Едвам се прибрах и сега колата е в бокса. Естествено че не пали, а вече не бачка и централното изобщо и багажника се заключи трайно. С ключ се отваря амо шофьорската врата.Някакви идеи има ли начин за деактивиране на алармата и имобилайзера, поне да мога да се прибера до нас след блокадите. Ако няма начин дайте инфо за някой свестен разбирач около Варна, ама с тези тъпи блокади незнам как ще му я транспортирам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алармата на Мултипла.
Collapse
X
-
Дотук малко на китайски ми беше. как да мана това централно. Къде се намира алармата та да я снимам. Стартера си бачка идеално както и окабеляването е наред. И какво по дяволите е добавено под кората на кормилото и как да го отворя без да ме шамароса еърбега? А и кода е светнал вече отдавна.
Коментар
-
Май не ти се пипа по колата .
Сваляш кората на бушоните гледаш там какво има нещо допълнително.
Алармата -централното не трябва да пречи на паленето ако не е преправяно .
Това не е трябвало да го правиш--- много опити запали, но ми светна кода и надписа да отида в сервиза
Може да препрограмираш иммо кутията с ключа .
Търси кабели около контактния ключ може да има реле
Това е проблем който може да ти отнеме много нерви и пари ако не тръгнеш както трябва
1Снимай двигателя
2под волана бушоните
3клемореда на ключа-Последна редакция от kluchar; 25.03.2020, 17:11.
Коментар
-
Да ви кажа каквон стана с алармата. По съвет на колегата Константинов, за което му благодаря, свалих акумулатора за през ноща. На сутринта го сложих и запали от раз. Засега се държи нормално колата, всичко си работи , централно, аларма, обороти и т.н. Дано ме докара до София другата седмица и ще я водя на лекар. Дано не е чалма бацил. Мернах и зареждането на алтернатора защото като се беше бъгнала се държеше все едно няма грам ток. Което ме озадачи тъй като акумулатора е почти нов. Та заряда е 14,5 при пълен товар от фарове и вентилатор на макс. Мисля че е добре.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар