Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алармата на Мултипла.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алармата на Мултипла.

    Колеги помагайте. Имам Мултипла с фабрична аларма и централно заключване. От няколко седмици алармата ми даваше ядове в смисъл като се изгаси колата, дори ключа да е в ключалката алармата се включваше, но без централното. Нямах време да и обърна внимание и сега ми даде ядове. Не можах да запаля вчера и след много опити запали, но ми светна кода и надписа да отида в сервиза. Проблема вече е, че не съм си в града, а в една гора до Варна и при тези блокади е малко комплицирано. Днес сутринта ме остави в гората. Никакъв ток и алармата се държи идиотски.Дръпнаха ме, по някое време таблото светна и запалих , но оборотите скачат от 1к до 4к и таблото е дискотека. Едвам се прибрах и сега колата е в бокса. Естествено че не пали, а вече не бачка и централното изобщо и багажника се заключи трайно. С ключ се отваря амо шофьорската врата.Някакви идеи има ли начин за деактивиране на алармата и имобилайзера, поне да мога да се прибера до нас след блокадите. Ако няма начин дайте инфо за някой свестен разбирач около Варна, ама с тези тъпи блокади незнам как ще му я транспортирам.

    #2
    Мани това централно а си оправи паленето
    Виж кабелите на акумулатора и към двигателя
    има ли стартер -не я мъчи Да не светне- коде–
    Виж нещо да е не е добавено под кората на кормилото .
    Ако може снимай алармата
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Дотук малко на китайски ми беше. как да мана това централно. Къде се намира алармата та да я снимам. Стартера си бачка идеално както и окабеляването е наред. И какво по дяволите е добавено под кората на кормилото и как да го отворя без да ме шамароса еърбега? А и кода е светнал вече отдавна.

      Коментар


        #4
        А опита ли без батерии в дистанционното ?
        koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

        Коментар


          #5
          Току що опитах и не става. Съвсем се е бъгнало. Впрочем то ключа е дистанционно, ако има някакво значение.

          Коментар


            #6
            По принцип няма значение - той кода си го чете и без батерия . При това положение опитай с разкачване на акумулатора за една нощ примерно
            koce73 , Fiat Marea Weekend 1.6 16V 1997 специално пригодена за тежък терен , отскоро и Subaru Forester 2.0 2005 за още по-тежък терен 0895747442

            Коментар


              #7
              Май не ти се пипа по колата .
              Сваляш кората на бушоните гледаш там какво има нещо допълнително.
              Алармата -централното не трябва да пречи на паленето ако не е преправяно .

              Това не е трябвало да го правиш--- много опити запали, но ми светна кода и надписа да отида в сервиза
              Може да препрограмираш иммо кутията с ключа .
              Търси кабели около контактния ключ може да има реле
              Това е проблем който може да ти отнеме много нерви и пари ако не тръгнеш както трябва
              1Снимай двигателя
              2под волана бушоните
              3клемореда на ключа-
              Последна редакция от kluchar; 25.03.2020, 17:11.
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Да ви кажа каквон стана с алармата. По съвет на колегата Константинов, за което му благодаря, свалих акумулатора за през ноща. На сутринта го сложих и запали от раз. Засега се държи нормално колата, всичко си работи , централно, аларма, обороти и т.н. Дано ме докара до София другата седмица и ще я водя на лекар. Дано не е чалма бацил. Мернах и зареждането на алтернатора защото като се беше бъгнала се държеше все едно няма грам ток. Което ме озадачи тъй като акумулатора е почти нов. Та заряда е 14,5 при пълен товар от фарове и вентилатор на макс. Мисля че е добре.

                Коментар


                  #9
                  Писах ти---- Алармата -централното не трябва да пречи на паленето ако не е преправяно
                  а ти почваш с централното
                  Като падне тока се бърка всичко
                  Акумулатора трябва да е изплавен и кабелите-буксите към него .
                  КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                  Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                  http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                  Коментар


                    #10
                    Прав си, но аз още като ме остави в гората проверих тези неща. Всичко беше на шест. Освен масата да ми е давала ядове и като съм свалил акумулатора да се е оправило, знам ли??

                    Коментар


                      #11
                      Хваща окис и трябва да се почисти
                      дори и да има стартер пак може да се бъгне-
                      особено като писа че примигва таблото виж кабела към мотора-масата.
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар

                      Working...
                      X