Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как да освободим от скорост автоматик. Фиат Крома?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как да освободим от скорост автоматик. Фиат Крома?

    Здравейте, колеги!
    Въпроса ми е следният: как да освободя от позиция паркинг, на позиция неутрална при условие, че колата е без акумулатор, т.е. няма ток.
    Нужно ми е за да може да я кача на платформа и да я закарам в сервиз.
    link

    #2
    Трудно .По добре сложи акумулатор
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Махнат е, няма как да го сложа, след като се запали. Няма да мога да стартирам, че най-вероятно ще започне отново да искри!
      link

      Коментар


        #4
        Атова със запаената кола
        Виж репатрак където му се сваля платформата и после се влачи заедно с колата да се качи на камиоина
        Качи е със задната страна на пред там е свободно
        скоростие са на предните
        Преди доста време така качи едно Ауди А8 на Петте кьошета
        или модел да вдигне само предницата
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Това мисля и за да е, някой с вдигане само на предницата, че като чета май процедурата по освобождаване е доста сложна.
          link

          Коментар


            #6
            На почти всички автоматици можеш да освободиш от Р като махнеш пластмасата около лоста и под нея си има отвор или нещо подобно, което да използваш/натиснеш чрез отвертка.
            Примерно при Алфа е нещо такова
            Последна редакция от BO; 25.11.2018, 18:31.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              На почти всички автоматици можеш да освободиш от Р като махнеш пластмасата около лоста и под нея си има отвор или нещо подобно, което да използваш/натиснеш чрез отвертка.
              Примерно при Алфа е нещо такова
              При Крома това лостче е почти невъзможно да се стигне. Не успяхме да я освободим от скорост без ток, стана с влачене и подемник за автомат и така до сервиза.
              link

              Коментар


                #8
                Важното е, че си свършил работа.
                Но надявам се не си търсил точно това лостче, на точно същото място. Просто ти дадох идея за това как трябва да станат нещата.
                И тези лостчета са направени да се достигат лесно, на повечето коли. За това се съмнявам, че на Кромата не е и то на лесно място. В повечето случаи достигането им обикновено е като се махне пластмасата отгоре, както споменах.
                Успех с ремонта.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Да не съм търсил това, което ти даде за Алфа! Но при, Крома не е там определено! Аз лично не го намерих, а не ми се разглобяше с отверка-конзолата на скоростният лост! Благодаря, утре ще кажат майсторите, какво що и ще пиша!
                  Поздрави!
                  link

                  Коментар


                    #10
                    Колата е вдигната с помощта на ножица репатрак, който вдига само предницата. Освобождаването от позиция паркинг при Крома е доста трудоемко.
                    Темата е за архив.
                    link

                    Коментар


                      #11
                      Ако все пак си разбрал, не е лошо да споделиш как става освобождаването. Има доста кроми тук и може някой да е благодарен за твоето инфо
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        morfein_a написа: Преглед на мнението
                        Колата е вдигната с помощта на ножица репатрак, който вдига само предницата. Освобождаването от позиция паркинг при Крома е доста трудоемко.
                        Темата е за архив.
                        Не бих казал така.
                        В най-лошия вариант, ако нямаш ръчно освобождаване като махнеш пластмасата около лоста, както споменах, в което се съмнявам да няма такова, то просто махаш отпред акумулатора и стойката му, за да стигнеш лесно до кутията, за да откачиш жилото от лоста и просто ръчно да изкараш кутията от позиция П. Което не е чак толкова трудоемко, както го описваш.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #13
                          Освобождаването от скорост си е играчка в ситуация на пътя според мен. Иначе освобождаването е направено в сервиза, а не съм питал как са я освободили, дали чрез разкачане на стойката на акумулатора или някъде под колата, защото по лоста не е демонтирано. В близките дни ще мина през сервиза и ще попитам и ще дам инфо.
                          link

                          Коментар

                          Working...
                          X