Здравейте,
ако може да попитам как се сваля целия контактен ключ от планката която е на рейката на волана.
Има вида: https://drive.google.com/file/d/1e-w...ew?usp=sharing
В момента виждам 2 болта които обаче са с конусовидна глава отзад и не се сещам с какъв инструмент биха могли да се развият. Намират се на позиции 1 и 2 от снимката: https://drive.google.com/file/d/1LrL...ew?usp=sharing
Или вероятно ако не се сваля целия във вида в който съм посочил на горните снимки някой някой може ли да ми сподели как да извадя само патрона: https://drive.google.com/file/d/1T9g...ew?usp=sharing и съответно контактите отзад.
Накратко проблема е следния: на всеки 10ти опит ключа не може да стигне до крайно положение за запалване както и (незнам дали тук не казвам глупост но..) при вкарване на ключа и завъртане в положение контакт след което връщане .. на моменти има късо на запалката на моменти няма.
Благодаря предварително!
ако може да попитам как се сваля целия контактен ключ от планката която е на рейката на волана.
Има вида: https://drive.google.com/file/d/1e-w...ew?usp=sharing
В момента виждам 2 болта които обаче са с конусовидна глава отзад и не се сещам с какъв инструмент биха могли да се развият. Намират се на позиции 1 и 2 от снимката: https://drive.google.com/file/d/1LrL...ew?usp=sharing
Или вероятно ако не се сваля целия във вида в който съм посочил на горните снимки някой някой може ли да ми сподели как да извадя само патрона: https://drive.google.com/file/d/1T9g...ew?usp=sharing и съответно контактите отзад.
Накратко проблема е следния: на всеки 10ти опит ключа не може да стигне до крайно положение за запалване както и (незнам дали тук не казвам глупост но..) при вкарване на ключа и завъртане в положение контакт след което връщане .. на моменти има късо на запалката на моменти няма.
Благодаря предварително!
Коментар