Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Нова Крома във форума и мигновен проблем с патрон за запалване!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Нова Крома във форума и мигновен проблем с патрон за запалване!

    Привет, съфорумци ! След 2 годишна употреба на Мазда примаси, реших да се сдобия с по-комфортен автомобил! От както е излезнал новия модел на Крома, ми е е хванал окото и привлякъл вниманието ! Прочетох не малко, но не и достатъчно за този модел.
    Без много да се колебая, предпочетох Фиата пред Волво и Сааб, както и пред друга Мазда. Тази сряда направих оглед и съответно покупка на Крома, 2006г, 2.4 Д-версията е само автоматик и 200 коня, които наистина добре бягат! Радостта ми от покупката изчезна още на следващия ден! При първия за деня опит за палене в четвърък, колата даде на контакт за броени секунди и таблото изгасна без надпис или каквато да била лампа. Единствено осветлението на инфо дисплея когато отвориш вратата светва, радиото работи, както отключване и заключване на колата! Имам усещането, че ключалката се върти напразно, без почти никакво съпротивление. Не съм заливал ключалката(както прочетох в една тема тук). Същия се намира между предните седалки пред лоста за ръчната, предполагам на всички кроми е така. Моля за съвети и предположения! Пуснал съм тема и в правилния раздел, за съответния проблем! Благодаря на всички,които четат темата !

    Грешен раздел -> Преместена
    ogi28b
    Последна редакция от todor_82; 23.06.2018, 18:20.

    #2
    Извади цялата конзола с ключалката
    това ли прави или свети ама не пали
    https://www.youtube.com/watch?v=qWcroftbJ6I
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Гледах видеото и там от време на време светват лампи. При мене абсолютно никаква индикация ! Тази конзола лесно ли се вади, не виждам никакви болтове или щифтове!

      Коментар


        #4
        А видя ли първо клеми на акумулатора и при двигателя бушоните
        -за вадене то има пластмасови щипки
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Пробвах и с друг акумулатор и ситуацията е еднаква. Не съм гледал бушоните, понеже не допусках да е от това.

          Коментар


            #6
            Колеги, демонтирах ключалката, представлява черна пластмасова кутийка. Отворих я да огледам състоянието вътре и сега по-скоро немога да я сглобя правилно. Ако купя нова такава , трябва ли да се обучава? Код карта нямам, за съжаление. Автоключарите имат ли подходящ софтуер и достъп до елекктронните кодове? И последното ми запитване е има ли такъв предпазител-бушон, от който да не може да се даде контакт? Приятна вечер и успешна седмица1

            Коментар


              #7
              Не ти трябва нова а оправи старата
              Трябва да го ремонтира някой който го е правил вече на такава кола
              иначе само ще даваш пари аТова не е част да е купиш да е смениш
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                Аз си я наредих сам,направи снимки ,питай ще помогнем за сглобяването.

                Коментар


                  #9
                  Благодаря за помоща и подкрепата! Аз открих нередност и сега съм оставил ключалката при електротехник, тъй като този патронник няма нищо общо със стандартните и автоключар не можа да помогне. Става въпрос за счупено пластмасово краче, което се притиска от една малка метална пластина. Тя пък се притиска от зъб на пластмасовия патрон, който се върти от ключа. Това миниатюрно краче както го наричам, е част от малък прекъсвач или нещо подобно. общо са 5 такива на платката, като 3 от тях се активират от ключа(по моя некомпетентна преценка). Днес поръчах контактен ключ от Крома за части, понеже нова не е налична в аутодок и даже цена не ми обявиха. Аз ще платя 50 Евро, тук в словения това е повече от надницата ми. Надявам се само да е от това проблема и да мога да подкарам Красавицата и да прегледам състоянието и. Трябва набързо да я обслужа, че след 2 седмици идва отпуска и път до България с жената и дъщерята ! За семейните колеги, мога само да похваля високото и просторно купе, големите врати които осигуряват лесно влизане и излизане от колата. Като има развитие ще пиша отново.

                  Коментар


                    #10
                    Добър ден, колеги от форума! Моя проблем остава нерешен! Сглобиха ми ключалката, но сега ключа не може да се завърти в положение ON. Електротехника ми каза. че има електромоторче, което след разпознаване на клчюча, ще разреши завъртането на ключа в положение контакт. Дали е така, или е изгорял бушон. моля за съвети. Имам 1 седмица до отпуската, а не мога да подкарам колата. А ми предсои обслужване, преглед ходова част и стенд, проверка и пълнене на климатик и незнам още какво може да излезе. Благодаря за всеки един съвет или коментар!

                    Коментар


                      #11
                      Там трудно ще намериш човек да е оправи .
                      Брата ми пращаше от Италия развалени елктроники да се правят тук .
                      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                      Коментар


                        #12
                        Сега бях до колата и незнам как, но ключа се върти както в ОН така и за палене, но не дава контакт отново. Прегледах бушоните в купето и всички са здрави. Има 4 бушона на плюсовата клема, които незнам как се проверяват. Сега ще прегледам в черната кутия, която е до акумулатора. Кой бушон може да е виновник?

                        Коментар


                          #13
                          Демек не тръгва стартера а всичко друго работи.
                          Виж
                          Кабела към стартер.
                          От акумулатора маса към мотора.
                          И тези големите букси при бушоните _черната кутия_.
                          Ключа да ли си е наред да не е падал .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Колеги, недопустимо е да има две отделни теми в два различни раздела, в единия - по същество, а в другия - не, за една и съща кола с един и същи проблем. На всичкото отгоре обсъждането на проблема става в грешния раздел. Моля ви, отнасяйте се малко по-сериозно. Утре някой с подобен проблем къде ще търси, какво ще намери... Това е форум, а не фейсбук, всеки да си пише каквото където и когато му падне.

                            Местя тази тема където трябва, а другата я заключвам.

                            Коментар


                              #15
                              Преди да прегледам бушоните, ключа си върти, но нищо не работи и не светва. В черната кутия, намерих един изгорял 20 амперов бушон, замених го и колата най-накрая светна-даде на контакт. Направих няколко опита за палене , но не се чува стартера да върти! При четвъртия опит за палене, отново изгоря същия бушон. След малко чакам пътна помощ и ще закараме Кромата в сервиз специализиран за фиат-не е голям. мой но съсед ми каза, че главния монтьор е сред най-добрите в Словения. Ще се радвам , ако е така и ми реши проблема по-скоро!
                              Последна редакция от todor_82; 06.07.2018, 15:52.

                              Коментар

                              Working...
                              X