Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

клеморед контактен ключ 1.9 JTD Stilo 2002

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    клеморед контактен ключ 1.9 JTD Stilo 2002

    Здравейте колеги! Ще споделя симптоми а ви моля за съвети! През последните няколко месеца 3/4 пъти ми се е слуявало когато спирам да завъртя ключа в положение изключено и да го извадя но мотора продължава да работи. Вкарвам ключа наново и след няколко врътвания угася. От няколко дена обаче започна и да не пали всеки път - върти на стартер но не пали- ртябва силно да натикам ключа навътре за да запали. Започна и да се самоугася в движение. Абе изобщо не става за каране вече! И още - в угасено положение ,паркирана, вече два пъти ми
    смъква акумулатора защото и се включва перката на радиатора когато си поиска и за колкото си поиска и само в угасено положение. Моля кажете сега какво мислите вие?

    #2
    Като начало свали кората виж буксата
    или го смени .
    Има ги по 15 лв
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      проблема ти не е в клемореда,ами в горивната система и по-точно регулатора на налягането в рейла.

      Коментар


        #4
        Може и клапана да е
        като не гасне но колегата пише
        /след няколко врътвания угася/
        /тябва силно да натикам ключа навътре за да запали*
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Колеги днес свалихме това устройство с клемореда. Като свалих клемореда от тялото се оказа, че под него има още една бакелитова плочка и нещо като бяла пласмасова шайба. От бакелитовата плочка имаше откъртени две малки парченца и те си бяха вътре. От мястото от където са откъртени не е фатално за принципа на работа на цялото устройство. Единствено докато са били вътре може да са възпрепятсвали пълния ход на някои от позицийте. След като ги изчистих зглобих всичко и според мен работи нормално. С уред измерих веригите на всички позиций и си ги имаше. Не знам струва ми се , че това чудо работи нормално. Утре ще го сложим и ще видим дали ще пак ще прави магартий. Ще ми дадат и още едно такова устройство за което съм сигурен, че работи и ще пробваме и с него. Ако се окаже, че не е от клемореда не знам какво ще излезе? Нещо компа да се бъгва? Преди обяд трябваше да я закарам до сервиза където я ремонтират, ами 7-8 пъти се пробвах не пали и това си е. Навих куката отпред колегата ми да ме закача на буса да я дърпаме и въже опънах и викам, чакай последна проба. Ей запали от четвърт и я закарах на ход до сервиза все едно нищо не и е било на тази кола!
          Последна редакция от tjtjtjtj; 16.11.2017, 23:51.

          Коментар


            #6
            аз ти писах от какво е проблема

            Коментар


              #7
              аз ти писах от какво е проблема
              Добре -ивел- но перката на радиатора каква мешания има с регуларора на налягане на горивото? И ако може дай малко инфо какво представлява този регулатор, къде се намира, скъп ли е, трудна ли е смяната му? Предполагам, че директно компа го управлява, ами ако самият той се бъгва? В сервиза са я закачали на лаптоп и не е показала никакви грешки.

              Коментар


                #8
                Обикновено от боклуци например не затваря и колата не гасне
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Моя приятел от сервиза каза, че и доста релета се побъркват и след като е демонтирал цялата конзола е пробвал да запали двигателя само чрез клемореда. Тогава всичко е било нормално.

                  Коментар


                    #10
                    Всичко е било заради отчупените парченца. След подмяната всичко се оправи.

                    Коментар

                    Working...
                    X